כל ההנחות והמבצעים למופעי חנוכה 2018 – הרשימה המלאה!

בחורה עם מחשב נייד

מחפשים לרכוש כרטיסים לאחד ממגוון מופעי חנוכה 2018 הגדולים והמפורסמים? אתם לא לבד. כמעט כולם מחפשים לקנות כרטיסים זולים ובצדק. גם אני לא מוכנה לרכוש כרטיסים מעל 100 ש"ח אם אפשר לקנות בהרבה פחות. אז מה שעשיתי הוא, בדקתי את כל המופעים ובדקתי גם את כל מה שקשור על הנחות למופעי חנוכה 2018 כמו למשל איזה הנחה, מבצע 1+1 או כרטיסים מוזלים אפשר להשיג. אז הנה לפניכם כל התוצאות שמצאתי:

שובם של המכבים חנוכה 2018

שובם של המכבים

ההצגה שובם של המכבים היא אחת המוכרות בחג הקרוב. עוז זהבי ומייקל לואיס ייככבו שם עם עוד כוכבים רבים. המחיר המלא למופעים הוא 154 ש"ח אך אפשר למצוא כרטיסים זולים יותר שיעלו לכם 105 ש"ח בלבד באמצעות האתר הבא.

קסם של משחק חנוכה 2018

קסם של משחק

יובל המבולבל הוא כוכב ההצגה החדשה קסם של משחק שתרוץ ברחבי חנוכה בערים רבות בארץ. אני מצאתי רק אתר אחד שמוכר את הכרטיסים להצגה והמחיר בו הוא 105 ש"ח לכרטיס. לא הכי זול אבל עדיין לא יקר כמו שאר המופעים. תוכלו לרכוש כרטיסים במחיר הזה באתר הבא.

פריסטייל פסטיגל 2018 חנוכה 2018

פריסטייל פסטיגל

ישנם מלא הנחות לפסטיגל 2018. רק צריך לחפש. למשל דרך הסתדרות המורים, חברת החשמל, או התעשייה האווירית וחברות נוספות. אבל ההנחה הידועה לכולם שפתוחה לכלל הציבור, היא באמצעות שופרסל. כל שעליכם לעשות הוא לקנות מוצר של שופרסל ב-50 ש"ח ואז תקבלו כרטיס ב-69 ש"ח בלבד. פרטים נוספים, תמצאו באתר הכרטיסים הרשמי של הפסטיגל בעמוד הבא.

פופ אפ מיוזיק חנוכה 2018

פופ אפ מיוזיק

בטח יצא לכם לשמוע על המופע המדובר פופ אפ מיוזיק בהשתתפותם של עומר אדם, מרינה מקסימיליאן, נינט טייב ועוד כוכבים רבים. המחיר המלא מתחיל ב-129 ש"ח אבל יש הנחות די משמעותיות בלאומי קארד ולחברי הנוסע המתמיד. כל הפרטים, תמצאו באתר הרשמי של המופע בעמוד הבא.

הברווזון המכוער חנוכה 2018

הברווזון-המכוער-מיכל-ינאי-חנוכה-2018

מיכל ינאי המקסימה תופיע גם היא בחנוכה 2018 עם המחזמר הברווזון המכוער. מחיר הכרטיסים הכי זול שמצאתי הוא 66 ש"ח שזה בהחלט מחיר סביר וזול. את הכרטיסים הזולים האלו תוכלו למצוא באתר הבא.

עולם האגדות המופע של רמי לוי לחנוכה 2018

עולם האגדות רמי לוי

טוב, למופע הזה עם מיקי, רוי בוי, לינור אברג'יל ועוד, אין צורך לחפש הנחות. יודעים למה? כי מחיר הכרטיסים הוא 19.90 ש"ח בלבד. ללא שום תנאי או שורות קטנות. פשוט ניגשים לאתר של רמי לוי וקונים משם כרטיסים ב-19.90 בלבד.

הקוסם מארץ עוץ עם רינת גבאי חנוכה 2018

הקוסם מארץ עוץ חנוכה

רינת גבאי תופיע בחנוכה השנה עם המופע הקוסם מארץ עוץ יחד עם משתתפים רבים נוספים. לאחר חיפוש מעמיק שערכתי, הכרטיסים הזולים ביותר שמצאתי היו ב-105 ש"ח. תוכלו לרכוש גם את הכרטיסים המוזלים האלו באמצעות האתר הבא.

עמי ותמי עם מיכל הקטנה חנוכה 2018

עמי-ותמי-מיכל-הקטנה-חנוכה-2018-רכישת-כרטיסים

עוד כוכבת ילדים מפורסמת שתופיע בחנוכה הקרוב, היא מיכל הקטנה שתשתתף במופע עמי ותמי לצד חנה לסלאו וטל מוסרי. המחיר הרשמי של הכרטיסים למופע הם 149 ש"ח אבל מצאתי באתר הבא כרטיסים ב-135 ש"ח.

ספר הג'ונגל חנוכה 2018

ואסיים עם עוד מופע נחמד שרבים אולי חושבים ללכת אליו. זהו המופע ספר הג'ונגל עם שי ורועי החמודים להפליא. המחיר הזול ביותר שמצאתי למופע הוא 99 ש"ח לכרטיס וניתן לרכוש אותם באמצעות האתר הבא.