מאחורי עיניה – שרה פינבורו

ספר מתח לא שגרתי – מצד אחד לא יכולתי להפסיק לקרוא כדי לדעת מה הסוף. מצד שני – פחדתי מה אגלה בסוף. ספר מתח אחד הטובים והמפתיעים שקראתי

מאחורי עיניה – שרה פינבורו

ז'אנר – מתח

380 עמ' – הוצאת ידיעות ספרים

behindhereyes

לואיז גרושה עם ילד בלי שום זוגיות באופק. ערב אחד היא פוגשת גבר נחמד בפאב ומרגישה שמתחיל משהו ביניהם. למחרת מסתבר לה שהוא הבוס החדש שלה ונשוי לאשה יפהפיה בשם אדל. היא מבינה שעליה להתרחק ממנו ושניהם מסכמים שהנשיקה ביניהם הייתה טעות.

במקביל, לואיז נתקלת באדל, אשתו של דיוויד ושתיהן מתחילות להתחבר יחד. לואיז מתחילה לנהל עם הזוג קשרים במקביל – עם דיוויד היא מתחילה לנהל רומן ואילו עם אדל היא רוקמת קשרי חברות קרובה.

היא לא יודעת איך לצאת מהתסבוכת הזו ולאט לאט מתחילים להתגלות לה דברים שמלמדים שחיי הנישואים של אדל ודיוויד לא שגרתיים. כשהיא עם דיוויד הוא נראה לה האדם הכי מקסים בעולם, אחד שממש סובל מאשתו המשוגעת ולא יודע איך לסיים כבר את חיי הנישואים האומללים שלו.

כשהיא נמצאת עם אדל, הסיפורים שלה על דיוויד מגלים לה צד אחר שלו – צד שתלטן ואפילו קצת מפחיד. אדל כל כך מפחדת מדיוויד שהיא מבקשת מלואיז לא לספר לו על הקשר ביניהן וכמובן שלואיז גם לא יכולה לספר לאדל על הרומן בינה ובין דיוויד.

בנוסף לכל זה לואיז מגלה לאדל שהיא סובלת מסיוטי לילה קשים, ואדל שרק רוצה לעזור לחברתה החדשה מלמדת אותה שיטה מסתורית איך להיפטר מהסיוטים שלה, ולשלוט בחלומות שלה.

חייה של לואיז נראים לפתע כמו רכבת הרים שהיא אינה יודעת איך לעצור אותה ולהפסיק את כל מחול השדים שקורה סביבה.

היא אינה יודעת למי להאמין – לדיוויד שממשיך להקסים אותה, או לאדל שנראה כאילו היא חיה במשטר טרור שמשליט עליה דיוויד. אין ספק שמשהו לא תקין במערכת הנישואין שלהם אבל לואיז לא מצליחה להבין בדיוק מה. ובמקביל השיטה החדשה שמלדת אותה אדל גוררת אותה לעולם חלומות אפל ומסוכן.

ספר מתח לא שגרתי בכלל שאין שום סיכוי שתצליחו לנחש  מי באמת דובר אמת ומי לא, ובטח שלא תצליחו לנחש את הסוף.

 

אורית רובינשטיין
אוהבת לקרוא, אוהבת לטייל גם בארץ וגם בעולם. אמא לשני בנים מתבגרים, אוהבת מדע בדיוני וגיבורי על