כרמיאל לימודים גרפיקה ממוחשבת

בחורה עם מחשב נייד

כרמיאל לימודים גרפיקה ממוחשבת

גרים בצפון ומחפשים איפה ללמוד להיות מעצבים גרפיים? סרטוני הסבר מדהימים בעברית!! מי לא אוהב לעבוד על מחשב בעידן שלנו? לעבוד על המחשב יכול להיות כיף מאוד, גם לעבוד עם תוכנת הפוטושופ יכול להיות דבר מאוד כיפי, אבל תחשבו שתוכלו לדעת איך לעבוד עם תוכנת הפוטושופ באופן מקצועי ולהיות מתוגמלים על כך בצורה מכובדת, עולם הגרפיקה הממוחשבת פתח חלון להרבה אנשים שהיו רוצים להפוך את אהבתם לאמנות ולייפוי דברים ולהבעת דעתם על כל נושא שלא יהיה לציבור הרחב, בשילוב של תמונה צבע וצורה שייווצרו באופן מדהים בתוכנת פוטושופ הממוחשבת, זה מאפשר לאנשים רבים שאולי אף מבחירה או מחוסר ברירה עובדים מבתיהם ויכולים להשתכר מכך ואפילו יפה מאוד, אבל חייבים להיות הכי טובים בתחום וללמוד אותו כמו שצריך בכדי להתקדם.

[youtube yCK-I2RWBHw]

בקרו אותנו באתר והתחילו כבר היום ללמוד עם מורים שמחוברים אליכם ישירות למחשב האישי אונליין

כרמיאל הכל על קורסים בגרפיקה ממוחשבת לעבודה מהבית

הגרפיקה הממוחשבת גם שיפרה את אופן העבודה של אנשים שכותבים ספרים, שעד שפותחה עבדו עם מכונת כתיבה מתקתקת שלפעמים ידעה גם להיתקע רבות, אבל מאז שפותחה תוכנה של עיבוד תמלילים זה הרבה יותר פשוט לכתוב כל דבר, אפשר להקליד כל מה שתרצו במעבד התמלילים, יש לא מעט סוגים, הכי מוכרת היא word את הטקסט עצמו שהקלדתם בהתלהבות ובשצף קצף, תוכלו להעתיק מהתוכנה ולהדביק לתוכנת הפוטושופ לפונקציית טקסט, ברגע שתסיימו את הפעולה הזו תראו את כל הטקסט הזה מופיע בפוטושופ, תוכלו עכשיו לשלוט בו, להקטין אותו ולהגדיל אותו, לשנות מאפיינים פנימיים שלו, כמו רווח בין שורות, בין אותיות, שינוי של פונטים, כל דבר שתרצו לעשות עם טקסט תוכלו לעשות בקלות ובמהירות בתוכנת הפוטושופ הכל כך פופולארית.

 פרסום סולו

כרמיאל לימודים עיצוב גרפי הדבקת טקסט באילוסטרייטור

אפשר כמובן להדביק את הטקסט בפונקציית טקסט בתוכנת האילוסטרייטור, שבניגוד לפוטושופ, הטקסט ייראה חד וברור מאוד כשייצא בהדפסה כיוון שאילוסטרייטור הינה תוכנה וקטורית וכל דבר שתעשו בה,  כל יצירה, כל ציור, וכל דבר אחר, יהיו וקטוריים מה שאומר שניתן להגדיל אותם עד כמה שרוצים ובקלות בשמירה לפורמט pdf יהיה ניתן להעביר לבית דפוס שידפיס את העבודה ולא תהיינה כל בעיה של חדות ואיכות.

[youtube AR_PDbjHd1s]

בקרו אותנו באתר והתחילו כבר היום ללמוד עם מורים שמחוברים אליכם ישירות למחשב האישי אונליין

פרסום סולו

כרמיאל קורס גרפיקה לדפוס הפקת ספרים

הפקת ספרים, עבודה שהיתה ממושכת ויקרה והצריכה עשרות ידיים, הגהה, עריכה, עימוד, עיצוב וכו', כדי שתוכל לצאת לפועל צומצמה לממש מעט, בזכות ידיעת תוכנת האינדיזיין הסופר עצמו יכול לעשות את העימוד לבדו בתוכנת אינדיזיין, התוכנה מבצעת את העימוד, מיקום תמונות באותה תבנית ללא תזוזות, שימוש במבנה פסקאות שחזור על עצמן בלי צורך לערוך שוב ושוב את הטקסט מחדש, מספור עמודים לאי זוגיים או זוגיים וכמובן אפשרות לעשות הגהה לפני הכל במקצועיות ולעבור בפשטות בין דף לדף, תבינו, המעבר לגרפיקה הממוחשבת הפך את החיים שלנו לפשוטים יותר במגוון תחומים ואנו נמשיך להשתדרג ולהתקדם עם הטכנולוגיה, תוכלו ללמוד על כך עוד גם דרך מכללות שמעבירות שיעורים בנושא באינטרנט אחד על אחד מול מורה מקצועי ומומחה, שיטה שניתן ללמוד באמצעותה מכל מקום.

[youtube ai9ebh-Q0Go&t=2s]

 בקרו אותנו באתר והתחילו כבר היום ללמוד עם מורים שמחוברים אליכם ישירות למחשב האישי אונליין

עיצוב גרפי - גרפיקה ממוחשבת
לפרטים והתקשרות 03-6202111 לימודים עיצוב גרפי אונליין מהבית אחד על אחד עם מורים פרטיים ללימודי תעודה "מעצבים גרפיים" https://onlinegraphic.co.il/