כשיש קשרים לא צריך פרוטקציה

בחורה עם מחשב נייד

האמת? יש יש מיקרים…שהמישפט הזה יכול לעלות בחיי אדם, ובמיקרה הפעם…זה לא היה מצחיק.
בן זוגי….אותו אחד מהפוסט הקודם…שעבר רק הוא ניתוח ברגל…הסתבר שכניראה הניתוח "לא ניגמר" ו3 שבועות אחרי…הרגיש שלא יכול לנשום…הזמנתי אמבולנס, הגענו למיון, התחילו בדיקות, מצבו של בן זוגי התחיל להחמיר, התחילו לייצב, ואז שלחו לצילום חזה.
עד כאן רגיל?
גם אני חושבת.
הגענו למחלקת צילומים.
הרבה אנשים, מיטות, תאונות דרכים (לא עלינו)…אנחנו….בקיצור…לא פשוט.
בין כולם…יושבת לה בחורה צעירה, יפה, מטולטלת הולכת בקוחות עצמה (רוב האנשים בכיסאות גלגלים ומיטות).
מגיע בחור בסביבות גיל ה 40, מהממם, במדים של מד"א, לא סתם, טיפול נימרץ מסוקים!!!!ידיד שלה….שואל מה קורה…אומרת מחקה הרבה זמן, אומר אל תידאגי….ונעלם …..
עד כמה שידוע לי, אנחנו לא באיזור מינחת מסוקים, אבל בהחלט מיתברר באיזור של קשרים, ותוך שניות, הבחורה ניקראת לצילום…קמה על רגלה, מענטזת בישבנה, ניכנסת לצילום והמציל מהמסוקים יחד איתה.
לא משנה ששוכב שם בעלי…שמרגע לרגע מרגיש פחות ופחות טוב….שוכב שם בחור מתאונת דרכים….אישה שרכב זרק אותה והיא עשסתה סלטות באוויר כאילו היא בקירקס….אישה זקנה עם פיליפינית שהן לא מתקשרות….בסך הכל צריך בחור מסוקס שטס במסוקים ומציל בחורות מתור בבתי חולים לצילומי רנגן….
כן….אותי כבר שמעו….ברוגע…כי אני לא צועקת אף פעם….בעלי ניכנס בלי מסוק(פשוט לא היה לו איפה לינחות שם אחרת היתי מכניסה גם מסוק)….על מיטה…..
איך מסימים פוסט כזה?

marina
בלוגרית דיסלקטית עם הפראות קשב וריכוז שכותבת עם שגיאות כתיב לא יודעת מתי כותבים עם "י" ומתי בלי....אבל תמיד יודעת מה להגיד :-))))