כמה מרוויח מעצב גרפי איך להיות גרפיקאים

בחורה עם מחשב נייד

כמה מרוויח מעצב גרפי  איך להיות גרפיקאים איך להיות מעצב גרפי

כל המידע על איך להיות גרפיקאים במאמר זה תקבלו את כל הפרטים החשובים ביותר בעולם העיצוב וגרפיקה ממוחשבת, גרפיקאי הוא ביצועיסט, הוא יד ימינו של מעצב גרפי, המעצב הגרפי מעביר הוראות לגרפיקאי איך ואיפה לשים את האלמנטים שעיצב עבורו בעבודה שהם צריכים ליצור עבור הלקוח שהזמין אותה, גרפיקאים לא יוצרים לוגואים, הם רק מטמיע אותם בתוכנות הגרפיות, הגרפיקאי לא ממש אמור לדעת איפה לשים כל אלמנט, איפה למקם טקסטים, או להחליט על צבעים, למרות שאם יש לו נטייה למעט חשיבה גרפית זה יכול מאוד לעזור למעצב הגרפי שיכול לשבת יחד עם הגרפיקאי ולחשוב ביחד מה דרך העיצוב הטובה ביותר שיוכלו לעשות עבור הלקוח, במילים אחרות העבודה של המעצבים והגרפיקאים הולכת ביחד.

איך להיות מעצבים גרפיים ראיה מרחבית והבנת צרכיי הלקוחות

אז איך זה בעצם הולך כל הסיפור הזה? מגיע לקוח, הלקוח נפגש עם המעצב הגרפי, ולא עם הגרפיקאי, לגרפיקאי לרוב אין מושג אילו צבעים ואילו פונטים צריכים לבחור או יכולים להתאים ללקוח, איזה פורמט של נייר להשתמש, ומה לעשות בכרטיס ביקור, חד צדדי דו צדדי, צבעוני או שחור לבן, הגרפיקאי עובד מול המחשב שלו, מול התוכנות הגרפיות ועושה את העבודות הקודמות שהמעצב הגרפי הורה לו להכין לפי ההוראות שסגרו עוד קודם לכן, הלקוח יושב עם המעצב הגרפי ועונה לו על שאלותיו, מעביר לו חומר מקצועי שבו ייעזר המעצב הגרפי ליצור עיצוב שישרת את מטרת הלקוח ומטרת המוצר הגרפי שברצונו לשווק לקהל היעד שלו, לאחר לכתו של הלקוח, תפקידי המעצב הגרפי הוא לחקור באינטרנט ולחשוב על עיצובים מתאימים וגדלים מתאימים.

איך להיות מעצבים גרפיים שילוב הידע של הגרפיקאי והמעצבים ביחד

הגרפיקאי חייב לדעת על עבודה ביצועיסטית כגון מה זה פורמטים, גדלים מסוימים, אם מדובר בעבודה לדפוס והעבודה המדוברת היא בסנטימטר או במילימטרים, הגרפיקאי חייב לדעת זאת, הוא גם צריך לדעת קצת על הבאה לדפוס ולדעת איך לסגור קובץ לדפוס כדי שיהיה ניתן להעבירו לבית הדפוס שהלקוח בוחר, כל ידע שהגרפיקאי יכול ללמוד שלא קשור לתחום העיצובי והחשיבה הגרפית יכול לעזור עד מאוד למעצב הגרפי להמשיך את תכנון העיצוב בבניית הסקיצות שלו והבאת הרעיון לכדי עיצוב שיכול להיות מקובל על הלקוח עד הפגישה הבאה שלהם, המעצב הגרפי לומד להכיר פורמטים בעבודה בגרפיקה ממוחשבת, למשל לעבוד עם קבצים פתוחים של התוכנות הסבר קצר: פוטושופ שנקראים קבצי psd קבצים פתוחים של אילוסטרייטור שנקראים תמיד קבצי ai קבצים פתוחים של אינדיזיין שנקראים id פלאש לאינטרנט fla וכו.

[youtube RTNm3jRT6R0]

לימודים בעיצוב גרפי

אם אתם מאוד אוהבים לעבוד מול המחשב, לעבוד עם תוכנות וליצור איתם הרבה דברים יפים, אתם יכולים ללמוד איך להיות גרפיקאים ביצועיסטיים טובים ורציניים גם דרך מכללות שמעבירות שיעורים דרך האינטרנט, כמובן שמומלץ לבחור במסלול לימודי מעצבים גרפיים בו הביקוש לכוח אדם יותר גדול בתעשייה

עיצוב גרפי, מהו?

