לא שוכחת לקחת זמן לעצמי

במרוץ החיים העמוס, חשוב להקדיש מדי פעם זמן לעצמך. זמן של שקט מהמשפחה ומהעבודה, זמן לטעינת הסוללות שמחזיר אותך חזרה למסלול רעננה, נמרצת ומוכנה להתמודד עם העולם

אני מבחינה בין שני סוגים של פינוקים, אלה שהם חלק בלתי נפרד משגרת ה"תחזוקה" כמו פדיקור וביקורים במספרה ואלה שהם פינוק נטו, כמו טיפולי פנים או מסז'ים ולמרות שאני מכירה בחשיבות הפינוקים האלה, זה פשוט לא קורה מספיק, עד שאני מחליטה שדי, הגיע הזמן, קובעת תור ואפילו מצליחה להגיע אליו.

הפעם, את ההחלטה להתפנק קיבלתי בזכות הזמנה שקיבלתי לבוא לסקר את מכון היופי דשלי שבראשון לציון. שילוב של משימה עיתונאית עם פינוק מושלם, איך אפשר להגיד לא? וכך, אחר צהריים אחד, אחרי שהלכתי קצת לאיבוד, מצאתי את עצמי בראשון לציון, במכון היופי הגדול ביותר שהייתי בו אי פעם. אם היו לי חששות שבגלל שמדובר במקום גדול, ארגיש תחושת ניכור, מהר מאוד הם התבדו.

מכון הקוסמטיקה דשלי (צילום: יחצ)

את פני קיבלו בדשלי בחיוך, בנעימות רבה ועם כוס קפה טוב. ראשית, הוזמנתי לבוא לשיחת אבחון עם מאבחנת קלינית כדי לקבוע בדיוק מה הצרכים שלי ושל העור שלי. שוחחנו על הרגלי הטיפוח שלי ובמה חשוב לי שיתמקד הטיפול. כיוון שהקוסמטיקאית היתה אישה נעימה מאוד ומבוגרת ממני בשנים ספורות (אבל נראית צעירה לגילה אופן מעורר קנאה), הרגשתי בנוח לדבר על קמטוטים, על פיגמנטציה ועל עוד תופעה שפחות נעים להזכיר – שיעור היתר בפנים שנוטה להופיע עם הגיל. היא בחנה את העור שלי באמצעות מכשיר שנתן מיפוי ממוחשב של אוזרים שומניים ועוד נתונים שבעזרתם נקבע הטיפול שאקבל. השימוש בטכנולוגיה בשלב האבחון נתן לי ביטחון שאקבל בדיוק את הטיפול הדרוש לי.

מכון הקוסמטיקה דשלי (צילום: יחצ)

לאחר שהסכמנו על תכנית הטיפול, הובלתי לחדר הטיפולים, קיבלתי "שמלת" נייר להתכסות בה כדי שבגדיי לא יתלכלכו וכובע נייר חינני להגנה על הפריזורה והפקדתי את פני בידי הקוסמטיקאית, שוב, אישה בערך בגילי.

הטיפול היה בדיוק מה שנזקקתי לו, נעים, מפנק ויסודי ששולב בו קוקטיל ביולוגי של מוצרים המכילים 4 סוגים של תאי גזע ממקור צמחי עם שני מרכיבים נוספים שאחד מהם הוא אבקת יהלומים. בנוסף לתכשירים שנועדו לנקות ניקוי עמוק, להרחיק תאי עור מתים ולגרום להתחדשות העור, לתקוף את הפיגמנטציה ולמצק את העור, משתמשים בדשלי גם במכשיר Twinray שמסייע להחדרת התכשירים לעור ולספיחת שומן ואיזון בלוטות החלב. את המכשיר אפשר גם לקנות ולהשתמש בו לבד, בבית. הטיפול כולו היה נעים, בשום שלם לא כואב (וכבר חוויתי טיפולים פנים כואבים) ובשלב שבו השתמשה הקוסמטיקאית במסכת זהב, אפילו הרגשתי קצת כמו קליאופטרה.

מסכת הזהב של קליאופטרה (צילום: יערה די סגני)

יצאתי מהטיפול רעננה, עם עור פנים זוהר ורך ומצוידת בסדרת התכשירים הייחודיים של דשלי, Diamond Treasure. הסדרה כוללת ג'ל חומצות למיצוק והבהרת העור, סרום מאבקת יהלומים, קפסולות חומצה היאלרונית, מסיכת ניקוי וסקראב עדין לניקוי. התכשירים מגיעים באריזה מעוצבת ויפהפייה ומבוססים על פטנט ייחודי שנקרא fytotigh, המשלב רכיבים מן הטבע ומבטיחים אפקט אנטי אייג'ינג משמעותי.

מכשיר הטווינריי ומוצרים של דשלי (צילום: יחצ)

אחד הדברים שאהבתי במקום במיוחד, הוא ריבוי העובדות במכון שהן כמוני, נשים בנות 40+. כולן נשים שכמוני, פגשו בחיים פיגמנטציה, קמטוטים ושערות סוררות על הפנים. יש משהו נוסך בטחון כשמי שמטפלת בך היא אישה כמוך, שעברה דבר או שניים ומבינה בדיוק מאיפה את באה, מה מציק לך ולמה וכשהיא גם נראית מצוין, את מבינה שהטיפולים והתכשירים המוצעים במקום עובדים. העסקת נשים בנות 40+ בדשלי היא לא מקרית, אלא תוצאה של האג'נדה המוצהרת של בעלת המקום שמאמינה בקידום נשים בוגרות בעולם העבודה.

בנוסף לטיפולי פנים, מבצעים בדשלי גם טיפולי שיער וטיפולי אסתטיקה רפואית פולשניים יותר.

בשורה התחתונה, בהחלט שווה לחזור לשם, מה גם שבפעם הבאה, לא אלך לאיבוד.