מהפיכת העיצוב של חדרי האמבט

אם פעם השקענו בעיצוב הסלון וחדרי השינה, הרי שבשנים באחרונות העיצוב של המטבח וחדרי האמבטיה אינו נופל בחשיבותו, וההיצע העומד לרשות הלקוח הינו מדהים ביופיו ובאיכותו.

משנה לשנה הולכת וגוברת המודעות הישראלית לעיצוב הבית. אם בעבר אמבטיות, חדרי רחצה ומטבחים עוצבו באופן פונקציונאלי, רק כדי למלא את תפקידם, הרי שהיום מושקעת חשיבה רבה בעיצוב אזורים אלה בבית.

סמדר נוטלי 5

קבוצת "נוטלי" הינה חברה משפחתית העוסקת ביבוא, שיווק והפצה של מוצרים סניטרים ומטבחי איכות ממיטב החברות באירופה, ובהן חברת הברזים והמקלחות הגרמנית המובילה בעולם hansgrohe – Axor, חברת kaldewei גם היא מגרמניה, היצרנית מספר אחת באירופה של אמבטיות פלדה מצופות אמייל, חברת אביזרי האמבט מברצלונה Cosmic-Pomd'or, מטבחי היוקרה של  Rationalגרמניה ו- Record איטליה ועכשיו גם FRANKE קונצרן כיורי המטבח הענק משוויץ.

סמדר נוטלי 2

לנוטלי כיום מערך הפצה מול כ-90 נקודות מכירה, וכן פעילות מול אלפי חדרי מלון עשרות רשתות לעיצוב הבית. בנוסף לכל אלו, קבוצת נוטלי פועלת מול בתי חולים, בתי אבות ועשרות אלפי דירות מגורים בישראל.

Hansgrohe-Axor מציגה את ה Shower Heaven:

חברת הנס גרוהה משדרגת את חוויית השימוש במקלחת למקסימום האפשרי, ומשיקה מערכות רחצה חדשניות, המשלבות מערכות הזלפת מים מגוונות, יחד עם מערכות הפעלה מתוחכמות, תוך מתן דגש עיצובי בכל נושא המערכות הצמודות לקיר.

אחת ממערכות אלו היא מערכת הלחצנים Shower Heaven החדשה, מסידרת ברזי ה – Select למקלחת, המעניקה חוויית מקלחת מהנה.

במערכת הלחצנים ה-  Shower Heaveשעוצבה ע"י Phoenix Design באה לידי ביטוי טכנולוגיית שליטה חדשנית במים. החידוש הוא בעיצוב ובמערכת זרימת המים: למערכת ראש מקלחת המשלב 4 סגנונות הזלפת מים, ויכולת שליטה ותמרון בין הזרמים. כמו כן, יש למערכת סגנון הזלפת מים חדש הנקרא  Powder Rain, המאפשר הזלפת מים מעודנת ביותר.

סמדר נוטלי 11

Franke חברת הכיורים השוויצרית הגדולה בעולם, הגיעה לישראל

נוטלי פורסת בימים בחנויות הקרמיקה המובילות בישראל, תצוגות של החברה השוויצרית, הכוללות מגוון רחב של דגמים, עשויים גרניט או נירוסטה, כיור בודד או כפול, עם או בלי משטחי עבודה.

סמדר נוטלי 1

Kaldewei מציגה את אמבטיית Elipso Duo

יצרנית האמבטיות והכלים הסניטרים הגרמנית Kaldewei מציגה את החידוש האחרון של אמבטיית Elipso Duo, האמבטיה האובלית, עם קווי מתאר מעוגלים המתעקלים ברכות, מעצבים את המשטחים הפנימיים בצורה שמבטיחה נוחות מקסימלית.

סמדר נוטלי 10

מזלף המצבים המתקדם בעולם –  SELECT

נכון להיום מגוון מוצרי SELECT  החדשים עם הלחצן הקטן, הינם החידוש המרענן והמרתק ביותר בתחום חדרי האמבטיה והמטבח.

באמצעות לחיצה קלה ואינטואיטיבית, אפשר מעכשיו לפתוח או לסגור את זרימת המים במקלחון או באמבטיה, לשנות את מצבי הזרימה במזלפים ובראשי המקלחת, ואפילו לתפעל באלגנטיות את ברז המטבח, בשעה שכפות הידיים תפוסות או מלוכלכות. לחצן קטן וחכם המעניק נוחות גדולה

למבנה המכני של מזלף SELECT יש את כל היתרונות של מכניזם אלקטרוני למרות שמדובר בלחצן מכני. זהו לחצן אמין ביותר שבין יתרונותיו- נעילה חלקה ובטוחה, ללא צורך בחיבור לחשמל והכי חשוב אחריות יצרן לשנתיים.

מחיר: 390 ש"ח

ניתן לרכישה בחנויות הקונספט של נוטלי בבני ברק ובחיפה, ובחנויות המובחרות.

סמדור נוטלי 4

החיים על פי בלה
יועצת תקשורת, עיתונאית בנשמה, מחוברת בטבור לסצנה התל-אביבית, אוהבת את החיים הטובים, ומזמינה אתכם ליהנות יחד איתי.