מדריך אירועי סוכות 2018 – רשימה מלאה ומעודכנת לכל הארץ!

בחורה עם מחשב נייד

בילויים בסוכות: קבלו את המדריך המלא של אירועי סוכות 2018 שיתקיימו ברחבי הארץ עם רשימה מלאה ומעודכנת של פסטיבלים בסוכות, הופעות בסוכות, אטרקציות לילדים בסוכות, הצגות בסוכות, סטנדאפ בסוכות ובידור לכל המשפחה. בואו לקרוא את המדריך המפורט ביותר עבור חול המועד סוכות תשע"ט במרכז, בצפון, בדרום ובירושלים. חג שמח!

פסטיבלים בסוכות 2018

הופעות ופסטיבלים בסוכות 2018

פסטיבל אבו גוש סוכות 2018 גם השנה יתקיים הפסטיבל במתחם המנזרים אבו גוש שליד ירושלים. מגוון של קונצרטים בינלאומיים עם אמנים הטובים ביותר במפגש מוסיקלי מרתק. חול המועד סוכות, דרך האתר הבא תוכלו להזמין כרטיסים לפסטיבל אבו גוש.

פסטיבל אבו גוש סוכות 2018

פסטיבל התמר 2018 – אין סוכות בלי פסטיבל התמר על הרי מצדה שליד ים המלח עם מגוון הופעות במהלך הלילה ולאור זריחה. בין הזמרים שיופיעו בפסטיבל התמר: התקווה 6, עידן עמדי, מארינה מאקסימיליאן, ריטה, רותם כהן, שרית חדד, יהודה פוליקר ועוד.

פסטיבל התמר

פסטיבל ראשון לציון סוכות 2018 – ראשל"צ ממשיכה לקיים את פסטיבל המסורתי בסוכות והפעם הוא חוזר גדוליותר עם הופעות שחלקם יהיו בחינם לקהל הרחב ולחלקם בתשלום. בין ההופעות: סטטיק ובן אל, מירי מסיקה, דודו אהרון, טונה ועוד שלל זמרים נוספים.

פסטיבל ראשון לציון

רמלה עיר עולם סוכות 2018 – פסטיבל רמלה 2 יתקיים בחול המועד סוכות עם מיטב האמנים והמוזיקאים ופעילויות לילדים בכל רחבי העיר. הופעות של יהורם גאון, משה פרץ, רותם כהן, הצגות לילדים ובניהם יובל המבולבל ועוד אטרקציות לילדים נוספות.

רמלה עיר עולם פסטיבל רמלה

פסטיבל דרום עולה באשקלון – הדרום על המפה. פסטיבל אשקלון בטיילת בר כוכבא יתקיים בין התאריכים ה-26-27 בספטמבר עם הופעה של עומר אדם, אייל גולן ומשה פרץ, סטטיק ובן אל, אנה זק, מרגי ועוד. הכניסה בחינם!

פסטיבל דרום עולה אשקלון

פסטיבל ירון סוכות 2018 אורנה פורת פסטיבל תיאטרון מיוחד של תיאטרון אורנה פורת במוזיאון תל אביב לאמנות בחג הסוכות הקרוב. מגוון רחב של מופעים מאורנה פורת במחירים מצויינים. תוכלו להזמין דרך האתר הבא כרטיסים לפסטיבל ירון.

פסטיבל ירון 2018

פסטיבל אבירי ירושלים 2018 – פסטיבל גיבורי על יחיד במינו. סדנאת חץ וקשת, אפיית פיתות בטבון, גידור היסטורי, סדנאות אמנות שונות, סדנאות אותנטיות המייצגות את התרבות היפנית. כל הסדנאות כלולות במחיר הכניסה. הזמנת כרטיסים דרך האתר הבא.

פסטיבל אבירי ירושלים 2018

פסטיבל תל אביב להצגות ילדים ה-3 – תיאטרון הילדים הישראלי מזמין אתכם להתרחק מהמהומה וההמולה של החג וליהנות מפסטיבל של איכות וקסם! הפסטיבל השלישי לתיאטרון ילדים בתל אביב מתנהל בפעם השלישית! כרטיסים דרך האתר הבא.

