כנס נקודת מפנה 2 – אם אתם כותבים כדאי שתהיו שם

כנס נקודת מפנה 2 – אם אתם מתכננים לכתוב ולהוציא לאור ספר, אם כבר כתבתם, אם אתם קשורים לתחום, או מתעניינים, כנס מומלץ שיכול להיות נקודת מפנה עבורכם

כנס נקודת מפנה 2

את רחלי לביא אני מכירה מלימודי עריכה לשונית ועריכת טקסט בבית ברל. שנתיים נהדרות שבהן מדי יום שלישי בילינו בבית ברל יום שלם של לימודי עריכה לשונית, עריכת תרגום, רגישות לשונית, תחביר, כתיבה ועוד. שנתיים שהפכו אותנו שמבחינות רבות באות ממקומות שונים לחברות. אני שמחה לארח אותה בבלוג שלי, ולתת לה להציג את הכנס "נקודת מפנה 2"

רחלי לביא, עורכת ומפיקת הכנס

רחלי לביא

במרץ 2015 התקיים כנס נקודת מפנה הראשון.היו כמה סיבות לכך שהחלטתי לערוך את הכנס הזה. החשובה שבהן הייתה שהרגשתי שפשוט מגיע לנו. מגיע גם לנו, לעם הספר, שיהיה לנו כנס כזה בארץ הקודש.

בשנים האחרונות נסעתי פעם בשנה לכנס כותבים בארצות הברית. כל כנס כזה היה חוויה מדהימה שהוציאה אותי עם כלים חדשים ועם המון מוטיבציה להמשיך לכתוב, וגם שיפרה את הכתיבה שלי בכמה רמות; והייתי עושה את זה גם יותר מפעם בשנה אילולא העלות הגבוהה של כל העניין הזה… כנס פשוט עולה משהו כמו 300 דולר, שזה בסדר, אבל הטיסות והמלון והאוכל וכל ההתנהלות מסביב לזה – הופכת את זה לעניין יקר מאוד, וגם הטיסות לא קלות… אחרי משהו כמו 30 שעות באוויר (עם עצירות ביניים, כי ככה יוצא יותר זול) – אני לא רוצה לנסוע שוב לשום מקום הרבה מאוד זמן…

העניין הוא שבעוד על כל המסביב אני מוכנה לוותר – על הכנסים האלו אני ממש לא. ופתאום זה נעשה נורא מתבקש פשוט לעשות את זה בארץ. לאפשר את כל הטוב הזה לעוד אנשים כותבים. וזו הייתה התלבטות, באמת. כי זה לא קל ולא זול, אבל מאוד מאוד רציתי, והחלטתי ללכת על זה.

במרץ זה היה מין בדיקת היתכנות כזאת. כנס של ארבע שעות, ארבע הרצאות, אולם אחד. לראות אם יש בכלל מישהו שמתעניין בזה…

והיה! כלומר – היו!! והיה כיף, ומוצלח, וזה העניק לי מוטיבציה להמשיך הלאה, אל הפורמט שאני באמת רוצה.

ומה שאני באמת רוצה זה יום שלם, שאנשים יוכלו לבחור בו את הסדנאות הכי מדויקות להם מתוך מבחר גדול ועשיר, וזה בדיוק מה שעומד לקרות בכנס נקודת מפנה הבא, בעוד שבוע וקצת, ב-11.11.2015.

בכנס יהיו 13 הרצאות וסדנאות, 11 מהן תתקיימנה בשלושה אולמות במקביל. יהיו שם כותבים ותיקים וחדשים, עורכות, מו"לים, גרפיקאים, וגם כמה דוכנים של הוצאות קטנות ועצמאיות שאני מזמינה את הקהל לקנות ישירות מהם, בלי פערי תיווך, בלי לתת את הכסף לרשתות ולמפיצים – אלא ישירות למי שהשקיע בספר את זמנו ואהבתו.

בין המנחים יהיו אשכול נבו, אורית גידלי, רוני גלבפיש, אורי פרץ-שרון, מאירה ברנע ועוד ועוד… – נבחרת מרשימה של כותבים ומנחים נדיבים ומקסימים שאוהבים כתיבה ואוהבים כותבים.

מאירה ברנע גולדברג, סופרת ובעלת סוכנות "כריכה" לקידום סופרים

מאירה ברנע-גולדברג

רוני גלביש – עורכת וסופרת, מחברת "אגם הצללים"

רוני גלביש

אני רוצה להזמין את מי מכם שכנס כזה יכול לתרום לו ולגרום לו אושר ולתת לו "בוסט" של מוטיבציה להמשך הדרך – להצטרף אלינו!!

כל הפרטים כאן: www.ivri.guru/mifne2

בתמונה אתם יכולים לראות את אחד הסשנים מהכנס הקודם, בהשתתפות רוני גלבפיש, מיכל חרותי, דורון קריספין ויוסי סוכרי

 כנס נקודת מפנה

וגם אני מוסיפה מילה אישית, הייתי בכנס הקודם והיה מצוין, ואהיה כמובן גם בכנס הזה.

קוראת ספרים
קוראת, בלוגרית ובעיקר עורכת ספרים. קוראים וכותבים מוזמנים לאתר שלי כדי להכיר אותי יותר ואת מה שאני עושה shlomitlica.co.il