כשגיליתי כמה פשוט להיכנס לכושר

הכל התחיל בהחלטה פשוטה, ולקום מהספה.
משם, השאר היסטוריה.

בחורה עם מחשב נייד

זה קרה בשלישי בערב, אני ובעלי ישבנו בסלון כמו כל ערב רגיל אחרי שעשינו מקלחת לרועי, ארוחת ערב והשכבנו אותו לישון. צפינו בסרט קומדיה ואז הוא הזכיר את החתונה הקרובה של אחותו. זאת ה-חתונה שכולם מצפים לה ורק אני נתקפתי חרדה מלחשוב שזה קרב. הגיסה המהממת שכולם קינאו בגוף שלה ששמעה את השאלה החוזרת "את לא אוכלת?" הפכה לגיסה שמנה אחרי לידה עם עודפי שומן בכל מקום פלוס 7 קילו. הדמעות החלו לחנוק אותי, ידעתי שעוד שלושה חודשים זה היעד. ידעתי שעד החתונה של אחותו אני חייבת לחזור למשקל המקורי שלי, לחזור להיות הגיסה המהממת ואפילו מוכנה לקבל שוב את השאלות המציקות שאת חייבת לחייך למרות שבאלך להרביץ לכל מי ששואל אותך את זה.
יום רביעי בבוקר כבר התחלתי לחפש במרץ מאמני כושר בסביבה שאוכל לסמוך עליהם ושיכניסו אותי לכושר וגם קצת ידרבנו אותי לשמור על התזונה. הגעתי דרך האינסטגרם לאבי לוי, שלחתי לו הודעה והיה ביננו קליק, ידעתי שהוא יהיה המאמן שלי בוודאות. לא רציתי להירשם למכון כושר נו טוב, בכל זאת צריכה מישהו שלא יוותר לי על אימונים.
קבענו יום שישי בבוקר לאימון בפארק הלאומי בשעה 10 בבוקר. שמתי טיץ שהיה זרוק בארון אולי ארבע שנים, לא זוכרת מתי הייתה הפעם האחרונה שעשיתי ספורט. לקחתי חולצה של אורן בעלי וסוף סוף יש שימוש לנעלי ספורט שקניתי שנה שעברה ונעלתי רק פעם אחת. פגשתי את אבי, בחור מקסים גבוה עם חיוך תמים. הוא החל להסביר לי על האימונים ועל התזונה ואיך זה יעבוד ביננו. התחלנו את האימון והרגשתי טוב עם עצמי, הרגשתי שאני ממצה את עצמי, שטוב לי באימון, הרגשתי שרירים בגוף שלא ידעתי שקיימים אפילו. יצאתי מהאימון ורציתי כבר להגיע לאימון הבא, היה לי חשק בלתי מוסבר, רצון שלא הכרתי מעולם להפעיל את הגוף לעשות ספורט, רק חיכיתי כבר לפעם הבאה שאפגוש את אבי והוא יעשה לי עוד אימון קורע.
מפעם לפעם התאהבתי בספורט, הבנתי מה הפסדתי כל השנים, לא שאני זקנה אתן יודעות 26 זה צעיר. התחלתי לאכול בריא לעשות שלושה אימונים ולפעמים ארבעה בשבוע. אבי ואני שומרים על קשר יומיומי, הפכנו להיות חברים טובים. אם הוא רואה שאני מעלה סטורי באינסטגרם של אוכל מושחת אני מקבלת בראש אבל הכל באווירה טובה. אני שמחה כל כך על ההחלטה להיכנס לכושר, ויותר מזה אני שמחה שהחלטתי להיכנס לכושר עם אבי, זה לא היה אותו דבר עם מאמן אחר.
הפכנו את הבית לבית בריא יותר, כן גם אורן הוכרח לאכול איתי בריא אין לו ברירה אתן יודעות, מילה של האישה זו המילה האחרונה. אורן מגיע איתי לפעמים לאימונים עם אבי זה דווקא די כיף לעשות אימון זוגי יחד. היום, שבוע לאחר החתונה של אחותו, אני שמחה לומר שאפילו התגעגעתי לשאלות המציקות אבל הפעם חייכתי חיוך אמיתי בלי שום רצון להרביץ למישהו. הפעם, עשיתי את זה לבד והצלחתי לחזור לעצמי ולהיות הגיסה שכולם מקנאים בגוף שלה. אז הכל אפשרי אם רק רוצים.

וכמובן אני חייבת לתת את הקרדיט לאבי המדהים שלי ! תודה תודה תודה.
אם גם אתן מחפשות לשנות את אורח החיים והכל באווירה של חיוך, קבלה ואהבה. ממליצה לכן בחום לפנות לאבי, הוא כבר ידע להתאים לכן תוכנית.

אבי פיטנס ח