ימים של אהבה עם ליה לונדון

בחורה עם מחשב נייד

תנוח

מותג ההלבשה התחתונה המוביל בישראל מזמין אותך לחגיגת אהבה ולהתפנק במבצע מיוחד לט"ו באב עם קולקציות נשיות ויפיפיות לבילוי רומנטי…

רשת ליה לונדון מאמינה במתן הזדמנות לכל אישה לבטא את הנשיות שלה במלואה על-ידי גזרות מחמיאות ומוקפדות שמאחוריהן מחשבה רבה והבנה עמוקה של מבנה הגוף הנשי בכלל ומבנה גוף הנשים הישראליות בפרט.

כדי שתוכלי למצוא את ההלבשה התחתונה שתשתלב עם הגוף שלך בצורה הרמונית ומלטפת, מציעה ליה לונדון קולקצייה עשירה המבוססת על צבעוניות פרחונית לצד דגמים בלבן קלאסי ונקי שאף אחד לא יצליח לעמוד בפניו.

הקולקציה מציגה מבחר מותגים בינלאומיים מובילים, עם חזיות בעלות תפירה איכותית ונעימה וטכניקות חדשניות המעניקות לחזה מראה אידיאלי. מותג פנטזי כולל את דגמי שרלוט, אסטל ואנג'לינה התפורים בגזרת SIDE SUPPORT המעניקה תמיכה וכיסוי צד, אוספת את החזה וממרכזת אותו תוך שימוש בטכניקה ייחודית של רצועות תמיכת צד ה "עוטפות" את החזה מכל כיוון בצורה מושלמת.

גם דגם ז'קלין לייס ממותג פנטזי מציע כיסוי מלא בגזרת FULL CUP, עם אפקט המקטין את מראה החזה ומעניק לו תמיכה מירבית.

אם את מתכננת דייט לוהט ליום האהבה, עם שמלת קיץ קלילה וסקסית, הדגמים פורסט סונג וג'אוול גרדן של מותג פרייה מושלמים עבורך. החזייה מרימה את החזה עם ריפוד עדין ונעים והמראה המתקבל הוא עגול ויפהפה.

בנוסף, לרגל יום האהבה רשת ליה לונדון מפנקת אותך במתנה שווה במיוחד: תיק איפור מתנה בקנייה מעל 500 ש"ח (בין התאריכים 23-28.7.18), כדי שתוכלי להשלים את הלוק עם איפור מושלם, מאוחסן בתיק מרווח ואופנתי.

 תנוח

כל הדגמים של ליה לונדון מתאימים לכל ימות השנה ומאפשרים לך לחוש מקסימום נוחות בכל רגע של היום ובכל אאוטפיט שתבחרי. ביום האהבה הזה יהיה קשה לעמוד בפנייך, עם מראה כובש ומהפנט שמתאים ליום הרומנטי הזה ויאפשר לך לחגוג אותו בדיוק כפי שחלמת ועם מי שחלמת עליו.

צילום: יח"צ

שירות לקוחות 03-6480653

פייסבוק: ליה לונדון – leia London

אינסטגרם:leialondonil

www.leialondon.co.il