לאהוב במאה ה – 21 ספרו החדש של ד"ר דניאל דריי

בחורה עם מחשב נייד

לאהוב במאה ה-21לאורך כל ההסטוריה נכתבו עליה שירים, סופרו עליה סיפורים ואין ספור יצירות אמנות ואחרות נעשו בהשראתה. אהבה.
אז מה הסוד לזוגיות מאושרת ואיך משתלבים בה ההיבטים המיניים, הפסיכולוגיים והחברתיים? את התשובות לשאלות המסקרנות האלו תמצאו בספרו החדש של ד"ר דניאל דריי: "לאהוב במאה ה – 21: המדריך לזוגיות מאושרת".
מיניות מאושרת = זוגיות מאושרת
את ד"ר דניאל דריי מכירים רבים מאיתנו, ויותר מכך את הטיפולים והעצות שהוא מספק לאורך שנים רבות בתחום הטיפול הזוגי והמיני. המקצועיות ושנות העבודה הרבות בתחום לא פגעו בשפה העשירה, בסגנון הנינוח והאמפטי שלו ובעיקר, ביכולת שלו להעביר מסר אמיתי שמסייע לזוגות רבים לשפר את חיי המין שלהם, ודרך כך לחזק את הזוגיות, כי בסופו של יום, לא יתקיים האחד ללא השני.
בספרו בוחן ד"ר דריי את האתגרים שמציב העידן המודרני, במאה ה – 21, בפני זוגות, ובכל האספקטים, נפשיים, גופניים, תרבותיים וחברתיים, כולל מיתוסים שונים, וכיצד הם משפיעים על חיי המין והזוגיות, בעידן בו קצב החיים הוא מהיר יותר, תובעני יותר ואף הרבה יותר ציני מבעבר.
בשפה ציורית וסקרנית מגולל בפנינו ד"ר דריי מעין מסע בחיפוש אחר ההבנות והתובנות שרכש במהלך שנות עבודתו הרבות כמטפל זוגי וסקסולוג. ויש גם עצות, טיפים מועילים וחידושים בכל הקשור לחשק, או חוסר חשק מיני וכיצד להתגבר עליו, שיטות לטיפול בבעיות שמקורן רקע מיני ולמה משחר האנושות עוד לא נמצאה הנוסחה החד משמעית בכל הנוגע לקשר זוגי יציב, אוהב ומלא תשוקה חסרת מחסומים ומבוכות.
זוגיות בעידן המודרני
המאה העשרים ואחת מאופיינת בקצב מהיר, במרדף אחרי הקריירה, בטכנולוגיה מתקדמת ועוד הרבה התפתחויות במישורי חיים רבים. נדמה שדבר אחד לא השתנה הרבה: הטאבו שיש סביב המיניות, הקשיים בה והדרך לשמר זוגיות מאושרת.
ד"ר דניאל דריי, מטפל זוגי וסקסולוג מלווה מזה שנים רבות זוגות שנתקלים בבעיות זוגיות שהרקע להן הוא חוסר סיפוק מיני או חוסר יכולת לממש מאוויים ופנטזיות מסיבות שנעוצות ברגש, בתרבות ובחסמים אחרים. במהלך שנות עבודתו זיהה דריי דפוסי חשיבה רבים שעדיין מלווים גברים ונשים שמתקשים להשתחרר מהם ומהווים מכשול בכל הנוגע לחדר המיטות, החל ממשחקי תפקידים ומשחק מקדים שמעצימים את הריגוש וכלה בהבנה שנשים חוות אורגזמה, ואפילו יותר מאחת, ושהאקט המיני הוא דו צדדי ומטרתו לספק את שני הצדדים.
לפי ד"ר דריי, כשהמיניות אינה מספקת, הדבר ישליך על הזוגיות בכלל, ואם תהיה הבנה מלאה וברורה של שני הצדדים בכל הנוגע לחשקים והרצונות שלהם, ומה באמת יספק אותם, הדבר יתרום לא רק לחיי המין שלהם, אלא למערכת יחסים זוגית שמבוססת על שיח פתוח, הקשבה והכלה.
אז איך אוהבים במאה ה – 21?
בספרו מציג ד"ר דריי מדריך מקיף עם עצות מעשיות לשיפור חיי המין של נשים וגברים. הספר עוסק גם בשאלה הנצחית של "האם הגודל באמת קובע" ומציע שלל פתרונות לגברים בעלי איבר מין קטן, פתרונות שעוסקים בהיבט הדימוי הגופני הנמוך ובהיבטים מעשיים הכוללים טיפול להגדלת איבר המין.
הספר כתוב בשפה סוחפת ובגובה העיניים ומבוסס על נקודת מבטו המקצועית של ד"ר דריי, שצבר במהלך השנים אין סוף הבנות ותובנות משמעותיות שכולן מתנקזות למהות הקשר הזוגי וחשיבות המיניות וחיי המין כדי לתחזק אותו.
ד"ר דניאל דריי למד רפואה ופסיכולוגיה רפואית ובעל קליניקה לסקסולוגיה וטיפול זגי.

ד"ר דניאל דריי
דר" דניאל דריי הוא ייועץ זוגי ומיני, רופא סקסולוג ומנהל האתר תורת היחסים http://www.doctordrai.co.il/%D7%90%D7%95%D7%93%D7%95%D7%AA-%D7%93%D7%A8-%D7%93%D7%A8%D7%99%D7%99/