לוריאל ישראל שולחת סטודנטים מצטיינים לתחרות בינ"ל לחדשנות שיווקית בפריז – Brandstorm

בוקר טוב

מימין יואב פדהצור דניאלה פרוסקי שיאון שמחה כהן אלי שגיב וטוביה גרינג צלם גדי סיארה (custom)

מימין דניאלה פרוסקי שיאון יואב פדהצור שמחה כהן טוביה גרינג ואלי שגיב צלם גדי סיארה (custom)

מימין יואב פדהצור אלי שגיא שמחה כהן טוביה גרינג צלם גדי סיארה (custom)
לוריאל ישראל שולחת סטודנטים מצטיינים לתחרות בינ"ל לחדשנות שיווקית בפריז – Brandstorm

הזוכים בישראל בתחרות לשנת 2019:
סטודנטים מהאוניברסיטה העברית בירושלים

3 הזוכים ייצגו את ישראל בתחרות הגמר הבינלאומית בחודש מאי בצרפת ויתחרו מול סטודנטים מאוניברסיטאות מובילות בעולם.

כ-60 סטודנטים מישראל השתתפו אמש (יום א) בתחרות הבינלאומית של קונצרן לוריאל לחדשנות ואסטרטגיה שיווקית – BRANDSTORM (ברנדסטורם) והצטרפו ל34,000 סטודנטים שהשתתפו בתחרות בכל העולם. נושא התחרות השנה: המצאת חווית טיפוח העור העתידית לצרכנים המודעים לבריאותם, בשיתוף החטיבה הדרמו-קוסמטית בלוריאל.

משחק העסקים הבינלאומי של קונצרן לוריאל, ברנדסטורם, הוא מהתחרויות הגדולות בעולם המיועדות לסטודנטים ומתקיים מזה 26 שנים, בהשתתפות כ-60 מדינות, כולל ישראל.

במסגרתה התחרות בישראל שהתקיימה באקדמית לוריאל בנתניה, הציגו סטודנטים מ-3 אוניברסיטאות: העברית בירושלים, אונ' תל אביב והבינתחומי הרצליה, את רעיונות החדשנות שלהם בתחום חדשנות בטיפוח העור בפני חבר השופטים: אלי שגיב, מנכ"ל לוריאל ישראל; אילן נפתלי, מנהל החטיבה הדרמו קוסמטית; חגי ניניו, סמנכ"ל משאבי אנוש; דניאלה פרוסקי-שיאון סמנ"כלית תקשורת תאגידית ונטע וייס מנהלת הגיוס.

לדברי אלי שגיב, מנכ"ל לוריאל ישראל: "התחרות מעניקה לסטודנטים התנסות מעשית וטבילת אש ראשונה בעולם העסקים התחרותי, כמו גם הזדמנות נדירה לזוכים להשתלב ב-Station F בפריז, חממת החדשנות של לוריאל העולמית. עבור לוריאל, תוכנית זו מהווה הזדמנות לזהות טאלנטים ולגייסם לשורותיה. אני גאה ברעיונות היצירתיים והחדשניים שהציגו לנו הסטודנטים הישראלים ומאחל להם הצלחה בתחרות הבינלאומית של קונצרן לוריאל".

הזוכים בתחרות הישראלית הם סטודנטים שנה שלישית למנהל עסקים באוניברסיטה העברית בירושלים: יואב פדהרצור, שמחה כהן וטוביה גרינג.
לדברי הזוכים: "זהו כבוד גדול עבורנו וקרש קפיצה לעולם העסקים. אנו מודים ללוריאל ישראל על הפלטפורמה הייחודית, המתקיימת מידי שנה ומעודדת סטודנטים לחשיבה ויצירתיות מחוץ לקופסא".

הסטודנטים הזוכים יטוסו בחודש מאי הקרוב לייצג את ישראל בתחרות הגמר הבינלאומית בפריז ויתחרו מול מאות סטודנטים מאוניברסיטאות בכל העולם.

התחרות הבינלאומית תיערך בחודש מאי בפריז, לקבוצה הזוכה תינתן הזכות להשתלב בחממת החדשנות של לוריאל STATION F בפריז למשך 3 חודשים במימון מלא של החברה, בהם יעבור הרעיון הזוכה בדיקת היתכנות מקיפה.