לפנק, לפנק, לפנק

לכבוד יום ההולדת שלי החלטתי לפנק את עצמי ביום ספא במלון יהודה

פינוק

תמונה – מלון יהודה

אחרי שאמי נפטרה, למעשה אחרי שגיליתי את דבר מחלתה יום לפני טיול קצר אבל משמעותי למזרח ( שכמובן  נגוז ונעלם בקדחת בית החולים).  החלטתי שאפנק את עצמי, בימי הולדת אני אפנק את עצמי,  משימה לא פשוטה לאחת שכמותי.  לפני שלוש היה זה סוף שבוע  בלונדון ….מדהים (יהפוך לפוסט מתי שהוא ). והייתה סדנת הכתיבה בקפריסין לפני שנתיים … מופלא. השנה  ניצלתי את ההזדמנות שניתנה לי ונתתי לעצמי יום ספא במלון יהודה. 

ארגנתי לעצמי יום חופש מהעבודה, אפילו התעקשתי לארגן לי יום חופש מהעבודה , ועם תיק קטן התגלגלתי למה שהכרתי וזכרתי ״ כבית הארחה יהודה – נו זה שנמצא מעל גן החיות״.  אמרתי לעצמי. זה בטח יהיה נחמד , ארוחת בוקר, קצת ברכה ועיסוי לסיום. מה יכול להיות רע.

    מיד כשנכנסתי למלון ( כן , כבר לא בית הארחה אלא מלון) ראיתי את ההבדל ממה שהכרתי, מיד הרגשתי את הפעפוע הזה בכפות הרגליים, זה שאת מרגישה כאשר מתחילה חופשה והגוף משתחרר ומתמסר לחופש. 

מלון 7

 עליתי לקומת הפאטויו לארוחת בוקר מפנקת , טעים ונעים. באמת. אוכל טעים ובשפע כולל חלות קטנות וחמודות ושיקים טעימים.  צוות נעים עדין מחויך ואדיב. משם עליתי לחדר אחד ממאה עשרים חדרים. ולחשוב שבשנת אלפיים ושש כשנשות הדסה פתחו את המקום הוא היה  אכסניית נוער . היום אין שום דמיון. החדר אינטימי ונעים. מקושט בתמונות מירושלים שהצוות עצמו צילם. אה והמקלחת ( תיכף תבינו למה אכפת לי כל כך ממקלחת) למקלחת יש קיר שקוף הפונה לחדר וקיר עם טפט יער ,בעיניי זה בהחלט מגניב. אחרי מנוחה קצרה החלפתי בגדים וירדתי לספא.

 הספא הכניס אותי לעולם מקביל מעוצב בהשארת גן זן יפני בצבעי אדמה והרבה עץ ( אני אוהבת עץ). המקום תוקף מכיל את כל החושים כולל את חוש הריח, בצורה מודעת נבחר ה״גרין וואלי״ כריח הנבחר של המלון והספא כריח שמוביל את המקום. ובאמת הוא השלים את העיצוב הנהדר של הספא  

image

 הדגש בספא הוא על החוויה הכוללת , והצוות לוקח את המשימה ברצינות. אחרי תהליך הקבלה הקצר ( שאלון בריאות ועניינים בירוקרטיים קטנים) את מקבלת מפתח לתא אישי מעכשיו ועד שיקראו לך לטיפול שבחרת ( סחרחורת, קיבלתי סחרחורת ממגוון הטיפולים) את אדונית לעצמך.  בתא מחכות לך הפתעות, חלוק נעליים ומגבות  וכמה מתנות קטנות .

image

 ווידוי אישי מקלחות הן סוג של פטיש שלי, מכורה להן. אין על מקלחת רותחת עם זרם טוב לשטוף את הגוף ( ייסוריי במגורים בבית עם מקלחת אטמור בפוסט נוסף). נכנסתי למקלחת ונכנסתי לגן עדן קטן. יצאתי משם מאושרת והתחלתי לטייל. נכנסתי לחדר ההמתנה לקחתי לעצמי תה וכמה עוגיות ועיינתי בספרי העיון ששם. האמת יש שם כמה דברים מעניינים  בהחלט, משם נדדתי לבריכה, בריכה פתוחה מחוממת המשקיפה להרי ירושלים. כל מצוקה מועקה או תסכול החלו נשטפים ממני. את הסוואנות. השארתי לסוף היום.

מלון 3

 כשהתקרבה שעת הטיפול הזמינו אותי לשבת לחכות בחדר ההמתנה, אולי פה הזמן לספר. שחדרי הספא כמו המקלחת בחדר, בעלי קירות שקופים מן קוביות שקופות שמפוזרות בחלל גם מקורי וגם פותח את החלל, המעסה הזמינה אותי לחדר הטיפול , גדול ומרווח והתחיל הטקס … המסך נסגר אוטומטית והחדר השקוף הפך לאינטימי , בחרתי את הארומה שתלווה את הטיפול. שוב פניה לכל החושים.  הטיפול היה מקצועי מפנק פשוט ״ חבל על הזמן״.

image

בקיצור אחלה ״ פינוק יום הולדת״. הצליח לי השנה, באמת ממליצה בחום לכל מי שרוצה יום פינוק.  יום בבית המלון יהודה, כן זה שמעל גן החיות.

 

המלון הזה הביא לי עוד רעיון לראש…אז בפוסט הבא

 

אה. ופגשתי שם גם אלי גלפרין. איש חמוד ,היה בהחלט יום כייף.

image

 

סיפורי הדרור
בגיל 42. יצאתי למסע ... עם ארבעים נשים מופלאות. אחת מהן אמרה לי אם את כותבת אם יש לך מה להגיד לכי לסלונה... מאז סלונה ואני עברנו המון תהפוכות. אבל עדין אני כותבת. ועדין יש לי מה להגיד אז אני פה ומקווה שאתן רוצות להקשיב.