למה כדאי לבחור בכרטיס ביקור דיגיטלי

תתארו לכם את הסיטואציה הבאה – אתם ממהרים מאד לפגישה, לא נשאר עוד הרבה זמן, אתם אפילו רצים במהירות למעלית כדי להגיע לקומה 20 במהירות האפשרית.

במעלית אתם נתקלים במישהו שלא ראיתם שנים, בעודכם עולים ביחד במעלית אתם מבינים שיש פה פוטנציאל עסקי מאד גדול, ולפני שאתה עוזב את המעלית לפגישה שלך הבחור מוציא כרטיס ביקור ואומר לך , תתקשר אליי ונתאם פגישה – זה יכול להיות שיתוף פעולה שיעשה את ההבדל בעסק שלי ושלך!

אתה מודה לו בנימוס, מכניס את הכרטיס לאחד הכיסים וממשיך לפגישה שלך, בין לבין הפגישה מתארכת אתה עושה עבודה טובה ומצליח לסגור את הלקוח! איזה יופי!

כשאתה מגיע הביתה לאחר יום מאד מפרך אתה נזכר שקיבלת איזה כרטיס היום שיכול לשנות לך את פני העסק, אתה מתחיל לפשפש בכיסים ולחפש אותו, מוציא את הארנק, מחפש בכל מקום אפשרי אך לשווא, כנראה הוא נפל לך בזמן ההתעסקות בארנק או בטלפון ועכשיו? לך תנסה לאתר את הבחור….

אם רק היה לו כרטיס ביקור דיגיטלי

הסיפור הזה יכול היה להיגמר אחרת, אם לאדם שפגשת היה כרטיס ביקור דיגיטלי כי אז הוא היה שולח לך אותו בלחיצת כפתור לניד והיה לך את כל הפרטים שלו במהירות , כן, זה היתרון הכי גדול בכרטיס,האפשרות להעביר במהירות את המידע מאחד לשני, ככה גם לא צריך להיסחב עם כל מיני כרטיסים מיותרים ולהתחיל לשבור את הראש ממי קיבלת מה.

נפטרים מהעלויות הכבדות

כרטיס ביקור דיגיטלי מאפשר לך גם להיפטר מכל העלויות הנלווות של כרטיס ביקור רגיל, לא עוד הדפסות של עשרות ומאות כרטיסים, לא עוד שימוש במעצבת על מנת לעצב לך את הכרטיס המושלם בשבילך וכמובן לא עוד תשלומים מיותרים בכל פעם שצריך לעדכן כתובת או מספר טלפון, כי הכל אפשר לעשות במהירות רבה יותר דרך כרטיס דיגיטלי.

אפשרויות בלתי מוגבלות

פן נוסף של הכרטיס הדיגיטלי הוא האפשרות להוסיף פונקציות נוספות בכרטיס עצמו, ניתן להוסיף ניווט לעסק דרך וויז, ניתן להוסיף אפשרויות סליקה דרך הכרטיס בשימוש בפייפל או בכל תחום מאובטח אחר וניתן גם לעצב אותו על פי הדרישות שלכם.

אז אתם עדיין עם הכרטיס הישן והלא אטרקטיבי שלכם? תצטרפו למהפכת הכרטיסים הדיגיטלים ותוכלו להתקדם טכנולוגית לעבר לקוחות חדשים במהירות רבה יותר.