לשכת המסחר ירושלים מברכת את נשיא גואטמלה על החלטתו להעביר את השגרירות לירושלים

בחורה עם מחשב נייד

לשכת המסחר ירושלים, העומד בראשה נשיא לשכת המסחר דרור אטרי והמגזר העסקי כולו בבירת ישראל מברכים נשיא גואטמלה ג'ימי מוראלס על החלטתו להעביר את השגרירות לירושלים, זוהי הזדמנות נהדרת להרחבת הסחר והצמיחה הכלכלית לשתי המדינות!

הודעתו של נשיא גואטמלה, ג'ימי מוראלס, כי הורה להעביר את שגרירות ארצו בישראל לירושלים, שבוע וחצי לאחר שממשלת ארה"ב הכירה בירושלים כבירת ישראל ועל כוונתה להעביר את השגרירות לעיר מהווה עוד צעד חשוב בביסוס מעמדו של העם היהודי.

נשיא גווטמלה-04

ביום חמישי האחרון הצביעו 128 מדינות באו"ם נגד החלטתו של טראמפ להכיר בירושלים כבירת ישראל. יחד עם זאת, הודות למאמץ דיפלומטי ישראלי-אמריקני, כ-65 מדינות לא תמכו בהצעה האנטי-אמריקנית בעצרת האו"ם. גואטמלה הייתה אחת מתשע המדינות שהצביעו נגד ההחלטה והצטרפו לארה"ב ולישראל.

נשיא לשכת המסחר ירושלים דרור אטרי: "אבקש להודות לנשיא גואטמלה ג'ימי מוראלס על החלטתו להעביר את השגרירות לירושלים, זוהי הזדמנות נהדרת להרחבת הסחר והצמיחה הכלכלית לשתי המדינות. תודה כבוד הנשיא בשמי ובשם המגזר העסקי בירושלים ובישראל בכלל. ההחלטה החשובה, תהווה גשר של הזדמנויות עסקיות וצמיחה כלכלית לשתי המדינות. הוצאתי מכתב תודה והערכה לידידתנו שגרירת גואטמלה גיברת שרה אנג'לינה סוליס קסטנדה והזמנתי אותה להתארח כאורחת כבוד בישיבת הנהלת לשכת המסחר כבר בשבועות הקרובים, ובטוחני כי נדע להוביל לעשייה משותפת ויפה להרחבת הסחר והזדמנויות העסקיות בין גואטמלה וירושלים."