לימודי עיצוב גרפי עם מורה פרטי

בחורה עם מחשב נייד

עיצוב וגרפיקה לימודים

מי שחושב ללמוד עיצוב גרפי כדאי שיידע את זה, תחום עיצוב וגרפיקה הולכים יד ביד עבור המעצבים הגרפיים, מדובר בשילוב של 2 אלמנטים מושגיים חזקים ביותר, בשילוב שלהם יוצא תוצר, שאיתו ניתן להעביר מסר, ביקורת, להביע דעה וכו'. בין אם מדובר בעיתון מעוצב עם כתבות חדשותיות או בספרי קריאה עם גרפיקה מעניינת ומעוצבת, אתרים מעוצבים שונים ועוד המון אחרים.

בקרו אותנו באתר והתחילו ללמוד כבר היום עיצוב גרפי 

סרטון מדהים ביותר אשר מסביר חינם  איך גרפיקאים ומעצבים עובדים

לימודי פוטושופ במחשב

בקרו אותנו באתר וצפו איך תוכלו ללמוד מהבית אחד על אחד בצורה אישית ופרטית

 

אז מה לומדים?

יש תיאוריות שונות ופרקטיקות שונות שצריך ללמוד, יש את עניין הקומפוזיציה הנכונה, לדעת איפה למקם כל אלמנט כדי שיהיה חיבור טוב להעברת מסר לצופה, בין אם מדובר בטקסט תמונה, או צבע, כשאלמנט אחד עומד ליד אלמנט שני במרחקים מוסכמים וטובים לפי חוקי עיצוב שונים שגם עליהם תלמדו, תיווצר לכם יצירה שממש יכולה לדבר, לספר, על כל מה שאתם הייתם רוצים לספר לצופה. מושגים נוספים יהיו תורת הצבע, שימוש טוב באור וצל שגם עוזר למתן עומק ועניין ליצירות, אם מדובר באלמנטים של טקסט או תמונה, תוספות של אור וצל, עוזרות מאוד להעצמת היצירה, הטיפוגרפיה גם היא מרכיב חשוב, תורת הכתב סוגי הכתב שגם יכולים להעביר סוגי אווירה שצריכים לתרום למסר שתרצו שהעבודה שלכם תעביר, ועוד הרבה מושגים טובים ואחרים בתיאוריה שבסוף ייושמו הלכה למעשה בתוכנות הגרפיות שייעשה בהם שימוש על ידי התלמידים.

לעבוד על התוכנות הגרפיות

יש את הלימודים העינויים ויש את הלימודים המעשיים. כמובן תלמדו לעבוד על התוכנות הגרפיות השונות, חשוב שיהיו הכי מעודכנות שניתן כדי שתוכלו לעבוד בשוק העבודה עם התוכנות המעודכנות שלרובם יש. הדבר הכי נכון לעשות לגבי לימוד תוכנות, הוא ללמוד מהבסיס, ללמוד על הממשקים, ללמוד את הכלים שאיתם תעבדו בתוכנה, תוכנת הפוטושופ היא תוכנה מעולה לעיבוד ועיצוב תמונה, תלמדו איך לעבוד איתה באופן מקצועי ונכון ואיך לשלב  אלמנטים של טקסט ואפקטים, אילוסטרייטור היא עוד תוכנה מדהימה ששינתה את אופן יצירת הלוגו והדפסתו לאלתר, הלוגו יוצא הרבה יותר חד כי הוא וקטורי, במיוחד אותיות הדפוס שחשוב שיראו טוב זה המוניטין של החברה ושלכם כמעצבים, יש גם את תוכנת האינדיזיין  שמשמשת לעימוד ספרים, חוברות קטלוגים ומגזינים עם שילוב אלמנטים גרפיים מכל תוכנה אחרת אפילו טבלאות מוכנות בוורד ועוד המון דברים אחרים.

 

עיצוב גרפי - גרפיקה ממוחשבת
לפרטים והתקשרות 03-6202111 לימודים עיצוב גרפי אונליין מהבית אחד על אחד עם מורים פרטיים ללימודי תעודה "מעצבים גרפיים" https://onlinegraphic.co.il/