כריכים לאירועים ואירוח

כריך מומלץ

ההבדל בין סתם כריך לבין כריך מושלמים לאירועים, מתחיל קודם כל בלחם שאותו בוחרים: למרות שהיום גם המאפיות הגדולות התחילו לשווק "לחמי בוטיק", אין כמו לחם שנאפה במאפיה איכותית ויצא זה הרגע מהתנור. לפעמים המבחר כל כך גדול שקשה לדעת במה לבחור: לחם מחיטה מלאה, לחם כוסמין, לחם מחמצת. ועוד לא התחלנו לדבר על כל הפינוקים שאפשר למצוא בפנים: החל מזיתים, דרך בצל ועגבניות ועד לתאנים (עבור מי שמחפש את הגרסאות המתקתקות יותר).

המילוי

בשביל כריכים לאירועים שבהם אפשר להתגאות, חשוב להשקיע במילוי נהדר, וגם כאן יש שלל אפשרויות יצירתיות לבניית כריך שהוא ארוחה שלמה בפני עצמו. הנה רק כמה מילויים ששווה לנסות להכין בבית:

  • בולגרית עם פלפל קלוי טרי ופסטו (רצוי תוצרת בית, אף על פי שיש גם צנצנות מוכנות לא רעות בכלל)
  • למשקיענים: מילוי פריטטה של תפוחי אדמה וחביתה בליווי עשבי תיבול (מעירית ועד אורגנו)
  •  לחובבי הירקות והאנטיפסטי : עגבניות קונפי בתנור עם תימין, מנגולד מוקפץ ופרחי כרובית קטנים. דורש מעט השקעה וזמן הכנה, אבל שווה את הכול, במיוחד אם אתם רוצים להרשים את האורחים.
  • חביתת חומוס טבעונית : מילוי שהפך להיות מאוד בשנים האחרונות. לא מסובך מדי להכנה בזכות מגוון קמחי החומוס שיש כיום בשוק, והוא גם בריא יחסית.

כפי שציינו, יש היום הרבה לחמים שמגיעים עם מילויים שונים, ולכן חשוב להתאים את המילוי לסוג הלחם. אם אתם לא רוצים להסתבך יותר מדי, פשוט הישארו עם הגרסאות הניטרליות.

לאכול עם העיניים

לפעמים מסתבר שלאכול עם העיניים זה לא בהכרח רע. או במילים אחרות – לצורת ההגשה יש חשיבות מכרעת להצלחה של האירוח ולרושם שהוא ייצור על האורחים.

טורטייה – ארוחה בטורטייה היא תמיד מרעננת, אבל יש לטורטייה נטייה להתפרק, ולכן אפשר לנעוץ בה קיסם או לתת לאורחים להרכיב את הטורטייה בעצמם. שימו לב שרוב הטורטיות בסופר מלאות בחומרים לא מאוד בריאים במטרה להגיע לאורך חיי מדף גבוה, ולכן לפעמיים אפשר ואפילו עדיף להזמין מגשי אירוח עם חומרים טריים.

כריכונים – רבים רואים את הכריכונים באופציה המועדפת בתור כריכים לאירועים. הם לא רק מושכים את העין, אלא גם מעולים לדיאטה. את הכריכונים אפשר ליצור מרבעים של פרוסות גדולות או לקנות מראש מיני פוקצ'ות או לחמניות ולמלא.

סנדוויץ סושי –מנה שרואים בכל מסעדת סושי. מן הסתם זו אופציה שדורשת לא מעט הכנה ולא בטוח שהיא נכנסת להגדרה של כריך, אבל אפשר ליצור שלל גרסאות יוצאות דופן, החל מסלמון עם גבינת שמנת ועד לסטיק עוף דק. על מנת לשמור על הדיאטה, רצוי להסתפק בגרסה הרגילה ולא בטמפורה, ויש לזכור שגם הרטבים כוללים לא מעט קלוריות.

רוצים לקרוא עוד על כריכים טעימים? הכנסו לכאן >>