לא צעירות, לא חטובות ו…כוכבות

בחורה עם מחשב נייד

לא אקרא להן זקנות, הן הרי צעירות ממני בכמה וכמה וכמה שנים. בואו נאמר נשים לא צעירות, לא חטובות, לא יפיפיות, ולא מתביישות להיות הכוכבות הראשיות של הערוץ שלהן.

מצד ה"כן" הן כן מלאות חיות, הן יוצרות, נהנות, משעשעות ו…ומתפרנסות בעזרת ערוץ היוטיוב שלהן. הן מציגות שיטת שיווק עכשווית מעניינת שעיקרה: אני חושפת את עצמי בכנות, וזה "עושה את העבודה": מוכר, מוכר, מוכר.

קייט בת 60+, מקסימה ומצלמת את חייה (כמובן שחייה מושפעים מהעובדה שהיא מצלמת אותם, וחוזר חלילה, אבל זו גם אולי המלצה למי מאיתנו שמסוגלת להשקעה כזו).

כך היא מצלמת את עצמה, כמו שהיא הולכת לה בעולם ללא מצלמות: בלי איפור, בלי תלבושיות מיוחדות, במידות של אישה בגיל הזה, ומתוקה ללא קץ.

היא מצלמת את עצמה יוצרת קווילטים ואומנויות שונות, מבשלת, עובדת בגינה או משתתפת בסדנאות של עבודות יד. ואז, מתחת לכל סרטון, תחת ה"מידע נוסף"היא מפנה לחנות שלה, שם היא מוכרת את היצירות שלה! מה דעתכם על זה? בעיני זה מקסים, יעיל ומעורר השראה.

[youtube nzZ9iN83uY8 nolink]

אני אוהבת לצפות בה חיה את חייה מול המצלמה בשעות המנוחה שלי, וממליצה: עבורי לפחות, זהו תענוג צרוף.

דארלין אולי קצת יותר צעירה, גם היא מצלמת את עצמה, כולל הסנטר הכפול והכל, וגם היא משתמשת בערוץ הסרטונים שלה גם לשיווק. גם היא מוכרת יצירות שאת הכנתן צילמה והעלתה ליוטיוב, והיא גם מוכרת בדים ומשווקת אותם באופן גאוני בעיני, בערוץ עצמו. מדהים! והנה היא במלוא הדרה:

[youtube SRxDHqjfCgA nolink]

מ ו מ ל צ ו ת !

 

הזקנה שלכם
טוב, האמת היא שאני לא באמת יודעת איך זה להיות זקנה, למרות שאני זקנה. נראה די בטוח שאהיה זקנה גם עוד 20 שנה (כמו אימא שלי, שתהיה בריאה) ומה הקשר בין זה לזה? מסתבר שלהיות זקנה זה דינמי כמו להיות לא זקנה.