כמה רחוק – פרק רביעי- יפן!

בחורה עם מחשב נייד

בפרק מרגש זה אנו ממריאים ליפן ומצטרפים לחופשה המטריפה של הבנות שהגיעו לבחור המקסים. לבוש בגרסה הגברית לקימונו מקדם את פני הבנות בשדה התעופה באוסקה המארח, הירושי. הוא יביא ואתן לביתו שבקיוטו ("נתניה" אומרת מיטל) זה הולך ונהיה טוב מרגע לרגע. הבית היפני הקלאסי מטריף את החושים, האוכל טעים ויש מספיק סאקה לכולם. המקסים מגיע ומצליח להחמיא לכל אחת בנפרד. הבנות כל כך אסירות תודה על האירוח השווה, שאין להן שום כוונה להתחרות אחת בשניה אלא אך טוב וחסד יאפפוני מעתה ועד עולם.

זה הזמן גם לאפיין כל אחת מהקבוצות. כמו שאבא שלי היה אומר, שבבית משותף, כל השכנים הם אותו הדבר.

קבוצת הקיבוצניק: דניאל, חופית, שחר וטניה זוהי קבוצת הג'אדות.

קבוצת החתיך : רעות, מרין, גל ודיאנה זוהי קבוצת : אוי סליחה לא ראיתי…איזה כייף, רוב הזמן לא מודעות, הרגשות מתערבבים, שמחות ועצובות ביחד, בקיצור: מעופפות.

קבוצת המקסים: יעל, חני, ניצן ומיטל. זוהי קבוצת המקסימות. כמה הן חמודות, פתוחות, טובות אחת לשניה, כיוון שהן כה פתוחות ואוהבות, מיטלי גם גילתה לנו מתי צולמה התכנית…הטיסה ליפן היתה ב- 1.9.18. יס. המקסים לא יודע מה יעשה, הוא מתפרפר מאחת לשניה וכולן נאות בעיניו. זוהי אגב הקבוצה היחידה שבנותיה לובשות בגדים של ממש ("בגדים ליציאה") באשר הקבוצות האחרות, נהגו מנהג תיירות שמש ים ועלו על שורטס.

בקבוצת החתיך נסעו לפאבלות של ריו ולשם צריך להתלבש כמו שאמרה דיאנה (שניבאה את מסלול הטיול…) בשפתה, שהיא שילוב של מילות טיפול ועארסוואת: "תלבשי את הבגדים הכי שבורים שלך". אך מה התירוץ של בנות הקיבוצניק? ברצלונה נמצאת באירופה ובחודש ספטמבר לא כזה חם שם. בפרק זה התקיימו שני דייטים אישיים. הדייט הראשון הוא של החתיך שיצא עם רעות לארוחת בוקר . אין מה לספר, נשיקת הריאליטי התרחשה שוב בשידור חוזר כמעט מדויק, כל אחד יושב במקומו והם מתנשקים מרחוק. לא חיבוק ולא ליטוף סליחה רעות החביבה, אם את רוצה מישהו שיחבק אותך ויגיד לך שהוא אוהב אותך תאלצי לחכות לזכייה בחתן. הדייט השני היה של חופית והקיבוצניק. חופית הוזמנה לדייט בחוף הים שכולל כמה פינוקים. קבוצת הג'אדות שמה לב שזה דייט יותר שווה מהדייט של דניאל שכלל פיקניק בשדה אחרי רכיבה קצרה על סוסים. הדייט המושקע התחיל בהליכה על החוף בבגדים כשהקיבוצניק חותר למגע: פה זה המקום האהוב עלי וחופית עונה גם עלי (קוראים לה חופית לא?) נלך למים, חופית עונה, אין לי בעיה להוריד בגדים ולהכנס…העניין הזה נדחה והדייט החל. מדורה קטנה לידם, שיחה מלאה ברקסים (באשמת הקיבוצניק) עיסוי משותף משני מעסים . אוכל כלשהו (חופית: מה אתה הכי אוהב לאכול, קיבוצניק: בשר, רק ששחר לא תשמע) שיחות לפרוטוקול הריאליטי: משהו כזה: קיבוצניק: היא לא דיברה על עצמה רק מבררת איפה היא עומדת ביחס לבנות אחרות. חופית (כאילו שמעה אותו): אני הכי חתיכה פה. אחרי שסיכמו את העניין ב- 20% אלמנות ו- 80% סקס (חופית: לא, לא!) נכנסו למים והתרחקו אלפי מילין מהמצלמה ולא נדע מה קרה.

אם יש פה מישהו שחושב לסמוך על שיחת הבנות לאחר החזרה מהדייט, אז זהו שלא, לפי התקדים שיצרה דניאל, שחזרה מהדייט ולא סיפרה שהיתה נשיקה, נראה לי שפה בקבוצת המעופפות הן הולכות לעבוד אחת על השניה וזה אומר, שיהיה מעניין!!!

בפרק זה התגלתה המריבה הסמויה בקבוצת הג'אדות בין גל למרין. כידוע החתיך ליבו נמשך אחר רעות, אולם גל, שמה לב, שמבחינת התאמה ושידוך, היא הכי מתאימה לו, היא הטייפקאסט שלו והוא שלה. היא חושבת איך לגרד ממנו את הבנות האחרות: בנוגע לרעות עצמה, היא לא מתכוונת להתחרות בה, אלא רק אם יעבור ממנה לאחרת, אז איתה אין לה בעיה. עם טניה גם אין לה בעיה, מפני שטניה לא בעסק. נשארה רק מרין, מה עושים איתה לדעת גל? פשוט נורא, משתיקים אותה! לגל יש רשימת שאלות, שמתאימות לכל אירוע ומאורע ועל כל משפט שמרין תגיד, תצוץ גל בשאלה שעליה יצטרך החתיך לענות. בנסיעת הטיול לפאבלות דיאנה פונה למרין ברוסית ומבקשת ממנה לדבר עם גל בנפרד ושישלימו. אך עם הגיעם לפאבלות לצפות בעוני ובאלימות, קיבלו שיעור קרב מגע נוסח ברזיל, ואחרי שהחתיך פונה לפרוטוקול הריאליטי והאשים את דיאנה שהכאיבה לו והיה נראה לו שהיא נהנית מזה, ואחרי שראו אדם נופל מלמעלה ולא זז (לא, לא קראו לאמבולנס, רק ברחו) כנראה שקיבלו פרופורציות לחיים והקרב המילולי בין מרין לגל נדחק לפינה.

הימורים שלי נכון לפרק זה: הקיבוצניק: חופית מובילה (הוא מחפש סיבות להתחמק ממנה, אך היא הכי מתאימה אחרי ששחר תרד מהפרק לאור פדיחות הטבעונות שעשתה.) החתיך: רעות נשארת בראש. המקסים: יעל עולה ("כמו חלום שמתגשם לו", שר מוש בן ארי על טיטי איינהו) בינתיים. עד לפרק הבא.

בינתיים גל מאורסת…בחיים לא בריאלטי.