יצרנית המשחקים הישראלית "גאוני" מציעה לכבוד החופש הגדול את משחק ההתאמה המגנטי המהנה "פשוט לאיית

בוקר ושבוע טוב,

אני פריקית של משחקי קופסה, כמה שיותר לשחק וביחד, ללמוד תוך כדי משחק ותנועה ופחות לשבת מול המחשב והילדים של היום יושבים הרבה מול המחשב לצערי הרב.

כשקיבלתי לסיקור את המשחק מיד חשבתי על בן אחותי. אלואן בן 3.5 ,פזית משוחחת איתו בעברית. הם מתגוררים במרסיי וחשוב לה מאוד החיבור עם הארץ, עם העברית. שירים, סיפורים ,משחקים. הכל הולך ובשמחה.
הם הגיעו לביקור בארץ השבוע והענקתי להם את המשחק המקסים ללימוד אותיות ולמעשה גם לא רק אותיות. כיף לאלואן עם המגנטים. הוא אוהב להתאים. לנסות, וגם לטעות. ולפעמים להצליח. משחק מושלם, מהנה ומלמד.
אנחנו ממליצים על המשחק הנהדר. תודה לחברת "גאוני" על עוד מוצר גאוני ממש. ושיהיה חופש גדול נעים ומשפחתי.

גאוני - פשוט לאיית צילום - אופיר וייס

פשוט לאיית. צילום - אופיר וייס

יצרנית המשחקים הישראלית "גאוני" מציעה לכבוד החופש הגדול את משחק ההתאמה המגנטי המהנה "פשוט לאיית" – ללימוד האותיות ואיות מילים, בדרך של משחק וכיף
המשחק מתאים כהכנה לכיתה א'

יצרנית המשחקים הישראלית "גאוני", המתמחה בפיתוח משחקי לימוד וחשיבה מקוריים לילדים, מציעה לכבוד החופש הגדול משחק התאמה מגנטי מהנה – "פשוט לאיית", המלמד בדרך של משחק וכיף את האותיות, זיהוי אות פותחת וסוגרת ואיות מילים על פי תורת ההגייה (פונטיקה).
המשחק מכיל את כל אותיות הא"ב, כולל הסופיות ולוחות עם איורים, שמתחתם מניחים את האות או האותיות המתאימות, בהתאם למילה שבאיור (כלב, בית ועוד). כל החלקים – אותיות ולוחות – הם מגנטיים.

אפשר לשחק בכמה דרכים, לפי רמתו של הילד:
שלב 1 – הילד יכיר את האותיות וילמד לזהותן, ובעזרת מבוגר יסדרן זו לצד זו, לפי סדר הא"ב.
שלב 2 – הילד ילמד לזהות את האות הפותחת והסוגרת של המילה המתארת את האיור בלוח. למשל, באיור של בית – מניחים את האות ב' ו-ת' במסגרת מתחת לאיור.
שלב 3 – הילד ילמד לאיית את כל המילה. בתחילה – בעזרת מבוגר ומאוחר יותר, לאחר שישלוט בזיהוי האותיות הוא יוכל לאיית בעצמו את המילים.
המשחק מכיל גם דף פתרונות, כך שהילד יכול לבדוק אם איית נכון, או להסתכל ולאיית לפי הדף.
המשחק שימושי גם להמשך, שכן הילד יוכל לבנות מילים באופן חופשי, בעזרת האותיות המגנטיות.

המשחק מוצע ב-2 חלקים: חלק א' – מציג לוחות עם איורי מילים הפותחות באותיות א'-כ', וחלק ב' – מציג לוחות עם איורי מילים הפותחות באותיות ל'-ת'.

חלקי המשחק המגנטיים מאפשרים לשחק בישיבה או בעמידה, בבית או בנסיעה. אפשר לשחק גם מול כל משטח מגנטי: לוח מגנטי, על המקרר, על הדלת בחדר וכד'.

המשחק מתאים מגיל 4 ועד כיתה ב'.

המשחק כולל 11 לוחות מגנטיים עם איורים, 44 אותיות מגנטיות (כולל סופיות) ודף פתרונות.

מחיר: 59.90 ש"ח.

להשיג ברשתות "טויס אר אס", "צומת ספרים", "סטימצקי" ובחנויות הצעצועים.
למידע נוסף באתר http://www.geoni.co.il/

***
חברת "גאוני – משחקים חכמים לילדים", מתמחה בפיתוח ובשיווק משחקי קופסה איכותיים, בהם משחקי למידה מגנטיים ומשחקי חשיבה ואסטרטגיה. פיתוח המשחקים נעשה בליווי אנשי מקצוע ובהם קלינאית תקשורת ועורכת לשונית, במטרה ליצור משחקים איכותיים, המשלבים הנאה ועניין לילד ומסייעים להתפתחותו בהיבטים שונים (קוגניטיביים, מוטוריים ועוד).

67354274_10157396640811354_763228178264096768_n