מארגנים מסיבת בר מצווה? 5 טיפים להפקת מסיבה מוצלחת

בחורה עם מחשב נייד

כך תארגנו אירוע בר מצווה בלתי נשכח

בין אם מדובר בחגיגת בר המצווה הראשונה שלכם ובין אם כבר חגגתם בעבר, אירוע בר המצווה הינו אירוע מרגש ומשמח עבור חתן השמחה ועבור משפחתו. אם אתם מארגנים מסיבת בר מצווה כבר עכשיו, יש כמה דברים שכדאי שתיקחו בחשבון. לפניכם 5 טיפים מרכזיים לארגון הפקת מסיבת בר מצווה מוצלח.

(1) רצון חתן השמחה

הטיפ הראשון והחשוב ביותר הוא למלא את רצון חתן השמחה. כמובן שאם הבן שלכם קופץ מעל הפופיק ומגזים בבקשות שלו, כדאי לעשות אתו שיחה של תיאום ציפיות.
התייעצו אתו ובדקו את ההעדפות שלו. אם הוא מעוניין במסיבה גדולה עבור המשפחה והחברים או שמה מעדיף אירוע משפחתי מצומצם סביב העלייה לתורה ומסיבה נפרדת עם חבריו לכיתה.
במידה והילד שלכם מעדיף להימנע ממסיבה גדולה עם חבריו, השקיעו בחגיגות העלייה לתורה כאירוע המרכזי והציעו לו להזמין מספר חברים קרובים.

(2) ארגון האירוע בהתאם לתקציב

אמנם מדובר באירוע של פעם בחיים, אך מומלץ להחליט מראש על התקציב הכולל את 2 האירועים ולבדוק מספר אופציות של אולמות, גני אירועים ומרכזים שונים. בחנו את הלוקיישנים ובדקו איזה מבין המקומות מתאים לאירוע מבחינת מס' משתתפים, עלויות ומוצרים נלווים.
מומלץ לבחור באטרקציה מרכזית אחת ובה להשקיע את מירב הכסף.
ניהול רשימה מסודרת של כל הוצאות האירוע תעזור לכם לעמוד בתקציב שקבעתם מראש.

(3) תכנון אירוע העלייה לתורה

כיום ישנן מס' אופציות לחגיגות העלייה התורה, נסו להתאים ככל שניתן את מיקום האירוע להלך הרוח המשפחתי ולרצון חתן השמחה. ניתן לערוך את הטקס בכותל, בבית כנסת מסורתי ( עדתי ) או לבצע טקס אורתודוקסי/ רפורמי. בדקו את האופציות השונות ובחנו מה מבינהן הבחירה הטובה ביותר עבורכם.

(4) הפתיעו את האורחים – בחירת אטרקציה מלהיבה

אם תעברו בין מסיבות הבר והבת מצווה השונות, תתקשו להבדיל בין מסיבה אחת לאחרת.
על מנת לספק לבנכם ולחבריו אירוע בלתי נשכח, חפשו אטרקציה הפעלתית שונה ומעניינת.
מבין האופציות בדקו ביחד עם בנכם איזו אטרקציה הכי מלהיבה אותו ומה לדעתו מבין האטרקציות הכי תפתיע ותשמח את חבריו. במידה ואתם מחליטים שלא להוסיף אטרקציה מעבר להפעלות הדי ג'י, מומלץ לדבר עם מס' אנשי מקצוע ולבדוק מה השירות שלהם כולל והאם הם מספקים הפעלות בנוסף.

(5) קישוט ואבזור האולם

הטיפ החמישי והאחרון – תדאגו לאווירה. קישוט הלוקיישן חשוב מאוד ליצירת אווירה חגיגית. לרוב נושא הקישוט לא מקבל את מלוא תשומת הלב המגיע לו, אך קישוט ואבזור חכם של האולם יספק את אפקט ההפתעה שאתם מחפשים ויותר מכל ישמח הן את חתן השמחה ואת אורחיו.
ניתן לשכור שירות של הפעלות בלונים, מעצבי אירועים או להחליט על קונספט ולקשט בעצמכם.

באתר ארבל הפקות תוכלו למצוא מגוון רחב של ספקים בתחומים שונים, תוכלו לסנן תוצאות לבחור אזור מגורים וסוג האירוע. נשמח לסייע לכם בארגון ותכנון מסיבה בלתי נשכחת.

arbelhafakot
ארבל הפקות מתמחה בהפקות אירועים עסקיים ואירועי חברה כבר מעל ל20 שנה. החברה הוקמה על ידי מעוז קסטלר, בוגר לימודי ידיעת הארץ של משרד התיירות, יזם ותיירן. התשוקה שלנו למקצוע ההפקות והמקצועיות עד לפרטים הקטנים מבטיחים אירוע בלתי נשכח.