כניסה רכה לעולם

כאמא לילד ראשון אני דואגת שיובלי שלי יקבל את כל הדברים הכי טובים לחוויה אוהבת, רכה ובטוחה

כאמא טרייה לילד ראשון היה חשוב לי להעניק לילדי חוויית ילדות אוהבת, מלטפת, מחבקת ובעיקר רכה, לעולם המודרני, המהיר והלחוץ שלנו. לצורך כך הקדשתי הרבה בחיפוש, מחשבה ובדיקה של כל אספקט הקשור בטיפולו, חינוכו והתפתחותו.

אלבום פרטי
אלבום פרטי

בהתחלה השתתפנו בפעילויות כיפיות כמו סדנת עיסוי תינוקות שבסופה התחלנו עיסוי בבית עם השמנים הכי מפנקים ונעימים, סדנת יוגה לפיתוח התנועה ולהתפתחות המוטורית ובניית הביטחון במים, וילדי מבקר גם מדי שבוע בקורס שחיית תינוקות. בנוסף מדי יום יובלי מבקר בגינה ואוהב להתנדנד בנדנדות, בג'ימבורי- שם משתתף בפעילות מוסיקלית מדי יום רביעי ועוד ועוד.

ואז הגיעו המוצרים של האגיס, והחבילה המפנקת:

אלבום פרטי
אלבום פרטי

בגלל שאנחנו כ"כ אקטיביים ונמצאים שעות רבות מחוץ לבית חשוב היה לי שהחיתול של יובלי יהיה לא רק סופג במיוחד אלא גם יגן על עורו העדין מתפרחת חיתולים ולכן בחרנו בהאגיס לכל אורך שלבי הגדילה ועד היום (8 חודשים). האגיס אפשרו לו לשחק ולהשתולל ולי לא לדאוג "שיברח לו" בכל רגע. בנוסף ומכיוון שליובלי עור עדין כ"כ אני נוהגת לקלח אותו בשמן אמבט מיוחד ולא סבון שמייבש את העור ולפעמים כשהיובש בחוץ קשה מורחת לו אחרי האמבטיה גם קרם פנים מיוחד לתינוקות שעושה לו עור נעים ורך ולא סובל מקילופים ויובש. כל אלה מאפשרים ליובלי ליהנות ולחייך ללא כל דאגה והפרעה.

החבילה של האגיס שכוללת חיתולים מסוג אקסטרה קר, הג'ירפה שנקשרת לעגלה ותופסת את המוצצים, חיתולים וכלבלב שלו, השמיכה המפנקת שיובלי מתפנק איתה, הסינרים והקרם עושים לנו כ"כ כיף שלא נותר אלא להגיד המון תודה האגיס על הפינוקים מקווים לקבל עוד.

רוצה לדעת עוד על הגנה על עור תינוקך?