לימוד גרפיקה לבד באינטרנט

בחורה עם מחשב נייד

לימוד גרפיקה לבד  באינטרנט

לימוד גרפיקה לבד  באינטרנט עיצוב גרפי יכול להיות משיק לתחומים רבים בחיים שלנו, יש עיצוב גרפי עבור הפרינט ויש עיצוב גרפי עבור האינטרנט, ואפילו עיצוב גרפי קיים גם לעיצוב ממשקי טלוויזיה, משחקים, מערכות מחשוב מיוחדות, ויש המון עבודה בתחום, המון עבודה, כל מה שצריך הוא להחליט לאיזה כיוון פונים בעיצוב גרפי.

[youtube yCK-I2RWBHw] בקרו אותנו באתר והתחילו ללמוד כבר היום עיצוב גרפי 

לימוד גרפיקה לבד  באינטרנט למה לא לנצל את האינטרנט וללמוד? מי צריך קורסים?

אז נכון, ניתן היום ללמוד כמעט כל דבר שרוצים דרך רשת האינטרנט עם הסרטונים והמאמרים שיש בה. אבל למי תראו את מה שעיצבתם, עם מי תוכלו להתייעץ האם עיצבתם באופן מקצועי, האם הבנתם את התרגיל שהועבר אליהם דרך מדריך באינטרנט, גם אם תתייעצו בפורומים, לכו תדעו מה המקצועיות של מי שייתן לכם תשובה לטובה ולשלילה, כדאי תמיד ללמוד עם מישהו שסומכים עליו, מול גורם שיודע להעביר לך חומר שקיים באופן מסודר בתוכנית לימודים במטרה מסוימת, בשביל להצליח ובגדול.

 [youtube f9I0zFHjtZI] בקרו אותנו באתר והתחילו ללמוד כבר היום עיצוב גרפי  [youtube OSSerYcUuic]

לימוד גרפיקה לבד  באינטרנט ללמוד באמצעות האינטרנט…?

יכול להיות שתמצאו מדריך כשהוא בשת שיראה לכם איך מעצבים דגל ליום העצמאות והמדריך ממש מסביר לכם צעד צעד איך בונים את הדגל, את הפסים, את הדמויות שתוסיפו לכרזה את ההצללות את הטקסט, אפילו את הדמויות המדריך מספק לכם, שום הצעה לחפש בעצמכם דמויות אחרות, דגלים אחרים, הכל מוכן, להוריד ולשים באתר יופי למדתם להעתיק אבל איפה המקוריות, איפה התעוזה איפה החשיבה הגרפית, אם ברצונכם להיות ביצועיסטים שפועלים לפי הוראותיהם של אחרים, אז בסדר, אבל אם אתם רוצים לצאת מהמקום ה"נוח" של הביצועיסטים להיות אלו שעומדים מול הדרישות של הלקוח, עונים על שאלותיו ומוציאים לי סקיצות בהתאם, הסקיצות לא מעוצבות, זהו רק רישום כללי שיכול לתת כיוון לקו העיצובי שנראה למעצב הגרפי והלקוח ישמח מאוד להמשיך ולעבוד איתו.

למה דווקא לבחור במעצב מקצועי?

המעצב הגרפי למד כל כך הרבה דברים ועכשיו יש לו את כל הכלים הדרושים, המעצב הגרפי למד סגנונות, לבנות לוגואים, לעבוד עם צבעים וצורות ולמד גם איך לעבוד עם תמונות, איך לעשות תיקוני צבע, המעצב הגרפי למד גם לעמד ספרים בתוכנת האינדיזיין, למד לבנות לוגואים באיכות מעולה שניתן להתאים לכל פורמט באמצעות תוכנת האילוסטרייטור. תוכלו לבדוק את האופציה של לימודים עם מורה פרטי בשיטת אחד על אחד דרך האינטרנט.

 [youtube X2HLLr4H6cI] בקרו אותנו באתר והתחילו ללמוד כבר היום עיצוב גרפי 

[youtube pQ2OPd54koM]

[youtube 1qvgvw-RGuk]

[youtube G0GU0fXDFI0]

עיצוב גרפי - גרפיקה ממוחשבת
לפרטים והתקשרות 03-6202111 לימודים עיצוב גרפי אונליין מהבית אחד על אחד עם מורים פרטיים ללימודי תעודה "מעצבים גרפיים" https://onlinegraphic.co.il/