לוסי אהריש, צחי הלוי: יש בהם אהבה והיא תנצח!

לפי נומרולוגיה קבלית, יופי של קשר רוחני, חיובי ומומלץ בין לוסי אהריש ואהובה צחי הלוי. הם אנשים חיוביים, חיוניים ושקולים. ולכל המלעיזים – בואו לקרוא מה כתבתי כאן, כי בלב שלם אני אומרת: יש בהם אהבה והיא תנצח!

"אני אוהבת אותך!" כך אמרה ברגש ודמעות, לוסי אהריש לאהובה, צחי הלוי בטקס החתונה שלהם. לי עברה צמרמורת בגוף. אני – מאד מאמינה באהבה הזו. היא אמיתית ומיוחדת. יש בה קסם שבא לידי ביטוי במפת לידה של בני הזוג, וגם בהתאמה זוגית נומרולוגית קבלית. וכן! יש להם גורל משותף. תרתי משמע.  סקרנים לדעת מהו? בואו איתי…

 גורל משותף לוסי אהריש + צחי הלוי – מה מגלה עליהם?

שימו לב איזה יופי: לוסי נולדה ב- 18.9.1981, וצחי נולד ב- 12.3.1975. חיבור תאריך הלידה של כ"א מהם שווה ל- 28. 8=ח', 2=כ' סה"כ כח. הם חלוצים בתחומם, ויכולים להגיע לגאוניות והצלחות במה שעושים. יש להם חיבור למודע וללא מודע ויודעים ליישם תובנות בצורה טובה. הם לומדים מהשגיאות שלהם וממשיכים הלאה. לשניהם ביטחון עצמי, יכולת ניהולית טובה ומאד אמפטיים. אם נתייחס לפן המעכב, שקרוב לוודאי היווה אתגר לשניהם בעבר, זה אולי הפחד מכישלון, עניינים לא פתורים של "שולט נשלט" וביקורתיות עצמית גבוה.

 עוד משהו משותף גיליתי במפת לידה נומרולוגית קבלית: לוסי אהריש + צחי הלוי:

הכוכב השולט אצל שניהם הוא כוכב מרקורי. הוא מעניק להם תנועתיות, תקשורת ויכולת וורבלית מצוינת. לשניהם חוש הומור וקל להם להתבטא בכתב ובע"פ. לוסי וצחי אנשים סקרנים ולעיתים חסרי מנוחה. הם כישרוניים ועם יכולת ללמוד באופן עצמאי.

 מהי הפרשנות הקבלית של השם: לוסי אהריש ?

השם לוסי מצביע על אישה חיונית, פעילה ושמחה. יש לה יכולת לקבל החלטות וליישמן הלכה למעשה. יש לה חשיבה מאוזנת ושקולה, ורצון ליצירת הרמוניה, שקט ושלווה בחייה. יש לה אינטליגנציה גבוהה וחוכמה בריאה. הרצון שלה לזוגיות מוצלחת ולנעימות מאד חזקים. הינה בעלת רגש בריא ומאד אהובה. בפן המעכב, האות ס' בשם גורמת לה עיתים לקשיים, עקשנות וחוסר סבלנות וסובלנות. לשמחתה אותיות השם מעדנות ומקלות עליה להתגבר על האתגרים הללו.

 מהי הפרשנות הקבלית של השם צחי הלוי?

השם צחי מעיד עליו כאדם שכלתן מאוד וחריף מבחינה מחשבתית, אך גם חם, לבבי, טוב לב ומחובר מאוד לרגשותיו. שמו מעיד על רצון עז להיות אדם נקי, צח וטהור. הוא לא כמו כולם ולא אכפת לו מה אומרים עליו. הוא אדם מלא חיוניות, דינאמי ומאד שמח בחלקו. צחי איש פתוח ותקשורתי, וזקוק למסגרת משפחתית חמה ותומכת. בפן המעכב, הוא מאד דואג – וכדי להיות ממש מאושר, עליו להאמין באחרים ולסמוך עליהם. למזלו כי רב, רוב אותיות השם מאזנות אותו, יש לו נטיות רוחניות והוא מאמין ב- "חיה ותן לחיות".

 והכי מחמם את הלב זו ההתאמה הזוגית לוסי אהריש + צחי הלוי…

 מבחינה נומרולוגית- תאריך לידה- קיים איזון בין הצרכים, שיתוף פעולה מלא רגש ואמפטיה. שניהם הגיעו מעולמות שונים ומאזנים אחד את השנייה. בפן המעכב בשעת משבר חשוב לגלות סבלנות וסובלנות ולשים את האגו ומאבקי כוח בצד.

מבחינה קבלית- שילוב אותיות השם –  מצביע על קשר מעניין ומשעשע. זה קשר של אהבה גדולה, פטפטת ותקשורת טובה. יש ביניהם התאמה טובה ומוצלחת ובתנאי, ששניהם יכירו בערך של עצמם, ולא יעמדו בצל אחד אצל השני. (שילוב צ+ל). שניהם שואפים להרמוניה וצחי בעל חוש הומור מפותח ומצחיק מאוד את לוסי. יש ביניהם משיכה מינית והדדית חזקה, וכהורים, בעזרת השם, הם יתפקדו מעולה ויהיו מסורים מאד לילדים שלהם. זה קשר מצוין עם הרבה אפשרויות להצלחה ובעיקר בתחום הכספי ובתנאי – שיש כבוד והערכה בין בני הזוג. מה קורה בעת מריבה? אז גם בזמנים אלה הם יודעים להתגבר על הקשיים ושניהם בטוחים בקשר, ונוטים להשלים די מהר.

 תכל'ס- מה גילינו בחיבור בין לוסי אהריש + צחי הלוי? רואים כאן יופי של קשר רוחני, חיובי ומומלץ. שניהם אנשי תקשורת מעולים, פעילים ושמחים בחלקם. כאנשים הם מאד לבביים, חכמים ואינטליגנטים. הזוגיות ביניהם מאד טובה וכנה. ולכל המלעיזים – בואו לקרוא מה כתבתי כאן, כי בלב שלם אני אומרת: יש בהם אהבה והיא תנצח!

  

מזל טוב והמון הצלחה מליבי,

 ציונה אבירם – נומרולוגית קבלית

מנטורית ומורת דרך לזוגיות ויחסים

מחברת הספר: סודות מחדרי הלב

052-8231669

מקורות: נפתלי פרום

  1. ספר השמות המלא לפי הקבלה
  2. ספר האותיות והשמות המלא לפי הקבלה.
  3. זיווג מן השמים