למה צריך וילונות מעוצבים בתפירה אישית?

בחורה עם מחשב נייד

כאשר אתם מעצבים את הבית שלכם לבד, או ע"י מעצבת פנים, אתם יכולים להבטיח לעצמכם שהוא לא יראה כמו של כולם. הבחירה שלכם תהפוך את הבית שלכם ליחיד ומיוחד עבורכם. לכן אתם גם צריכים וילונות בתפירה אישית ולא כמו של כולם.

שוק הבדים לוילונות מכיל כל כך הרבה בדים, שכמעט ואפשר להתבלבל כאשר רוצים לבחור בד לוילונות בתפירה אישית.
ראשית יש להדגיש כי אם אתם מחשיבים את עצמכם כבעלי טעם טוב, וכאלה שהולכים אחרי הלב העיצובי שלכם ולא רוצים שהבית שלכם יראה כמו של השכנים, אל תלכו ותקנו וילונות זולים מסין ותתלו אותם בבית. מגיע לכם יותר מזה, מגיע לכם משהו מיוחד.

וילונות בתפירה אישית יבטיחו לכם בחירה נכונה, מותאמת לאריג של הסלון שלכם למשל, לצבע הקירות וגם לסגנון הכללי של הבית.

וילונות לסלון

איזה וילונות בתפירה אישית מתאימים לבית שלכם?

לכל סגנון עיצוב יש את החומרים שיוצרים את הסגנון. בסגנון כפרי למשל משתמשים בהרבה עץ, זכוכית, צבעים כמו ירוק וכחול. הרבה צבעי אדמה. רהיטים מעצים, קצת סגנון עתיק. גם סגנון טוסקנה נכנס לסגנון הזה, שימוש בחומרי גלם מהסביבה הכפרית עצמה, מה שיוצר את הסגנון הטוסקני.

אם יש לכם בית בסגנון עיצוב כזה ואתם זקוקים לוילונות, מה שיכול להתאים לכם זה וילונות מאריגי כותנה חלקה או עם הדפסים. צבעים חלקים של צבעי אדמה, אבל גם לדוגמה צורות גיאומטריות שישברו את הכפריות…

אם יש לכם בית בסגנון מודרני, האריג שמתאים לכם לעשות ממנו וילונות בתפירה אישית צריך להיות בצבע חלק לגמרי, אולי מטאלי, או מבריק כלשהו וגם בצבע כסוף נאמר אם מדובר בבית מודרני שהצבעים שלו הם לדוגמה שחור ולבן אז וילון אדום יכול להתאים מצוין בסלון כזה.

וילון שמתאים לסגנון קלאסי מבד ברוקד!

בד ברוקד הוא בד מבריק שקיים מאז שהמציאו את המשי. הבד הזה עשוי מחוטים של משי וחוטי מתכת ויש לוב רק. בדי הברוקד הם כבדים, צבעוניים ובעיקר בצבעים כהים. בדי הברוקד הם אלה שנתלו בכל אחוזה ובכל ארמון משום שיש להם נוכחות יוקרתית מאוד.

בדי ברוקד מאפשרים הצללה מוחלטת ומאידך גם פרטיות מושלמת. הם נשפכים מגובה רב בהדפסים מרהיבי עיניים ובברק שקשה להתעלם ממנו. אין ספק שוילונות בתפירה אישית מבד ברוקד היא בחירה מעולה לחדר האורחים ויש המשתמשים בהם גם לחדר שינה שיש לו סגנון קלאסי יוקרתי. בדי הברוקד של הוילונות הולכים מצוין עם הסגנון הקלאסי של רהיטים עם פיתוחים, הרבה מנורות מזהב, משהו שנראה יותר כמו ארמון מאשר בית.

בחלק ממבני הארמונות באירופה ניתן לראות תמונות ובהם תגלו כי כל הוילונות בחדרי הארמונות הללו, היו עשויים מבד ברוקד שהוא בד יקר עד היום אבל אין כמו וילונות בתפירה אישית מבד ברוקד שהברק שלו לא דוהה לעולם…

אני רוצה להמליץ לכם על אתר וילונות בקליק – יש להם מבצעים מיוחדים על וילונות:  http://vilonot.myyearlyreview.com/