לפעמים חלומות מתגשמים

מתישהו באמצע שנות השלושים גיליתי שאין לי חלומות. בהתחלה חשבתי שככה זה ועזבתי את זה. כשזה המשיך להטריד אותי מדי פעם החלטתי להפסיק להדחיק ולבדוק את זה לעומק. התוצאות היו (ועדיין) נפלאות

מתישהו באמצע שנות השלושים גיליתי שאין לי חלומות. ואני לא מתכוונת לחלומות הרגילים של בריאות, בית, משפחה, טיולים וחברים. חלומות כאלה היו לי בשפע ואותם הגשמתי באדיקות.  אני מתכוונת לחלומות שלי. חלומות של מה אני רוצה לעשות כל חיי. מה הייעוד שלי. מה באתי לעשות פה.

בהתחלה זה קצת הטריד אותי. אמרתי לעצמי שאם אין לי דברים אחרים שאני רוצה לעשות אז כנראה שאני צריכה להמשיך את מה שעשיתי עד עכשיו. להמשיך עם הקריירה שלי בתחום הרכש, להתקדם, לכבוש עוד פסגות ולהצליח. עוד ועוד. וזה באמת מה שקרה. התקדמתי לתפקידי ניהול בכירים יותר והאמנתי שאני על גג העולם.

אבל הנושא הזה המשיך להציק לי מדי פעם. ובכל פעם שכנעתי את עצמי שאין לי באמת מה להמשיך לחפש ולבדוק ושאין משהו אחר יותר טוב עבורי כי אני טובה במה שאני עושה, ואני מצליחה – אז הכל טוב. והמשכתי לחלום חלומות בתחומי הרכש. רק שהם לא היו באמת החלומות שלי.

בשלב מסויים החלטתי שאני עוצרת הכל ולוקחת פסק זמן מהמירוץ כדי לבדוק עם עצמי מה באמת אני רוצה. זו היתה החלטה לא פשוטה לעזוב קריירה מצליחה, לוותר על משכורת מעולה ולצאת לדרך לא ברורה ולא ידועה. אבל ממש הרגשתי שזה מה שאני צריכה לעשות. פעם ראשונה בחיי הרשיתי לעצמי להיות בחופש אמיתי. לא חופשת לידה, לא חופש גדול, חופש בשבילי.

וגם זה לא היה פשוט כל כך בהתחלה. התשובות לא מיהרו להגיע. אבל הדברים התחילו להתבהר. התחלתי ללמוד תטא הילינג (שיטה לשינוי אמונות מעכבות) וגיליתי שפה חדשה, מושגים חדשים, מציאות אחרת. גיליתי עולם חדש. עולם מעניין ומרתק. הרגשתי כמו ילדה קטנה בחנות ממתקים גדולה. שכל הממתקים חדשים ולא מוכרים אבל ממש ממש טעימים. המשכתי ללמוד עוד תחומים, השתתפתי בעוד קורסים וסדנאות. למדתי חשיבה חיובית ואת עולמות תת המודע, למדתי אימון (Coaching) והרגשתי שאני במקום אחר. הדברים התחילו להתבהר ולהיות מדוייקים יותר. התחלתי להרגיש מאושרת. ואיזה כיף – יש לי חלומות ואני מגשימה אותם!

גלית-296

צילום: לירון כהן אביב

הבנתי שאני יוצרת את המציאות שלי, ואם אני רוצה לשנות משהו, רק אני יכולה לעשות את השינוי. הבנתי שאפשר לשנות הכל. צריך להבין איך זה עובד, וחשוב שיהיו כלים, שיטות וטכניקות אבל באמת הכל אפשרי. כשרוצים, מאמינים, מבינים ופועלים – קורים דברים נפלאים. נפלאים אפילו יותר ממה שהמוח יכול לדמיין. הבנתי גם שאני לא יכולה לשנות אנשים אחרים. אני יכולה להעביר את מה שיש לי, אבל הבחירה נמצאת אצל כל אחד – אם לקחת ולעשות משהו כדי שיהיה יותר טוב או להמשיך את המצב כמו שהוא.

חקרתי הרבה נושאים לעומק, צברתי המון ידע והבנתי שאני חייבת להעביר את זה הלאה. לא יכול להיות שאשאיר את כל מה שיש לי אצלי. זו מתנה שאני נתתי לעצמי וכל אחד שרוצה יכול לקבל אותה וליישם אותה בחייו.

ככה נולדה הסדנה שלי "הכל בידיים שלי" – סדנה שנותנת צוהר לזה שאפשר לחיות אחרת, שיכול להיות לנו יותר טוב, בכל גיל, בכל תחום ובכל מצב. צריך פשוט להבין איך זה עובד ומה צריך לעשות כדי ליצור את השינוי. וכשאני רואה את השינויים שאנשים יוצרים בחיים בעקבות הסדנה – אני מרגישה, מבינה ויודעת שאני במקום הנכון.

נעים מאוד! אני גלית, נשואה לטל ואמא של רוני ודנה, מתקתקת ועדי בית ספר וצופים ואני מגשימה חלומות.

פייסבוק פרטי, פייסבוק עיסקי

78884501_10157825709934483_5256924989734518784_o

צילום: אוסף פרטי