ימי גיבוש לעובדים בירושלים

לקראת יום ירושלים,אך לא רק, חברת צ'ילי הפקות רוצה להציע לכם ימי גיבוש לעובדים בעלי אופי קצת אחר

בחורה עם מחשב נייד

לקראת יום ירושלים, אך לא רק, חברת צ'ילי הפקות רוצה להציע לכם ימי גיבוש לעובדים בעלי אופי קצת אחר. כידוע, ימי גיבוש הם ימים גדושים בפעילויות ובחוויות, ולכל חברה חשוב לבחור פעילויות מיוחדות ואטרקטיביות שישאירו את עובדיה פעורי פה ומרוצים עד הגג.הפעם בחרנו לשלב סיורים לימודיים מרתקים מצד אחד, עם פעילויות גיבוש כיפיות ומפנקות.

ירושלים – עיר לובשת חג

כשמסיירים בירושלים אי-אפשר שלא להרגיש בקסם השורה על העיר. כל סמטה והסיפור שלה, כל בית ושמו המיוחד. הריחות, הקולות, הטעמים, האורות, האנשים והנופים– כולם גורמים לנו לחוש תחושה אחרת. תחושת חיבור עמוק אל העבר עם שילוב של הישראליות, החדשנות והססגוניות של ההווה. בסיור תשמעו מסיפורי ירושלים העתיקה והחדשה, תוכלו לבקר במוזיאונים ובבתי כנסת, לנסוע ברכבת הקלה, להיפגש עם שוק מחנה יהודה התוסס ועם דמויותיו, לצפות על העיר וסביבותיה, ולסעוד במגוון מסעדות אותנטיות לפי טעמכם.


אולי יעניין אותך – 5 טיפים לימי גיבוש לעובדים במרכז


מנהרת הזמן במגדל דוד

נפתח את היום במוזיאון מגדל דוד השוכן במצודה העתיקה, סמוך לשער יפו. המוזיאון מספר את סיפורה ההיסטורי של ירושלים על פני למעלה מ-3,000 שנה. מתקופת המקרא ועד ימינו. בחדרי המשמר של המצודה ניפגש עם תצוגת הקבע של המוזיאון העוקבת אחרי כל התקופות ההיסטוריות של ירושלים. נוכל גם לקבל סיורים מודרכים בשלל נושאים במוזיאון עצמו וברובע היהודי, כולל סיור על החומות עד לכותל המערבי. חוויה ייחודית וחדשנית שהמוזיאון מציע היא שימוש באמצעים דיגיטליים, מה שמעשיר את הסיור ונותן למטייל תחושה של פעם. אם נעלה לראש המגדל נקבל תצפית פנורמית מרהיבה של העיר העתיקה ושל השכונות החדשות. נוכל לראות משם גם את הר הזיתים, הר הצופים, את הרי מואב ואת מדבר יהודה.

ארוחת צהריים – סיור קולינרי בטעם ירושלמי

ב"מסעדת אמא", השוכנת בבניין אבן ירושלמית ליד שוק מחנה יהודה, נתיישב לארוחת צהריים. המסעדה מתמחה בתפריט ים-תיכוני המוגש באווירה משפחתית. לכל המאכלים טעם ביתי מעולה והם עשויים ממוצרים איכותיים בלבד. מאכלי העוף, הבקר והטלה במסעדת אמא, כולם ללא אנטיביוטיקה. תוכלו למצוא בתפריט גם מגוון מאכלים טבעוניים ולא תהיה שום בעיה למצוא באזור מסעדות נוספות מכל הסוגים.

קינוח במחנה יהודה

אין כמו שעות אחר הצהריים כדי לסייר בשוק המקורה או הפתוח וליהנות בדוכני מזון הטעימות משפע של פירות, מיצים טבעיים וממתקים. ניתן גם לקפוץ לגלריות האומנות שהקימו צעירים ירושלמים מחוץ לשוק.

חדר בריחה – אטרקציה לימי גיבוש לעובדים

ההרפתקה בחדר בריחה תתרום רבות בימי גיבוש לעובדים. המשתתפים הננעלים בחדר לזמן ממושך צריכים לשתף פעולה ולגייס את הידע ואת היצירתיות שלהם, תוך אינטראקציה והקשבה הדדית. ישנם כמה חדרי בריחה ברחבי העיר, לבחירתכם.

ולסיום – סיור לילי

ירושלים מציעה סיורים ליליים רבים. ניתן לדוגמה לחזור למגדל דוד ולחזות במופע לילי המוקרן על חומות המצודה. אפשר גם להישאר בשוק ולסיים את היום בחוויית סצנת הלילה הרוחשת בפאבים ובמסעדות.