למה אני יותר חשובה מכל מה שיש לי

בחורה עם מחשב נייד

בחיים הקצרים שלי (אני רק חודשיים וחצי לפני גיל 40), הצלחתי להשיג הרבה דברים ואני אומרת תודה על מה שיש לי, אבל כמובן שגם חוויתי אכזבות, אובדנים וחוויות לא קלות ולא נעימות בכלל, אבל בסוף היה לי תמיד אותי, כי אף אחד לא יכול להיות איתי 24/7 וגם אף אחד לא חייב לשהות בסיביהה שלי בכלל.

מרגע שבאמת פיתחתי מודעות והבנתי שאני בעצם מאוד מוצלחת ויש לאחרים מה לקנא, כי הצלתי לקנות לעצמי ירה כמעט לגמרי בכוחות עצמי, למרות שאין לי השכלה פורמלית ואני לא הרווחתי משכורות גבוהות ואפילו לא היה לי בן זוג באותה תקופה.

הצלחתי להכיר את בעלי ולהביא איתו ילד, למרות שהכרנו אחרי גיל 35, כשכבר אמרו לי להביא ילד מבנק הזרע ויש כאלה שחושבים שהילד שלי הגיע מתרומת זרע.

מאז שהתחלתי את טיפולי הפוריות, אני משתדלת להזכיר לעצמי שהשפיות והמורל האישי שלי מעל הכל ואם אני מתחרפנת שצורה קיצונית, אז לשחרר לתקופה קצרה, לקחת אויר ולהמשיך לכיוון המטרה ובסוף להשיג אותה.

אז מה עשיתי בזמן טיפולי הפוריות? דאגתי שיהיה לי רשיון ךתיווך נדל"ן וקצת רקע בייעוץ משכנתאות וייזום נדל"ן, הלכתי לשומרי משקל והצלחתי לרדת 8 ק"ג לפני שנקלטתי להריון עם הבן שלי ולמדתי להיות חשבת שכר בזמן ההריון ואת המבחן המעשי עשיתי שבוע לפני הלידה.

אז עכשיו אני כותבת רגע לפני שאני הולכת לקחת אותו מהמעון ולחבק אותו חזק חזק ולהזכיר לעצמי איזו יצירת מופת יצרתי ואלו חיים נפלאים יש לי