לבן – גן עדן לאוהבי הגלידה

בחורה עם מחשב נייד

מי שלא אוהב גלידה שיקום….אף אחד לא קם!

לקראת חג השבועות, אני רוצה לשתף אתכם בחווית טעמים לכל המשפחה ב"לבן"-  היוגורטריה המוכרת ברחוב אחוזה 127 ברעננה, אשר השיקה מחדש חנות קונספט מעוצבת בלבן.

וונדי דיויס, היזמית מאחורי "לבן" הגשימה את חלומה כשפתחה חנות קונספט, המתחמה בייצור ושיווק גלידות ויוגורטים, עשויים כולם במקום מחומרים טבעיים ללא חומר משמר או צבעי מאכל.

ב"לבן" ניתן למצוא יוגורטים טבעיים ובריאים עם שפע של פירות טריים, גלידה איטלקית משובחת ואיכותית במבחר טעמים עשירים, גלידות שמנת וגלידות סורבה מתוצרת עצמית.

התרשמות הטועמים בשטח הייתה שמדובר בגלידה ויוגורטים טעימים מאוד, שניתן "לשדרגם" באצמעות שפע תוספות בריאות כמו פירות טריים, פירות יבשים, אגוזי מלך, חמוציות, פיסטוקים, שקדים, חלבה וטחינה ועוד..

לרגל השדרוג עוצבה מחדש החנות בעיצוב פנים ובאווירה של פנטזיה בלבן, עם חלל מוקפד, קירות, רהיטים, שולחנות וכיסאות לבנים, בתוספת טורקיז התואם את צבע הלוגו – תחת הסיסמה החדשה – "הלבן החדש" – Lavan is the new white .

וונדי, שהיא גם בעלת DANZO GELATO , הגלידריה הוותיקה והמוכרת מאבן יהודה מספרת : "החלטנו לשדרג את חנות הקונספט המצליחה ברעננה שמתמחה בשיווק יוגורטים איכותיים והוספנו למבחר את הגלידות הטעימות והאיכותיות מתוצרת עצמית. לרגל ההשקה נצא עם טעמים קיציים חדשים ומבצעים מיוחדים".

"לבן" היא חנות קונספט כשרה של יוגורטים טבעיים ובריאים וגלידות איכותיות: היוגורטים מוקפאים בתוספת פירות טריים בהתאם לעונה, עם תוספות של דגנים בריאים, גרנולה ביתית, שייקים, מוזלי מעולה – מוצרים שכולם על טהרת היוגורט הבריא והטרי.

הגלידות האיטלקיות משמנת טבעית לדוגמא: שוקלד לבן וג'ינג'ר, תותים שמנת, בננה תמר, שוקולד בלגי, שוקולד מקופלת, קוקימן, שוקולד קרמל עם שקדים ועוד .גלידות סורבה עם פירות מובחרים – 70%  וגם גלידות ללא סוכר במבחר טעמים.

לבן – יוגורטריה וגלידה שאתם אוהבים, אחוזה 127 רעננה

פתוח כל השבוע עד השעה 23.00 מוצ"ש עד חצות. טלפון: 09-7728211