כוס הקפה שגרמה לי להתאהב | פרופ' תלמה ליבל

הספר עוסק בדוגמאות ממחקרים של פרופ ליבל וממחקריהם של חוקרים מובילים בתחום. על השפעת חמשת החושים על ההחלטות שלנו והדרך שבה מתקשרים במוחנו .

לא קראתם ? תקראו !

קראתם ? תקראו שוב !

זו ההמלצה הכי מדויקת שלי לספר המעולה הזה, למה מעולה כי יש מה ללמוד ממנו ורצוי גם ליישם .

huo

דיברתי עם חברה על הספר שאני כותבת ורוצה להוציא בקרוב, סיפרתי לה על מה הוא ואז היא אמרה "אנג'י רק אל תעשי את זה מחקרי כזה, אנשים מעדיפים לקרוא סיפור בהמשכים " חשבתי על מה שהיא אמרה והבנתי, היא צודקת. גם אני כזו אוהבת לקרוא סיפור בהמשכים, בטח אחד כזה שייסחוף אותי ולא אעזוב את הספר לרגע . מי בכלל רוצה לקרוא על מחקרים ונתונים ?!

מסתבר שגם אתם תרצו, תרצו להבין איך חמשת החושים שלנו משפיעים על ההחלטות שלנו,. ההשפעות החיצונית על המחשבות שלנו וכיצד כדאי לנו להתנהל בעסקים או בחתימת חוזים.

הספר עוסק בדוגמאות ממחקרים של פרופ ליבל וממחקריהם של חוקרים מובילים בתחום. על השפעת חמשת החושים על ההחלטות שלנו והדרך שבה מתקשרים במוחנו. בספר זה חושפת ליבל לראשונה בפני הקהל הרחב את הפסיכולוגיה שמאחורי ממצאים מדהימים  כמו איך  אנו מקשרים בין גובה וכוח, משקל וחשיבות, ניקיון ומוסריות.

"פרופ´ תלמה ליבל היא פסיכולוגית בעלת שם עולמי. היא הייתה ראש המחלקה לפסיכולוגיה באוניברסיטת תל אביב, דקאנית הסטודנטים וחברת הוועד המנהל של האוניברסיטה. כיום היא מכהנת כראש מרכז אדלר למחקר בהתפתחות הילד ובפסיכופתולוגיה בבית הספר למדעי הפסיכולוגיה באוניברסיטת תל אביב. היא הייתה מרצה אורחת באוניברסיטת הרוורד וחוקרת אורחת באוניברסיטאות טאפטס, באוניברסיטת קליפורניה בסן דייגו ובאוניברסיטת ניו יורק".

כתבה : אנג’ליקה אגבייב Angel To Business

לקריאה על ספר נוסף :

 

אנג'ליקה אגבייב
האנשים והעסקים שאני מעריכה ואוהבת, הם כאן מהזווית שלי.על המלאכים שפגשתי בדרך וקטעים ספר על "דרך המלאך" שיראה אור בקרוב.