תומר רוטשילד האח הגדול: כל הסודות מתוך מפת לידה נומרולוגית קבלית

תומר רוטשילד שרואים בבית האח הגדול- הוא תומר האמיתי גם בחיים האישיים . נעים, אמפטי בוגר וגם ילדותי. הוא רומנטיקן וגם פועל מהשכל. איש עסקים וגם דוגמן… אז עם תיאור שכזה, פלא שאוהבי האח הגדול מפרגנים לו זכייה?

tomer

חומד של בחור תומר רוטשילד. להביט על מפת לידה נומרולוגית קבלית שלו, זה לראות ילד קטן בגוף של איש גדול, שיודע להיות גם איש עסקים (בעלים של מכון שיזוף) וגם דוגמן. שילוב מעניין! הוא אדם רגיש ונשי במהותו, וגם איש משפחה שכל אימא הייתה מוכנה לאמץ כחתן. וכן, יש גם כמה חולשות ומחסומים…על זה נרחיב בהמשך. סקרנים? נצא לדרך…

השם תומר רוטשילד: מה הפרשנות הקבלית של תומר?

השם מצביע על אדם בעל אינטואיציות חדות ורגיש מאד. הוא יכול להיות מושפע מכל אווירה ומכל אנרגיה ומגיב בהתאם. כאשר פוגעים בו הוא מתכנס בתוך עצמו, מתבודד ועושה חשבון נפש. הוא חד לשון, חכם, תקשורתי וחריף.

עפ"י תאריך לידה של תומר רוטשילד- מה מגלה לנו מפת הלידה?

המפה מגלה בחור השואף להרמוניה עם הזולת, לשלמות וגם…ילדותי. הילדותיות במובן החיובי מתבטאת כך, שכאשר הוא רוצה משהו- הוא משיג כאן ועכשיו! ולראיה – מצליח בעסקים ויש לו הישגים טובים. אולם בפן השלילי, עלול להוציא דברים מפרופורציה, להגיב ממקום ילדותי ולהגיד כל מה שבא לו בלי לסנן, לדוגמה הפגיעה המילולית בלירז. מה שממסייע לו בהתנהגות הילדותית, זו דרך החיים שלו (מספר 2) המצביעה על רצון לחיות בשיתוף פעולה, אמפטיה ואיזון. למזלו- יש לו את זה ובגדול…

איך גלגול קודם של תומר רוטשילד מחזק את מפת הלידה?

זיכרון נשמתי\גלגול קודם מצביע על תגובות מוגזמות והרגלים ילדותיים שעלולים לעכב צמיחה אישית. הוא מתרסק מול דחייה רגשית ומצפה לקבל אהבה. התיקון שלו בעולם הזה הוא ללמוד שליטה עצמית וגישה בוגרת לחיים. עליו ללמוד להיות דיפלומט ולא להגיד את כל האמת וכל מה שבא לו. פשוט לסנן! יציאה מבית ההורים ופיתוח קריירה- מסייעים לו להתגבר על מחסום זה. ואכן, תומר קלט את הפואנטה, השקיע בקריירה ולומד לאט לאט להתגבר על הקשיים.

מה מצפה העתיד לתומר רוטשילד?

שנה אישית – החל מ6.2018, תומר בתקופה של שינויים בחיים. שנה של גיוון, מפגש עם אנשים חדשים וגם שינוי גישה לחיים ממקום של "אתה ואני". אין ספק שיודע הוא להיות אמפטי, נעים הליכות ואוהב שלום. בנוסף, צפויה לו הצלחה בקריירה גם אם לא יגיע למקום הראשון בבית הגדול.

פסגה ואתגר  בין הגילאים 21-30 (היום 6.18 בגיל 26)מצביעים על חלון הזדמנויות ליצירת רומנטיקה, ביטוי אישי וחברויות. הכל פתוח בפניו וגם למזלו – דברים מסתדרים לו בדקה ה-90.

לסיכום: תומר רוטשילד שרואים בבית האח הגדול- הוא תומר האמיתי גם בחיים האישיים בחוץ. נעים הליכות, אמפטי בוגר וגם ילדותי. הוא רומנטיקן וגם פועל מהשכל. איש עסקים וגם דוגמן… אז עם תיאור שכזה, פלא שאוהבי האח הגדול מפרגנים לו זכייה?

הופס…בתאריך 23.7.18 הורחק מבית האח הגדול:(

 

בהצלחה מכל הלב,

ציונה אבירם – נומרולוגית קבלית

מנטורית ומורת דרך לזוגיות ויחסים

מחברת הספר: סודות מחדרי הלב

מקורות: נפתלי פרום\ ספר השמות המלא לפי הקבלה