לימודי גרפיקה ממוחשבת בנהריה

בחורה עם מחשב נייד

 לימודי גרפיקה ממוחשבת בנהריה

גרים בנהריה והצפון ורוצים ללמוד להיות מעצבים גרפיים? הגעתם למקום הנכון! יש לא מעט אנשים מחליטים ללמוד לימודי גרפיקה. לימודי גרפיקה הם מעשירים, מעניינים, מרתקים והכי חשוב מביאים בסיומם לא מעט עבודה. לימודי הגרפיקה הם חלק מתחום העיצוב, שהוא תחום גדול שכולל שילוב תמונה וטקסט בדרך שתעביר מסר לצופה. לימודי הגרפיקה הפכו פופולריים מאד בשנים האחרונות, עם התפתחותו של האינטרנט בארץ ובחו"ל, והפכו לתחום לימוד נדרש. כיום מקצוע הגרפיקה הוא מקצוע מבוקש ומכניס ולכן היום יש לא מעט ביקוש למקצוע הזה, ביקוש שרק ולך וגובר. ובמקביל, נפתחים בכל יום עוד ועוד מכללות ובתי ספר לגרפיקה. בימינו ניתן גם ללמוד את מקצועות הגרפיקה מן הבית במסגרת לימודים מקצועית ובשיטת "אחד על אחד" (שיעורים פרטיים). במסגרת הלימודים בשיטת אחד על אחד, התלמיד יכול לבחור מתי בדיוק ילמד והקצב בו יתקדמו הלימודים. כל מה שצריך ללימודים במסגרת זו הוא מחשב טוב עם חיבור לאינטרנט, אזניות, מיקרופון ותוכנות. זו, לא צריך יותר מזה.


בקרו אותנו באתר והתחילו ללמוד כבר היום עיצוב גרפי 

קורסים גרפיקה ממוחשבת – התוכנות הנלמדות במהלך הליודים

אדובי היא חברת תוכנות הגרפיק המובילה בעולם ובמסגרת לימודי עיצוב גרפי התוכנות הללו הן לב ליבו של מסלול הלימודים.
אילוסטרייטורתוכנה גרפית העובדת על וקטורים ולא על פיקסלים, מה שמאפשר ליצור אלמנטים גרפיים שונים ( איורים דיגיטליים, לוגואים, אייקונים ועוד) ולשנות את גודלם (להקטין או להגדיל) אינספור פעמים מבלי שאיכות ההדפסה תיפגע.
פוטושופתוכנה הגרפית מעולה, בה ניתןלעבד ולערוך תמונות, לעשות שילובי טקסטים , להוסיף אפקטים וכו'. התלמיד ילמד את התוכנה לעומק ויתרגל את העבודה עם הכלים השונים כשהמטרה היא להביא אותו למיומנות עבודה טובה, לעבודה יעילה ומהירה. לקוחות עתידיים לא יעסיקו מעצבים שיעבדו באיטיות ומאד חשוב ללמוד את התוכנות העדכניות בשוק, משום שלקוחות מהתחום מחפשים גרפיקאים השולטים בתוכנות אלה.
אינדיזייןתוכנת הוצאה לאור, המיועדת לעיצוב ועימוד טקסט ואלמנטים גרפיים בספרים, מגזינים, חוברות מקצועיות ועוד.
דרימוויברתוכנה לעיצוב ובניית אתרים, בה יוכל התלמיד לעצב אתרי נחיתה ואתרי בית. את התוכנה הזו לומדים לאחר שמסיימים את שאר התוכנות.
פלאשתוכנה בה יוכל התלמיד להשתמש ביצירת סרטי אנימציה וביישומי אינטרנט.

%d7%a2%d7%99%d7%a6%d7%95%d7%91-%d7%a4%d7%99%d7%99%d7%a1%d7%91%d7%95%d7%a72

אז החלטנו בנהריה ללמוד גרפיקה ממוחשבת, איפה אפשר לעשות את זה?

אם בעבר הדרך היחידה היתה הדרך המסורתית מה שאומר לימוד גרפיקה אך ורק במכללות, הרי שהיום ניתן ללמוד גם דרך המחשב בשיטת אחד על אחד. היתרון של לימודים אונליין לעומת לימודים בבתי הספר הרגילים, הוא שמסגרת לימודים זו חוסכת לתלמיד כסף וזמן בנסיעות, שבעבר נאלץ התלמיד לבזבז. ניתן להירשם ללימודי גרפיקה בבתי ספר לעיצוב גרפי בנהריה, המלמדים בשיטת שיעורים פרטיים " אחד על אחד" דרך האינטרנט, שם ילמד מורה מקצועי ומנוסה, ידגים לתלמיד ויתרגל איתו בזמן השיעור. שיטה זו נחשבת ליעילה מאד מאחר והתלמיד מתקדם לפי הקצב האישי שלו ואינו נמצא בתחרות עם תלמידים נוספים על תשומת הלב של המורה. זה מתאים במיוחד לכאלו שמתביישים לשאול שאלות כשהכיתה הומה תלמידים ונשארים מאחורה בגלל זה. תלמיד שילמד בשיטה זו צריך לוודא שיש לו מחשב עם חיבור לאינטרנט, אזניות ומיקרופון, וכמה שעות שבועיות.

בקרו אותנו באתר והתחילו ללמוד כבר היום עיצוב גרפי 

עיצוב גרפי - גרפיקה ממוחשבת
לפרטים והתקשרות 03-6202111 לימודים עיצוב גרפי אונליין מהבית אחד על אחד עם מורים פרטיים ללימודי תעודה "מעצבים גרפיים" https://onlinegraphic.co.il/