מאכלי חורף – מרקים וקדירות ב-"שמש אדומה"

בחורף כאשר מזג אוויר מתקרר וגשום בחוץ, אנו משתוקקים למאכלים חמים …
לקראת החורף מציע בני מדר, שף "שמש אדומה" תבשלי הקדירה ומרקי חורף.

בחורה עם מחשב נייד

"שמש אדומה" – מתחם אירועי היוקרה בראשון לציון

גילוי נאות הוזמנתי כבלוגרית, זוהי לי הפעם השנייה בה אני מבקרת במקום, כזכור לכם (ב-אוגוסט) בזמנו נכחתי בהשקת חתונה בהגשמה – וקונספט חדש של אירוע טבעוניכנסו לפוסט הקודם.

הפעם, עם חילופי העונות, עם בוא הסתיו  (כך חרז אריק אינשטיין בשירו האלמותי …)  קרירות כבר מורגשת באויר והחזאי מבשר גשמים, וזה זמן בוא אנו מתאווים למאכלים עתירי תוכן, מנות מתובלות המוגשות מתוך סיר מהביל.

אכן זה בדיוק מה שמציע לכם בני מדר, השף של "שמש אדומה" לקראת החורף הממשמש ובא מאכלים עשירים, המתאפיינים ברטבים סמיכים בתהליך בישול ארוך ואיטי המעלה את הטעמים הנפלאים ומגביר תחושת שובע וסיפוק עילאי.

תבשלי הקדירה ומרקי החורף מהווים כשלעצמם ארוחה שלימה. משולבים בהם קיטניות, דגנים,פחמימות, ואפילו לא מעט חלבונים, ובכך המרקם כולו הופך כל ארוחה למזינה ומשביעה.

אזכיר כי מבחר המרקים והקדרות מכילים בתוכם כחלק מן המתכון עצמו, מרכיבים תזונתיים הנחשבים למחממים ובהם הג'ינגר, השום, הפלפל החריף ונוספים . יתרונו הגדול של המקום הנו בכך שהוא מטבח מקצועי המכיר ומגיש את כל המזון המוגש באירועים אף היוקרתיים ביותר.  זהו למעשה מתחם שבו מתחמי מישנה להכנת אוכל ומזון מכל סוג, בהם, מאפיה, קונדיטוריה, קצביה, מנות חמות, דגנים לסוגיהם ועוד.

צוות בן  13  שפים עמל וטורח להשיג את התוצאות הקולינאריות הטובות והמשובחות ביותר והתוצאה היא אכן בהתאם. מבחינת העיצוב הרי לפנינו מקום חדשני, בו שני אולמות גדולי המעוצבים בקו צעיר ונקי ובהם ניתן לקיים כל אירוע, פרטי או עיסקי.

המקום משלב סיגנון  מודרני עם אומנות קלאסית והארוח אכן הופך לחוויה רב חושית.

גן מתחם הנו אף הוא בסיגנון נקי ובו משולבים שטחי DECK AREA , מדשאות מטופחות ונדיבות המעוטרות בצמחייה ארצישראלית נפלאה. אל נשכח את החדשנות התאורתית ואמצעי מולטימדיה המתקדמים ביותר בתחום הסאונד.  מקום שחווית הבילוי הינה אולטימטבית ממש.

לאתר והתפריטים  – http://www.red-sun.co.il/

לדף הפייסבוק https://www.facebook.com/redsunevents?fref=ts

מוזמנים להיכנס לפוסט הקודם בלחיצה: אירוע טבעוני

נכתב וצולם על ידי לבנה רייזר LEVANA REISER

אשמח אם תבקרו אצלי בקבוצה : מאפים קינוחים אוכל ביתי … ועוד