מבשלים לילדים באתר בישולים של אסם ומתכון שלי לפיצות אישיות

בחורה עם מחשב נייד

הורים רבים מתמודדים עם שאלות רבות הקשורות בתזונת ילדיהם באופן יום יומי. באופן טבעי הם מעוניינים להעניק לילדיהם אוכל מזין ומגוון. לאור השפע הגדול שיש כיום של מוצרים ומידע רב המגיע מכל עבר, ההורים מבולבלים, ומחוסר זמן, לא מצליחים להבין מה הדבר הטוב ביותר בשביל יקיריהם.

באתר בישולים מבית אסם זיהו את הבעיה ומציעים פתרון מעולה: מדור חדש שנקרא "מבשלים לילדים", שירכז בתוכו מידע מקצועי וקולינארי המותאם במיוחד לתזונת ילדים.

האתר עוצב ופותח בייחוד עבור הורים שמעוניינים להיכנס לאתר מהימן שייתן להם מענה מקצועי בנושא תזונת ילדיהם, לצד טיפים שיסבירו כיצד לעשות את זה, מתכונים מדויקים לצד תמונות ממחישות, והצעות לתפריטים מגוונים.

על התחום המקצועי תהיה אחראית שרית עטיה, דיאטנית קלינית, בעלת ניסיון רב בתזונת ילדים ואילו על התחום הקולינארי תהיה אחראית יעל טל, יועצת קולינארית וקונדיטורית, שפיתחה מתכונים מיוחדים עבור ילדים. כמו כן, שרית ויעל יקיימו במדור פורום בו יוכלו ההורים לקבל תשובות על כל השאלות שמטרידות אותם.

ציטוט: " אנו יודעים שלהורים כיום אין זמן לחפש באתר אחד מתכונים, באתר שני טיפים ופורומים, ובאתר שלישי ורביעי רעיונות יצירתיים, ולכן פיתחנו באתר בישולים מדור שירכז את כל המידע במקום אחד. כך יוכלו ההורים להעניק לילדיהם את המקסימום מבחינת תזונה וגיוון".

במדור "מבשלים לילדים" ניתנת אפשרות להרכיב תפריטים שבועיים  לכריכים לבית הספר  ולארוחות צהריים/ערב, אותם אפשר לשנות בהתאם למה שאוהבים ואחר כך פשוט להדפיס, לתלות על המקרר ולבשל לילדים. בנוסף ניתן לקבל רעיונות לקישוטי מזון שיעזרו לילדים לאכול בהנאה גדולה יותר וגם לפתח את היצירתיות של ההורים.

לפני כמה שנים , כשהושק קמח שמרים של אסם, הצעתי לאתר מתכון משלי "פיצות אישיות מקמח שמרים" אשר אומץ בשמחה באתר:) כתובת בבלוג שלי: http://www.tapuz.co.il/blog/net/viewentry.aspx?r=1&EntryId=2418837

פיצות אישיות מקמח שמרים של אסם

לאחרונה קבלתי להתנסות קמח שמרים של אסם (סקירה כאן) ממנו החלטתי להכין פיצות אישיות ליום הולדת של בתי הבכורה.

אופן הכנה:

3 כוסות קמח שמרים של אוסם

300 מ"ל מיים חמימים

4 כפות שמן זית

כף שטוחה של מלח

קופסת רסק עגבניות

4 גמבות צבעוניות

2 עגבניות

אורגנו

גבינה צהובה

ל-3 כוסות קמח מוסיפים מיים ושמן זית

לשים  ידנית כ- 7-5 דקות עד שבצק קצת דביק ורך

מניחים את הבצק לתפוח כשעה עד להכפלת נפח מתחת למגבת או ניילון נצמד

יוצרים כדורים קטנים אותם מרדדים עם מערוך על משטח מקומח

מניחים על נייר אפיה במגשים

מורחים רסק עגבניות על פיצות אישיות

חותכים גמבות ועגבניות ומניחים על כל פיצה:

מפזרים אורגנו

מפזרים גבינה צהובה מגורדת

אופים בתנור כ15 דקות

"מבשלים לילדים"

http://www.bishulim.co.il/cooking_for_kids