לימור ענטבי – רפלקסולוגית ומטפלת בתחום הרפואה הטבעית שכדאי לכם להכיר

לאחר שעה וחצי של עונג צרוף של טיפול מקצועי ומסור ירדתי ממיטת הטיפולים ללא כל סימני הכאב שאיתם הגעתי. הרגשתי כמו חדשה ורעננה

חדר הטיפולים שבקליניקה של לימור ענטבי. צילום: נדיה היבא

לפני מספר ימים החלטתי לשבור את שיגרת השבוע, לעשות משהוא שונה והפעם בשביל עצמי…
הגב והצואר כאבו לי מישיבה ממושכת מול המחשב והכתפיים ממש כבר היו "תפוסות"…
אז החלטתי שהגיעה הזמן לבקר אצל לימור…
לימור היא רפלקסולוגית בכירה, מעסה רפואית מוסמכת ומטפלת בתחום הרפואה הטבעית. בוגרת מכללת מדיטבע בפתח-תקווה המוכר  על ידי איגוד הרפלקסולוגיה והמעסים בישראל.

בקליניקה של לימור ענטבי. צילום: נדיה היבא

 
את לימור פגשתי בקליניקה שלה שממוקם בקניון סירקין בפתח תקוה. בחורה חייכנית, נעימה, מקרינה שלווה, רוגע ונינוחות.
לימור מרגישה כי העיסוק בתחום זה הוא שליחות עבורה ומרגישה שזה ייעודה. מקומה הטבעי הוא לטפל באנשים ולהקשיב לגופם. את דרכה היא התחילה בלימודי רפלקסולוגיה שמתמקד בטיפול דרך כפות הרגליים שדרכן אפשר לטפל במגוון בעיות בכל הגוף.
חדר הטיפולים שבקליניקה של לימור ענטבי. צילום: נדיה היבא

 
הרפלקסולוגיה היא אחד הכלים הטובים לטיפול בבעיות כמו כאבי ראש ומיגרנות, בעיות במערכת העיכול, בעיות אורתופדיות, בעיות מחזור ועוד. היא משפרת את זרימת הדם, מחזקת את המערכת החיסונית, מרגיעה את הנפש ומפחיתה לחצים.
לאחר שיחה קצרה ונעימה של היכרות ותיאום ציפיות. סיפרתי ללימור היכן בדיוק כואב לי וממה אני סובלת לאחרונה, נכנסתי לחדר שקט, נעים, נקי, חשוך שמואר עם נרות ריחניים. הרבה רוגע ונינוחת שרר בחדר הטיפולים – כבר התחלה מצויינת.
חדר הטיפולים שבקליניקה של לימור ענטבי. צילום: נדיה היבא

 
לימור עם ידי הפלא שלה טיפלה ועיסתה במקצועיות בכל מקום בגוף שכאב לי, והשיא היה הטיפול בכפות הרגליים, כאילו נגעה בכל חלקי הגוף בו זמנית.
לאחר שעה וחצי של עונג צרוף של טיפול מקצועי ומסור ירדתי ממיטת הטיפולים ללא כל סימני הכאב שאיתם הגעתי. הרגשתי כמו חדשה ורעננה.
הצילום מאתר שאטרסטוק – עיסוי קלאסי

 
לימור מציעה מגוון טיפולים נוספים
עיסוי שבדי:
העיסוי הקלאסי, אשר משפר את זרימת הדם והלימפה בגוף, משחרר שרירים תפוסים ומרגיע מאוד.
עיסוי רקמות עמוק:
שייך לתחום העיסויים הרפואיים וכולל טיפולים במפרקים וקבוצות שרירים ע"י חדירה לעומק הרקמה ונועד לטיפול בכאבים ובבעיות אורתופדיות למיניהן.
אבנים חמות:
שיטת עיסוי באבני בזלת חמות, במקורה זוהי שיטה אינדיאנית וגורמת ע"י חום להרגעה וטיהור הגוף מרעלים.
טווינה לבעיות אורתופדיות:
הטווינה היא בעצם פיזיותרפיה סינית, המורכבת מלחיצות, תנועות מיוחדות ומתיחות, לרוב מתבצע על בגדים, אבל ניתן לשלב אותה עם טכניקות אחרות.
עיסוי נשים הרות:
עיסוי מיוחד לנשים בהריון, אשר מגן עליהן מבחינה נפשית ופיזית כאחד.  העיסוי מותר רק לאחר השבוע ה-16 להריון ועוזר בהקלה על כאבי שרירים, כאבי ראש, ממריץ את זרימת הדם ומרגיע באופן משמעותי.
כוסות רוח:
הטיפול מתבצע ע"י יצירת ואקום אשר גורם להזרמת דם רב יותר למקום המטופל וכך גורם להקלה משמעותית בכאבי שרירים, משפר את זרימת הדם ומשחרר לחצים ומתחים.
והטיפ הרפלקסולוגי של לימור:
לשיפור מצב הרוח וחיזוק הביטחון העצמי, למצוא את האזור של צ'אקרת מקלעת השמש, אשר נמצא במרכז הגבול בין הכריות מתחת לאצבעות, לאזור הבהיר, ללחוץ בעדינות עם האגודל כ- 10 פעמים ולנשום עמוק ולאחר מכן 10 סיבובים עם כיוון השעון.
ממליצה לכם בחום , לכולכם לקחת מדי פעם פסק זמן מהריצות והסידורים שבחיי היום יום, ולהתפנק וליהנות מאחד הטיפולים שלימור מציעה בקליניקה שלה. לא צריך להמתין עד שיכאב…
צילום מאתר שאטרסטוק. טיפול רפלקסולוגי

 
אם רצונכם ברוגע, שלווה לגוף, שחרור לחצים ופתרון בעיות לגוף ולנפש, פינוק אישי, להעניק מתנה לחברה, אמא, אחות או בן זוג, אני ממליצה לכם בחום  לקבוע עם לימור.
לימור מגיעה גם לבית המטופלים, כך שזה מאוד נוח ופרקטי.
יש גם אופצייה לרכישת שוברי מתנה.
המחירים נוחים ומתאימים לכל כיס.
טלפון לתיאום: לימור 052-8822765
תודה רבה לימור על שעתיים כייפיות ומענגות וטיפול מקצועי ומסור שממנו חזרתי הביתה כמו חדשה!!!
כתבה וצילמה: נדיה היבא
בכתבה גם צילומים מאתר שאטרסטוק – צילומים לשימוש חופשי