לא חשוב מה קורה לך

בחורה עם מחשב נייד

ספר חדש:

 

לא חשוב מה קורה לך

 

מאת רות בן פנחס

 

מזיכרונותיה של מורה

 

 

 

 

בספר "לא חשוב מה קורה לך… – מזיכרונותיה של מורה" מאת רות בן פינחס, בהוצאת ספרי ניב, מתארת רות את שלל התנסויותיה במוסדות החינוכיים השונים ומגוללת סיפורי חיים מרגשים ומרתקים. בתוך כך מתגבשת לעיני הקורא משנה חינוכית סדורה העולה מכל נושא שהיא דנה בו.

מה יש כאן לדבר? הכול קשה, הכול מעיק, הכול עצוב, וזהו זה! ובכל זאת, מירב, בואי ננסה למצוא נקודות אור. בואי נחפש דרך להבין את מה שמתרחש סביבך, כך שתמצאי דרך להפיק תועלת מחייך. אי אפשר למצוא כל נקודת אור, מורתי. הכול שחור משִחור. ובכל זאת, מירב, שכחת? לא חשוב מה קורה לך, חשוב מה את עושה עם זה!  (מתוך הספר)

שיחה זו היא אחת מרבות המצוטטות בספר, הפורשׂ בפני הקורא מסכת מגוונת של ארבעים שנות עבודה חינוכית.

לא חשוב מה קורה לך… הוא ספר חובה לעוסקים במלאכת החינוך, הורים ומורים כאחד, אשר יעורר זיכרונות ויחדד תובנות בכל מי שבית הספר תופס מקום בעולם חוויותיו.

רות בן פינחס, אשר כונתה בעבר "רותי הקטנה" ו"רותי ספרותי", היא מורה בגמלאות, בעלת תואר שני במדעי הרוח ועוסקת בהוראת מבוגרים במסגרות שונות. ספר זה הוא מעין דרישת שלום חמה שהיא שולחת לאלפי תלמידיה הפזורים בכל הארץ.

" לא חשוב מה קורה לך… – מזיכרונותיה של מורה" מאת רות בן פינחס, הוצאת "ספרי ניב", 234 עמודים. מחיר לצרכן 74 ש"ח, להשיג בחנויות הספרים הדיגיטליות ברשת.