פסטיבל ירון להצגות ילדים

לעוד פסטיבלים תוכלו לקרוא את הרשימה המלאה באתר הבא – פסטיבלים בסוכות 2018.

הופעות חיות בסוכות 2018

סוזן ווגה בישראל הזמרת עם הקול שמהדהד בלב המאזינים עם שירים מרגשים וטקטסים חזקים, נוחתת בישראל בחול המועד סוכות בהופעה מיוחדת בחיפה. תוכלו להזמין כרטיסים לסוזן ווגה.

סוזן ווגה בישראל”

Sons of Apollo בישראל – להקת הרוק Sons of Apollo מגיעה להופעה מיוחדת בישראל ומהלך החג סוכות במועדון בראבי תל אביב. מועדון המעריצים הרשמי מתרגש לקראת ההופעה ואפר להבין למה. תוכלו להזמין כרטיסים ל-Sons of Apollo באתר הבא.

Sons of Apollo בישראל

דני, גידי וחברים – הופעה של דני סנדרסון וגידי גוב מארחים את מזי כהן, אפרים שמיר ואלון אולארצ’יק, חברים שדרכם הצטלבה לא פעם במשך השנים. ההופעה תתקים באמפי אשדוד ב-26 בספטמבר. כרטיסים באתר הבא.

דני, גידי וחברים באשדוד

ג’יין בירקין בישראל – הופעה עם התזמורת הסימפונית אשדוד ג’יין בירקין שרה את הטקסטים מוסיף לרפרטואר. התזמורת הסימפונית של אשדוד תלווה את המבצעת. כרטיסים דרך האתר הבא.

הופעה של הדג החש לילדים כל אחד יש את "פלייליסט הדג נחש" האישי שלו – גם לילדים! חברי הדג נחש עדיין שובבים וחובבי בילויים, אבל הם גם בני זוג והם אבות לילדים ומגיעים לפסטיבל עם מופע שנערך והוכן במיוחד לילדים ולמשפחה. כרטיסים דרך האתר הבא.

הדג נחש הופעה

תוכלו לקבל עוד הופעות בעמוד מיוחד עם הרשימה המלאה – הופעות בסוכות 2018.

הצגות ואטרקציות לילדים סוכות 2018

אטרקציות לילדים בסוכות 2018

כנס פורטנייט 2018 באר שבע מאחרת את כנס הפורטנייט הרשמי בסוכות עם מיטב השחקנים הישראליים הטובים ביותר במשחק שמטריף את הילדים. מתחם VIP מיוחד עם כוכבי יוטיוב ובמהלך הכנס כל הילדים ישחקו פורטנייט בתחרות עם פרסים שוווים. תוכלו להזמין דרך האתר הבא כרטיסים לכנס פורטנייט.

כנס פורטנייט באר שבע

הקרקס מת מצחוק אודי ואביעד עולים במופע משותף עם אמני קרקס בינלאומיים מקצועיים. הצמד ינחה את האירוע שיתקיים בכל רחבי הארץ מצפון ועד דרום: ירושלים, רמת השרון, נס ציונה, חיפה, תל אביב ועוד. תוכלו להזמין באתר הבא כרטיסים לקרקס מת מצחוק.

הקרקס מת מצחוק עם אודי ואביעד

קרקס גיבורי על מי לא רוצה להיות גיבור גל? מופע קרקס בסוכות ישלב הופעות קרקס לצד סדנאות לילדים שבו ילמדו איך להיות פעלולן מקצועי! מופע מיוחד לילדים וכל המשפחה, כאשר הילדים משולבים במופע עצמו. תוכלו להזמין דרך האתר הבא כרטיסים לקרקס גיבורי על.

