כיצד לטפל נכון בשיער דליל?

יש לך שיער דק או דליל? מתברר שלא מדובר בגזירת גורל. כך תעניקי לשיערך נפח ומראה זוהר יותר ב-5 צעדים קלים

שמפו וישי. צילום: שאטרסטוק

** 21:00 זמן לחפוף את השיער **

מראה שיער דליל הוא תופעה המטרידה נשים רבות. לעתים קרובות נשירה מוגברת של השיער היא תוצאה של שינויים באורח החיים, כך שזיהוי נכון של הבעיה וטיפול מתאים בה עשויים להביא לעצירת הנשירה, הבראת השיער ולעתים אף לצמיחה מחודשת.

לפניכן 5 צעדים לטיפול נכון בשיער דליל, באדיבות ננסי ירחי, מנהלת הדרכה וקשרים רפואיים ב- VICHY:

1. זיהוי: שיער דליל או נשירה נורמלית?

נשירת שיער נורמלית מתרחשת באופן טבעי. מדי יום נושרות בין 50 ל-150 שערות . במצבי סטרס, למשל, יכולה להתפתח נשירת שיער מוגברת באופן זמני. כאשר קצב נשירת השיער עולה על 300 שערות ביום, מומלץ לגשת לרופא ולברר מה הסיבה הגורמת לנשירה וכיצד ניתן לטפל בתופעה.

הבדיקה: בדיקה עצמית לבחינת נשירת שיער בלתי תקינה יכולה להתבצע בכל בוקר. בדקו היטב את הכרית שעליה ישנתם בלילה ובמידה ומצאתם עליה 8 שערות או יותר, קיים חשש שמדובר בנשירה משמעותית.

2. בירור: מה הסיבות לנשירה המוגברת ולהיווצרות שיער דליל?

נשירת שיער מוגברת יכולה להיות התוצאה של מספר גורמים או שילוב ביניהם: תורשה, שינויים הורמונליים, שינויים פתאומיים בתזונה, מחסור בוויטמינים, נטילת תרופות, מחלות עור, שימוש בחומרים כימיים (צבע לשיער, פן, חומרי החלקה וכו'), לחץ נפשי וירידה דרסטית במשקל. כדי שהרופאים יוכלו להגיע לאבחנה הנכונה במקרה שלכם, חשוב לעדכנם אם חל לאחרונה שינוי במצבכם הפיזי או הנפשי.

3. איך מומלץ לסרק שיער דליל?

הברשת השיער צריכה להיעשות בעדינות, בכל סוגי השיער, באמצעות מסרק רחב. הברשה חזקה מדי, משיכה ומתיחת שיער לאורך זמן – יכולות לגרום לנשירה.

4. באיזו תדירות מומלץ לחפוף שיער דליל?

בניגוד למיתוס, חפיפה או סירוק השיער אינם גורמים לנשירה מוגברת. למעשה, שיער שכבר נמצא בשלב הנשירה ומנותק מהקרקפת, נופל בזמן חפיפה או סירוק. כלומר, השיער היה נופל בכל מקרה בשלב זה או אחר. חפיפה תכופה אינה גורמת לנשירה והיא דווקא מומלצת: כמו ששומרים על היגיינת הגוף, חשוב לשמור על היגיינת השיער, בעיקר לבעלי שיער שומני. בעלי שיער יבש יכולים להסתפק בחפיפת השיער פעמיים בשבוע ולבעלי שיער שומני מומלץ לחפוף מדי יום.

5. שמפו דרקוס נאוג'ניק של VICHY – טיפול יומיומי יעיל לשיער דליל

שמפו וישי. צילום יחצ

שמפו NEOGENIC מסדרת DERCOS מטפל ב- 5 הגורמים המשפיעים על טיב סיב השערה: נפח, חוזק, אחיזה, מרקם וצפיפות. השמפו מכיל סטמוקצידין (מולקולת פטנט) ונוצר תוך שימוש בטכנולוגיה המסייעת לטיפול בצפיפות השיער. הפורמולה היא בעלת ברק קריסטלי ומרקם קליל, ומועשרת ברכיבים העוטפים אפילו את השערה הדקיקה ביותר. לשמפו מרקם קצף קליל ונוח לשטיפה, הוא אינו מכביד על השיער ומשאיר אותו רך, מבריק וקל יותר לעיצוב ומעניק לו מראה צפוף ועבה יותר באופן ניכר לעין ולאורך זמן. 

 

למידע נוסף על מוצרים ומבצעים: האתר של VICHY | עמוד הפייסבוק של VICHY

—————————————————————————————————-

 **מתנה לגולשות**

גם את רוצה מראה שיער זוהר ומלא?

30 הגולשות הראשונות שימלאו את הטופס יקבלו במתנה את שמפו דרקוס נאוג'ניק של VICHY

1000 גולשות נוספות יקבלו במתנה דוגמית מתוך מבחר מוצרי וישי

מלאי את פרטייך בטופס המצורף

 [contact-form-7 404 "לא נמצא"]