מבושלת – מרק ביתי לחימום ברגע.

הפתרון המושלם לחורף – רק לחמם ולהגיש – מרק ביתי של מבושלת.

מרק ביתי לחימום ברגע.

הבה נודה על האמת – מרק חם בעיצומו של חורף קר וגשום, הפתרון המושלם להנאה ולחימום הגוף והנפש.

תאמרו לעצמכם:  כן. אבל להתחיל לבשל, לקצוץ, לתבל, ללכת לירקן או לסופר להשלים מצרכים חסרים …

ובכן אין בכל אלו צורך.   הפיתרון המושלם לחורף  –  מרק ביתי לחימום ברגע.

ראשית, גילוי נאות :  קיבלתי להתנסות את סידרת המרקים של "מבושלת", מרקים מוכנים, רק לחמם כיאות ולהגיש. ובמקרה שלי אף הגעתם הייתה בדיוק ברגע הנכון.

לפני כשבוע ימים הייתי בצפון (כפר גלעדי) וקיבלתי שיחת טלפון מהשליח לגבי המשלוח … שמחתי מאד ובקשתיו, כי בהעדרי ימסרם לשכני מן הקומה הראשונה.

חזרתי מן נופש בצפון ביום שישי, די מאוחר, כך שלא הייתה לי שהות רבה להכנת ארוחת הערב.

המרקים הגיעו, איפוא, ממש בזמן הנכון. לא רק שנפתרה בעיית ההכנה, הם, בטעמם העשיר והמלא, מתובלים כיאות בעלי מירקם נהדר, היו ממש ארוחה טעימה ומזינה בפני עצמם. הטעם וההרגשה היו כאילו הכנתים בעצמי, טעם ביתי עשיר ומקורי, כמה דקות  של חימום במיקרוגל ומתקבלת ארוחה משביעה וזאת בצירוף החלה או הפוקצ'ה שאני אוהבת להכין בכל יום שישי … תודה למבושלת.

וראוי שאציין כי איני נוהגת להכין מרקים משקיות, אני משקיעה ומכינה מרקים נפלאים לגמרי בעצמי, אך כאן נתקלתי במוצר ייחודי שהוא ממש מרק ביתי עשיר וטעים, מזין וממלא, המשתווה ללא עוררין למרק שהוכן עצמאית.

נראה לי כי המרקים של "מבושלת" יהוו מעתה חלק מסל הקניות שלי .

המרקים  הם באיכות טובה, מושקעים, עשויים מרכיבים טבעיים בלבד, ואינם מכילים מונוסודיום גלוטומט, צבע מאכל או חומר משמר.  אין ספק כי סידרת המרקים המעולה הזו מהווה פיתרון לכל מי שאין לו זמן או ידע בהכנה כמו לאדם עובד, לאם עובדת שאין לה זמן ומחפשת דבר מהיר להגשה, או אפילו מנה חמה לעבודה, מצוין לאדם בודד רוק או סטודנט, הם מהווים ארוחה מזינה, בריאה ולא משמינה (57 ק"ל ל-100 גרם).

באשר למרקים, אריזת המרקים פותחה בטכנולוגיה ייחודית, המאפשרת שמירה על טריות לתקופה ארוכה.

ניתן לחמם את המרק במיקרוגל, באריזתו המקורית (יש לפתוח מעט את האריזה). צריך רק לחמם במיקרוגל כ- 3 דקות בלבד, והמרק מוכן לאכילה, ( אני חיממתי בתוך כלי מיועד ל- מיקרוגל או ישירות בצלוחית עם מכוסה ).

סדרת המרקים של מבושלת :  מרק ירקות וקטניות,  מרק מינסטרונה,  מרק שעועית .

המרקים נמצאים החל מהשבוע למכירה ביותר מ- 320 סניפים של רשתות השיווק המובילות – שופרסל, מגה, AMPM, רואופ ישראל ובחנויות הנוחות יילו של פז, כמו כן ניתן לנזמין טלפונית עד הבית,  לרגל ההשקה המרקים ימכרו במבצע בחלק גדול מהרשתות – קנה מרק אחד וקבל את השני ב- 50% הנכה.

המחיר : רק 9.90 ₪ לאריזה שמכילה 350 מ"ל

ראוי להרחיב מעט אודות החברה המייצרת :

החברה נוסדה בשנת  1988  במושב מבוא חורון אשר בעמק איילון והיא מספקת מידי יום כארבעים אלף ארוחות ללקוחות מוסדיים ופרטיים ברחבי הארץ ואף בעולם. בצוות החברה שותפים כל אדריכלי המזון ובהם שף מקצועי, יועץ קולינארי, טכנאי מזון ותזונאית הדואגים לכל מנה ללא פשרות.  המנות והארוחות החמות המסופקות ע"י החברה הינן במיגוון סיגנונות ולכל מטרה : הן למקומות עבודה ומוסדות חינוך, הן לטיולים בישראל ובחו"ל, לשבתות, חגים, ארועים מיוחדים, למשפחות, לילדים ואף לגיל הזהב.

ניתן להשיג את המוצרים ברשתות השיווק המובחרות.

סי.אי.פי. מבוא חורין בע"מ

כשר בהשגחת הרב יונה דברת שליט"א 08-9726800

לפרטים נוספים כנסו לאתר :  www.mevushelet.co.il

לדף בפייסבוק: https://www.facebook.com/mevushelet.co.il?fref=ts

נכתב וצולם על ידי לבנה רייזר LEVANA REISER

אשמח עם תכנסו לדף קבוצה שלי : מאפים קינוחים אוכל ביתי … ועוד .