לחפש עבודה בעיתון או באינטרנט?

בחורה עם מחשב נייד

ממשיכים להסתכל בעמוד הדרושים בעיתון? מחכים שיום אחד יהיה כתוב שדרושים עובדים במקצוע המסוים שלכם? הגיע הזמן לעבור לשנות האלפיים ולמצוא את העבודה המתאימה לכם בקלות, במהירות ובנוחות מתוך אלפי המשרות הקיימות

לפני שנים רבות היו אמצעי תקשורת מעטים שסיפקו לנו מידע, ביניהם היה העיתון. אם היינו יוצאים לטיול בחיק הטבע, היינו יכולים להיות מנותקים מהעולם. אם היינו רוצים חדשות, היינו צריכים לחכות לשעה העגולה ולהדליק את הרדיו או לחכות למחרת בשביל העיתון. אולם מאז המצאת האינטרנט, העיתון הפך ללא רלוונטי בשל חוסר העדכניות שלו יחסית לאינטרנט. בנוסף, העיתון מוגבל בכמות המידע שהוא יכול להכיל ובאופן העברת המידע. האינטרנט לעומת זאת, מכיל כמות עצומה ובלתי נתפשת של מידע זמין לכל גולש. אז מה היתרונות של האינטרנט לעומת העיתון בחיפוש דרושים עובדים?

ממוקד – אם אתם מחפשים דרושים באשקלון, יהיה לכם קשה מאוד למצוא אותם בעיתונים כמו ידיעות אחרונות או מעריב, וגם אם תמצאו, סיכוי נמוך שזו תהיה עבודה המתאימה אליכם. בניגוד לעיתון, האינטרנט מסוגל לספק לכם עבודה באשקלון אם תחפשו "דרושים באשקלון", ואם תוסיפו לביטוי הזה "טכנאי מזגן" תקבלו משרות לטכנאי מזגן באשקלון, עם סבירות טובה שחלק מהן יהיו עדכניות לאותו שבוע.

נוח – במקום לעבור על כל הדרושים עובדים הקיימים בעיתון, תנו לאינטרנט למיין אותם בשבילכם ולקבל את המשרות המתאימות לכם במינימום זמן. אתם לא צריכים יותר לעבור על משרות לעובדות ניקיון ולמאבטחים. תוכלו למיין את המשרות על פי מיקום, זמן עדכניות ותחום המשרה וכך לקבל את המשרות שאתם רוצים.

כמות – כאמור, המידע בעיתון די מוגבל לשניים-שלושה עמודים של דרושים עובדים. באינטרנט, לעומת זאת, תוכלו למצוא אלפי משרות בכל זמן נתון וזו הדרך המועדפת על חברות לפרסם את הדרושים עובדים שלהן. האינטרנט זו הדרך המועדפת על רוב האנשים לחפש עבודות ולכן זה הופך את האינטרנט להרבה יותר אטרקטיבי ומשתלם לחברות להציג את הדרושים שלהן שם.

עדכני – בעיתון מודעות דרושים עובדים עדכניות ליום הקודם שבו החברות הזדקקו לעובד, אולם ייתכן שעד שקראת את העיתון והתקשרת, המשרה כבר נתפסה ואתה צריך לחכות ליום הבא. באינטרנט, תוכל למצוא משרות העדכניות לשעה קודם וכך ניתן לתפוס אותן בהקדם ולא לחכות יום שלם.

מידע – ראית מודעת דרושים עובדים שמעניינת אותך, אולם כיצד תברר פרטים לגבי החברה שבה הינך מעוניין לעבוד? אולי זו אינה חברה חוקית, אולי יש סיפורים רעים על היחס לעובדים, זו חברה חדשה או ישנה? מה המשכורות הממוצעות בה? את כל המידע הזה אינך יכול למצוא בעיתון. המידע הזה זמין ונגיש לכל דורש באינטרנט ויכול לענות על כל שאלותיך ולעזור לך בקבלת ההחלטה לגבי עתידך. חבל לבזבז זמן על עבודה שתתברר בסוף כעבודה בעיניים.

לסיכום, חיפוש דרושים עובדים בעיתון עבר מן העולם, בדיוק כמו שהטלפון הציבורי או הוידיאו עברו מן העולם. הסיכוי שלכם למצוא עבודה דרך העיתון שואף לאפס, גם אם תהיו עוקבים הדוקים. בשנות האלפיים "דרושים אשקלון" מחפשים רק באינטרנט, בשל היותו ממשק נח וידידותי למשתמש שמקצר את זמן החיפוש בעשרות מונים. אם אתם עדיין לא בטוחים, אתם יכולים לשאול את חברים שלכם או את בני המשפחה שלכם שנכנסו לעבודה בשנים האחרונות ולראות איך הם הגיעו אליה. רובם יגידו לכם שהם מצאו אותה דרך האינטרנט. אז למה לחכות למחר? התחילו עכשיו לחפש את העבודה המתאימה לכם ותמצאו את העבודה החלומית שלכם במספר לחיצות עכבר