כל מה שצריך ‏לדעת על ‏מבנים ניידים ‏מיוחדים

בחורה עם מחשב נייד

למבנים ניידים ישנם הרבה מאוד שימושים. כשאנחנו מדברים על מבנה נייד אנחנו לא מדברים על אוהל פשוט מבד אותו אנחנו יכולים לפתוח ולקפל בשניות ספורות. אנחנו מדברים על מבנים איכותיים וחזקים יותר, על כאלה אשר עשויים להעניק לנו מענה לאורך זמן כאשר המבנה יהיה עם כל התנאים הנדרשים לצורך שהייה ממושכת גם במצבים של מזג אוויר קיצוני.

כשאנחנו מדברים על הנושא של מבנים ‏ניידים, ‏חשוב להבדיל בין מבנה נייד אשר מיועד למספר שעות לבין מבנה נייד שאמור לעמוד למשך קופה מסוימת של שבועות, חודשים או אפילו שנים. אם אנחנו מדברים על מבנה נייד, שם אנחנו חייבים לשים לב מה הם הצרכים שלנו ומהי המטרה שלנו בבניית המבנה הנייד.

מבנים ניידים – ‏שימושיים ‏עיקריים

אז מי למעשה עשוי להזדקק למבנה נייד?

בבתי עסק שונים שם ישנם שטחים בחוץ אותם הם מעוניינים לסגור, כמו מסעדות, בתי מלון, חנויות, בתי קפה ועוד. הדבר עשוי להוות פתרון מושלם כסגירות חורף כאשר האזורים הללו הופכים להיות מוגנים ונעימים ממש כמו מבנה קבוע.

גם עמדות שמירה עשויות להיות מוגנות ויציבות הרבה יותר כאשר אלו יהיו ממוקמות במבנים כאלה.

מבנים ניידים

מבני ‏פיברגלס  – מבנים איכותיים וחזקים

הפיברגלס הינו חומר המורכב מסיבי זכוכית. לרוב נעשה שימוש בפיברגלס בתעשיית הטקסטיל וחומרי הבידוד. מייצרים באמצעותו בדים שהם חסני אש ושיתוך כמו כן נעשה בו שימוש בתעשיית הפלסטיק כאשר שם הוא משמש כחומר מרוכב מסיבי פיברגלס עם שרף אפוקסי או פלסטי. הוא מכונה גם כן פיברגלס.

‏פונים אל חברה אמינה

כדי ליהנות ממענה מושלם בכל מה שקשור למבנים ניידים, חובה לפנות אל חברה אחראית על מנת שהמבנה שיוקם יהיה איכותי ויציב ויעניק לנו את המענה המושלם לאורך זמן.

יש לשים לב-

  • איכות –  החומרים אשר מהם ירכיבו את המבנה הנייד חייבים להיות איכותיים ביותר.
  • בידוד – חובה לשים לב כי יושג בידוד מושלם על מנת שאכן יהיה נוח ונעים לשהות במבנה גם בקור העז או לחילופין בקיץ החם.
  • אחריות – חשוב לשים לב כי מדובר במבנה שיוכל לשרוד היטב לאורך זמן ללא תקלות וישנה אחריות על הבנייה.

 

נכתב באדיבות: א.א.ח פלסט עבודות פלסטיק ופיברגלס תעשיתיים