לקראת תערוכת בייבילנד

צהרים טובים

כל 'ברווז' זוכה – בתחרות שליפת ברווזונים מתוך אמבטיה
ועוד מגוון הטבות ופרסים בביתן של מוסטלה-בלנאום בתערוכת בייבילנד
[cid:image001.png@01D46ACC.C5C7B820][cid:image002.jpg@01D46ACC.C5C7B820]
מותגי הדרמו קוסמטיקה מוסטלה ובלנאום לטיפוח, טיפול והגנה על עור התינוק, המשווקים על ידי ניאופרם מוצרי צריכה, ממשיכים להפתיע בכל שנה מחדש בתערוכת בייבילנד שתתקיים בין התאריכים 30.10-1.11.18. למבקרים בדוכן, יחולקו פרסים שווים במיוחד בתחרות שליפת ברווזונים מהאמבטיה, דוגמיות להתנסות, מוצרים וקופוני הנחה.
כל מבקר בתערוכה שיגיע לביתן של מוסטלה-בלנאום ויירשם למועדון הלקוחות, יוכל לזכות במגוון פרסים שווים במיוחד, תוך תחרות וניסיון לשלוף ברווזון מתוך אמבטיה מלאה ברווזונים. בין הפרסים שיחולקו: מוצרים מוקטנים של מוסטלה, מגבות לתינוק, תיקי בד, תיקים לים, בקבוקי הזנה ומוצצים של NUK וספריי החתלה של בייביסיטר. בנוסף, יציע הדוכן מידע רחב על מגוון המוצרים של המותגים בלנאום ומוסטלה וכן יחולקו דוגמיות להתנסות.
בחנות סופר פארם בתערוכה יוצעו מוצרי מוסטלה ובלנאום
במחירים מיוחדים ואטרקטיביים, לדוגמה: בלנאום ב- 59.9 ¤ והנחה של כ-40% על מגוון מוצרי מוסטלה.
אודות בלנאום
בלנאום הינו שמן האמבט המומלץ ביותר¹ לטיפול ולמניעת עור יבש ולשמירה על לחות העור בקרב תינוקות, ילדים ומבוגרים. שמני האמבט של בלנאום מבוססים על שמנים ממקור צמחי והינם בטוחים לשימוש לתינוקות ולילדים.. לבטיחות מקסימלית לעורם העדין של הילדים, שמני האמבט של בלנאום אינם מכילים: SLS, פרבנים, חומרים משמרים, חומרי הקצפה או חומרי צבע. שמני הרחצה פותחו לאחר שנים רבות של מחקר, על ידי חברת התרופות אלמירל-הרמל מגרמניה המתמחה בייצור ופיתוח מוצרים לטיפול בעור.
אודות מוסטלה
מגוון מוצרי טיפוח, טיפול והגנה על עור התינוק והאם. מזה 65 שנים MUSTELA הוא מותג הדגל של Expanscience Laboratoires, מעבדה המתמחה בתחום הדרמו-קוסמטיקה. החברה אשר חרטה על דגלה את ערך החדשנות, משקיעה רבות במחקר ופיתוח בתחום העור ורשמה עד עתה כ-843 פטנטים ברחבי העולם. בתהליך הפיתוח ישנה העדפה לשימוש ברכיבים ייחודים ממקור צמחי ומינרלים אשר נבחרו בקפידה, חלקם רשומים כפטנט. בנוסף, מגוון ממוצרי מוסטלה אינם מכילים פרבנים, פנוקסיאתנול (חומרים משמרים) ופתלטים.
מוצרי MUSTELA נמכרים בעשרות מדינות ברחבי העולם, מפותחים ומיוצרים במעבדות החברה בצרפת בשיתוף פעולה עם רופאים מומחים, ביניהם: דרמטולוגים, מומחים לאלרגיות, רופאי ילדים, רופאי נשים ועוד. מוצרי המותג זוכים לנאמנות גבוהה ושביעות רצון העוברת מפה לאוזן במשך 3 דורות, המהווים את הבסיס להצלחת MUSTELA כמותג מספר 1 בבתי המרקחת באירופה בתחום מוצרי טיפול וטיפוח לתינוקות, לנשים הרות ולנשים לאחר לידה.
תערוכת בייבילנד תתקיים בגני התערוכה, ביתן 2, בין התאריכים 30.10-1.11.18.
1 עפ"י סקר פארמהקוואסט, יוני 2013, וסקר מכון ברנדמן, מאי 2009