קרקס גיבורי על

קרקס בראבו על הקצה סוכות 2018 – גם השנה חוזר המופע המצליח ביותר בכל הזמנים "בראבו על הקצה" עם מיטב האמנים הטובים ביותר. ההופעות יתקיימו בחרבי הארץ בערים כמו באר שבע, פתח תקווה, נתניה, הרצליה ועוד. הזמנת כרטיסים לבראבו על הקצה דרך האתר הבא.

בארבו על הקצה

סיבוב על מאדים תערוכה מעניינת העוסקת בכוב הלכת מאדים. בתערוכה הילדים יהנו מאטרקציות כמו נסיעת ברכב חלל, הטסת חללית ועוד דברים מגניבים. התערוכה מתקיימות במכון ויצמן למדע ברחובות. תוכלו להזמין דרך האתר הבא כרטיסים לסיבוב על מאדים.

סיבוב על מאדים

מחפשים עוד? עוד פעילויות לילדים באתר הבא – אטרקציות לילדים בסוכות 2018. עוד מופעים באתר הבא – הצגות ילדים בסוכות 2018.

הופעות סטנד-אפ בסוכות 2018

Standup performances Sukkot

המעבדה הקומית ערב מצחיק ובלתי צפוי. שלב פתוח על מגוון של קומיקאים שעולים בזה אחר זה. לקהל אין מושג מה אמורים להופיע לפניו, והם מופתעים לגלות שלפתע יופיע ערן זרחוביץ או יונתן ברק. באתר הבא תוכלו להזמין כרטיסים למעבדה הקומית.

המעבדה

יונתן ברק – הופעה חדשה של יונתן ברק בה הוא מדבר על החיים בצל האיום הביטחוני, על אלוהים, על סיפורים אישיים בתערוכה מצחיקה עד דמות. כרטיסים דרך האתר הבא.

יונתן ברק מופע סטנד דאפ

אסף יצחקי סטנדאפ – בין הקומיקאים הכי מצחיקים בארץ, מופע סטנדאפ ללא הגבלות ואינו מפסיק באדום. כרטיסים באתר הבא.

אסף יצחק מופע סטנדאפ

מחפשים עוד? באתר הבא תמצאו עוד הופעות סטנדאפ בסוכות 2018.

הצגות תיאטרון בסוכות 2018

הצגות תיאטרון בסוכות 2018

עושה כרצונו עיבוד במה של אסתי ויינשטיין, ממשפחת גור החסידים, שעזבה את העולם החרדי ונותקה מרוב ילדיה. אשה שנאלצה לשתוק ולעשות כל מה שרצתה עד שלא עמדה בזה יותר. דרך האתר הבא תוכלו להזמין כרטיסים לעושה כרצונו.

עושה כרצונו הצגה•

המלך ליר לאה קניג משחק את התפקיד האגדי של המלך ליר בביצוע בלתי נשכח. "ליר" מציג שפה מצמררת, צעד אחר צעד, שרק מדי פעם מפיצה את העולם שבו התהום האנושית נפתחת. באתר הבא תוכלו להזמין כרטיסים למלך ליר.

המלך ליר הצגה

לילה של 1 באפריל קרן פלס ואמיר דדון בהצגה על רומנטיקה סוערת באמצע חיים מושלמים. קרן מתאהבת באמיר והשניים יוצאים למסע של בגידה בשירים שהורכבו במיוחד למחזה. באתר הבא תוכלו להזמין כרטיסים ללילה 1 באפריל.

לילה אחד באפריל הצגה

רודף העפיפונים ספרו הנמכר ביותר של חאלד חוסייני בהסתגלות חדשה של סיפור על ידידות, בגידה ומחיר הנאמנות. עם דרור תבורי, גלעד קלטר ושאר שחקנים מוכשרים. דרך האתר הבא תוכלו לקבל פרטים ולהזמין כרטיסים לרודף העפיפונים.

רודף העפיפונים הצגה

המידע באדיבות אתר Ticketsi – כרטיסים המעדכן באופן שוטף על הופעות חיות, הופעות של זמרים, הצגות ילדים, הצגות תיאטרון, מופעי מחול וריקודי בלט, סטנדאפ ועוד פעילויות תרבות בחרבי הארץ.