תחום העיצוב הגרפי תפס תאוצה רבה בשנים האחרונות וכיום הוא כולל עיצוב פונטים למחשב, עיצוב אתרי אינטרנט ובאנרים, עיצוב שלטי חוצות ופרסומות, עיצוב מדבקות, עיצובים לחולצות, כרטיסי ביקור, לוגו, איורים עיבוד וריטוש תמונה, טקסטים מודפסים לספרים,עלונים, מגזינים ועוד . כיום נושא המיתוג (לדוגמא: לוגו וכרטיסי הביקור) מודגש מאד ולעיתים קרובות קובע את עתידו של עסק.

איך מעצבים בעיצוב גרפי?

על כל מעצב גרפי טוב לדעת את החוקים והכללים של העיצוב הגרפי, להכיר טרנדים לוגואים ועיצובים של חברות מצליחות. על הלקוח לקבל רושם שמדובר באדם מקצועי.
המעצבים הגרפיים לא חייבים להיות בעלי כשרון בציור או באיור אך על מנת לעבוד בתחום, עליהם לשלוט בתוכנה איתה הם עובדים. כיום מעצבים גרפים משתמשים לרוב בשלושת התוכנות של אדובי((Adobe: פוטושופ, אילוסטרייטור ואינדיזיין. בין השאר, תוכנות אלו מאפשרות לאייר, לעצב אלבומים, לשלב תמונות ולעבד אותן ולעבוד עם אפקטים.

העבודה בתחום עיצוב גרפי ומה היא דורשת?

אף פעם לא חסרה עבודה בתחום העיצוב גרפי. ניתן לעבוד בתחום או כשכירים בחברות שונות (כגון: חברה לבניית אתרים, חברות שיווק, משרדי פרסום, חברות הוצאה לאור, בתי דפוס ועיתונים) או כעצמאיים-פרילנסרים כשהעבודה מתבצעת מהבית או מכל מקום בו תבחרו. השכר בתחום יכול להתחיל ממשכורת התחלתית של 8000 ש"ח ולעלות עם הזמן וצבירת הנסיון. משכורת כפרילנסר יכולה אף להיות גדולה יותר מכיוון שאז אין צורך בעמלה למשרד הפרסום.
על מנת למצוא עבודה בעיצוב גרפי צריכים הרבה סבלנות, יכולת התמדה ומיומנות ביחסי אנוש. בנוסף לכך, זקוק המעצב הגרפי להציג תיק עבודות מרשים. דבר ראשון שלקוח או חברה, המחפשים מעצב גרפי, מבקשים לראות הוא תיק העבודות. לבעל תיק עבודות לא מושקע יהיה קשה יותר למצוא עבודה, ולכן חשוב להשקיע הרבה זמן בתיק העבודות ולהציג פרוייקטים שהם פרקטיים וריאלים לשוק העבודה.

מה נלמד בקורס עיצוב גרפי?

במהלך הקורס נלמד לשלוט בשלושת התוכנות מבית אדובי: (Adobe) פוטושופ, אילוסטרייטור ואינדיזיין, נחשף לעיצוב מודעות, ספרים, אריזות ועוד, נלמד את תורת הצבע, תכונות הקו, צורות ומרחבים, טכניקות לביצוע הגרפיקה ועוד. במהלך הלימודים נלמד כיצד לחשוב ביצירתיות ואיך לשאוב רעיונות לביצוע הפרוייקטים, כיצד לבנות את המותג בהתאמה לקהל היעד ועבודה נכונה עם צבעים . בנוסף לכך, במסגרת הלימודים נבנה תיק עבודות מרשים שימכור וישווק אתכם בדרך הטובה ביותר. תיק עבודות שיפתח לכם את הדלת לשוק העבודה.

בקרו אותנו באתר וכבר היום התחילו ללמוד מהבית אונליין אחד על אחד

[youtube 3PkEL0BbkfE]

[youtube 0oEohb-PVjM]

עיצוב גרפי לימודים

עיצוב גרפי - גרפיקה ממוחשבת
לפרטים והתקשרות 03-6202111 לימודים עיצוב גרפי אונליין מהבית אחד על אחד עם מורים פרטיים ללימודי תעודה "מעצבים גרפיים" https://onlinegraphic.co.il/