יש ! אור תרבותי בקצה המנהרה,חוה ברק.

אם זה כבר קורה, ושנת הלימודים נפתחת!!
רגע לפני, קחו אותם למוזיאון בחיפה, וציידו אותם
ביבוא מלונדון. להתעלף!!

בחורה עם מחשב נייד

 
 
Santoro הלונדוני במוזיאון טיקוטיSantoro הלונדוני במוזיאון טיקוטין לאמנות יפנית בחיפה החל מ- צילום יחצ (2)
 
 
יפנית
 
Santoro הלונדוני במוזיאון טיקוטין  צ (3)
 
תאמינו או לא, החופש הולך להסתיים! כן הם חוזרים לבית הספר!.דקה לפני בואו ניקח אותם לסיבוב במוזאונים של חיפה. גם יספגו קצת אומנות ,וגם שתשמעו את ה" אימא תקני לי", אם תוכלו לפחות שיחזרו  לבית הספר בסטייל ייחודי.
אני שנשארתי כך אומרים ילדה, עם אהבה לכל מה שקשור לנוצצים,והפתעות ,בתנאי שיהיה באיכות טובה, גיליתי שהמותג הלונדוני Santoro נחת בישראל ונמכר לראשונה בחנות המוזיאון לאומנות יפנית בחיפה.

Santoro למי ששואל,הוא בית עיצוב בלונדון, שמייצר פריטים ייחודיים ומעוררי השראה ביופיים. מדובר בסטודיו קטן לעיצוב החבוי ברחובות של אייקונים מובילים מלונדון, ובחנויות המותג שלו ישנו אוסף מקורי של פריטי אומנות יצירתיים וצבעוניים מתוך ה"אני מאמין" של המותג- ליצור שפע של אייטמים שהם בגדר 'אוצרות' קטנים.

Santoro הוא מותג בעל שם עולמי עטור פרסים שנמכר בחנות מוזיאון טיקוטין לאמנות יפנית בחיפה, והוא נמכר שם כחלק ממגמת התרחבות של המותג באתרי אומנות נחשבים.

בין המוצרים הנמכרים בחנויות: קלמרים מיוחדים ונעימים למגע, תיקיות, כרטיסיות, קופסאות אחסון מקושטות, עטים, מחברות נוחות לשימוש, תיקים מסוגננים, חוברות מעוטרות ועוד רבים. והנה אני היום אשת בשורה :

לרגל תחילת שנת הלימודים יצאו שם במבצע של 15% הנחה לכלל באי  המוזיאון.

 

בטח תרצו לדעת : טווח מחירי הפריטים לחזרה לבית הספר: 54-234 ₪

שאר פריטי המותג: החל מ-24 ₪

 

את המוצרים ניתן להשיג בחנות מוזיאון טיקוטין לאמנות יפנית בחיפה, כתובת: שד' הנשיא 89, חיפה; ובאתר האינטרנט: www.hms.org.il.