"להתעשר–הזדמנות של פעמיים בחיים" לזהות הזדמנויות להתעשר בעזרת שוק ההון ושוק הנדל"ן

הספר מסביר בגובה העיניים ובמילים פשוטות וברורות מתי נכון לקנות נדלן וניירות ערך ומתי למכור אותם; כיצד ללמוד על המצב הכלכלי כדי לזהות את מגמות השוק, ובעזרת אילו מקורות

מעבודה לא מתעשרים, שם רק מתחילים!

חדש על מדף הספרים: "להתעשר – הזדמנות של פעמיים בחיים"
צביקה ברגמן, מחברם של עשרות ספרים בנושא עסקים ושוק ההון שתורגמו לשפות זרות, מלמד בספרו החדש "להתעשר – הזדמנות של פעמיים בחיים" – כיצד כל אחד יכול לזהות הזדמנויות להתעשר בעזרת שוק ההון ושוק הנדל"ן.

לכל אחד יש שתי הזדמנויות להתעשר לאורך חייו בשוק ההון ובשוק הנדל"ן. רוב העושר הגדול שנצבר שלא מעבודה נצבר בצורה הזו. מיעוט העשירים ביחס לאוכלוסייה מסביר את מחסור הידע הגדול של הציבור לצבור את העושר הזה. רובם סבורים שמדובר במזל. מסמך נדיר זה פותח לראשונה צוהר לדרך האמיתית אל העושר שכל אחד יכול ללמוד וליישם. דע כי רוב העשירים לא נולדו עשירים". – מתוך כריכת ספרו החדש של צביקה ברגמן – "להתעשר – הזדמנות של פעמיים בחיים בעשרת אלפים מלים".

דוגמה:
אם אני ואתה למדנו לחסוך מיליון שקלים והשנה היא 2007, כל אחד מאתנו ישקיע אותם בצורה אחרת. הרוב ישקיעו אותם בצורה המסורתית ובשנת 2017 יקבל מיליון ומאה אלף שקלים. למי שיש את הידע הטמון בין דפי ספר זה יהיו 2 מיליון שקלים בתום התקופה. אותו סכום, אותה נקודת התחלה, אותם זמנים – אבל תוצאות שונות לחלוטין!

הספר – להתעשר – הזדמנות של פעמיים בחיים – צביקה ברגמן
צילום: יח"צ

ההזדמנויות הגדולות באמת המשנות את כללי המשחק בחייך הכלכליים, כמו ההשקעה בשוק הנדל"ן ובשוק ההון, מצומצמות לפעמיים בחיים של כל אדם, מסביר צביקה ברגמן בספרו החדש. שכן הטיימינג הנכון שבו נוצרים התנאים המתאימים להשקעה הם רגעים נדירים שקורים אחת ל-10 עד 20 שנה.

לאדם הבוגר שתי הזדמנויות כאלה בחייו אחרי שלמד את השיטה. כל מה שצריך זה להבין את התמונה הגדולה של מחזורי החיים בשוק ההון ובנדל"ן, להבין היכן אנו ניצבים כעת בתמונה הזו, ומתי העת לקנות ולמכור. זו כל התורה על רגל אחת וכל אחד יכול ללמוד אותה.

לכל אחד יש הזדמנות להרוויח הון במהלך חייו הבוגרים בדרך זו. לנתב את הכסף ולצאת לחופש כלכלי. מדהים שרוב בני האדם עוברים ליד ההזדמנויות הללו, אינם מבחינים בהן, אבל מתפתים להשקיע בצורה לא נבונה ולאבד את ההזדמנות.

הספר מסביר בגובה העיניים ובמילים פשוטות וברורות מתי נכון לקנות נדל"ן וניירות ערך ומתי למכור אותם; כיצד ללמוד על המצב הכלכלי כדי לזהות את מגמות השוק, ובעזרת אילו מקורות (עיתונות, פרסומים של בנק ישראל, החלטות ממשלה ועוד). החוכמה, מסביר ברגמן, היא להבין מה עומד להתרחש בשוק, וכשמגיע הזמן – להיות מוכן לפעולה.

כלי חשוב נוסף שעליו מרחיב צביקה בספרו הוא החיסכון, שהוא הבסיס להתעשרות. צביקה מסביר כי צבירת כסף לאורך השנים ושימוש נכון בכסף בזמן הנכון, הוא זה שמאפשר לצבור את ההון הגדול שמביא להתעשרות.

הספר כתוב בקונספט חדש של עשרת אלפים מילים – מקסימום ידע במינימום מילים. מותאם לתקופתנו שבה כולם רוצים לדעת הכול מהר ובתמציתיות. תכל'ס.

הספר – להתעשר – הזדמנות של פעמיים בחיים – צביקה ברגמן
צילום: יח"צ

על מחבר הספר צביקה ברגמן: איש עסקים, סופר, מרצה ומו"ל. כתב והוציא לאור עשרות ספרי עסקים ושוק ההון שתורגמו לאנגלית, לסינית ולטאייוונית. הופיע פעמים רבות בתוכניות טלוויזיה, רדיו ועיתונות.

מחיר: 85 ₪
להשיג ברשתות הספרים.

ערכה: נדיה היבא
צילום הכריכה באישור שימוש היח"צ