מבנקאית במנהטן לאמנית רב תחומית מצליחה!-ג'ורדנה קליין מציגה בימים אלו תערוכה מרהיבה במוזיאון היכל שלמה בירושלים

ג'ורדנה קליין
" בין שמיים לארץ"

התערוכה מוצגת במוזיאון היכל שלמה
רח' קינג ג'ורג' 58, ירושלים
E03 Mixed EmotionsJS17 - Copy
האמנית הישראלית ג'ורדנה קליין יוצרת חפצי אמנות בסגנונות ייחודיים שמשלבים צבעים עזים מלאי חיים ויחד עם זאת פיוטיים ומלאי חן. הצבעים הם המוסיקה ואילו הקומפוזיציה הריקוד שזורם על פני הבד בצורה חלקה, זרימה שמעוררת כל חלק לחיים.
הנושא הרחב של יצירותיה של ג'ורדנה הוא יופיו של העולם בריאת האל, הוד והדר של הרי ירושלים, פריחה של פרח או טלית מתנועעת בתפילה. ציוריה מבטאים את הגלוי והבלתי נראה, נשמה ורגשות, את הניצוץ המצוי בתוכנו.
JH02
בציוריה של ג'ורדנה מתמזגים המופשט עם עולם המציאות, החפצים עם הרוחניות. נושאים ורגשות שזורים יחד ויוצרים כעין מרבד של תקווה ושל רוחניות. ג'ורדנה אינה מוגבלת על ידי סגנונות או אסכולות הקיימים בציור. אדרבא, היא מקדישה תשומת לב מועטה למגמות הרווחות בימינו בעולם האמנות והיא מבטיחה שמה שהיא יוצרת נובע ישר מתוך נשמתה. מה שמתגלה משקף היכן היא נמצאת כיום במסע של חייה.
https://www.facebook.com/jordanakleinart/?ref=bookmarks

https://www.facebook.com/search/top/?q=jerusalem%20arts%20by%20jordana

https://www.facebook.com/Judaica-and-Ketuba-Art-by-Jordana-473093693067540/

www.jordanaklein.com
JUD_41 Seven Species 6
נעילה 15.2.2018
: רח': קינג ג'ורג' 58 ירושלים 02-5889010
שעות ביקור בתערוכה : א'-ה: 10:00-20:00
יום שישי 09:00-12:00
N56 Field of Flowers

הפקות אמנות בע"מ
חברת "הפקות אמנות בע"מ" מובילת הפקת תערוכות מקוריות ואירועי תרבות ייחודיים , גילוי אמנים, והתמחות באירועי אמנות פלאסטית. הפקת תערוכות ייחודיות על פי דרישה, עבודה מול עמותות למינוף ע"י תערוכות נושא, טיפול וייעוץ אישי קבוע ויום יומי במאגר של כ-1,000 אמנים בארץ ובחו"ל, התמחות באירועי אמנות גדולים ועבודה מול מוסדות תרבות נחשבים לשם קיום תערוכות במוקומותיהם. ניסיון בהפקת כ-180 תערוכות יחיד וקונספט לאורך השנים, ובחללים שונים בכל הארץ. התמקדות באמן עצמו, אישיותו , הביוגרפיה שלו וכיצד הוא יוצר. ליווי האמן/נית החל מבחירת חלל התצוגה, בחירת האוצרת, עיצוב ההזמנה, פירסום התערוכה ויחסי ציבור מאסיביים וממוקדים לקראת הפתיחה ,הנחיית אירועי האמנות ושיחי גלריה באופן קליל וקולח.