ימים פתוחים לימודי עיצוב גרפי

בחורה עם מחשב נייד

ימים פתוחים לימודי עיצוב גרפי  מכללה לעיצוב גרפי

ללמוד ב2018 את עולם ההייטק בעיקרון כל מי שהיה רוצה יכול ללמוד במכללה, תביאו כסף נחישות ותתקבלו, אבל ייתכן שזו תהיה באמת בעיה גדולה שאתם מתקבלים למקום שבו כל אחד מתקבל, בלי סינון, בלי בדיקת ידע מוקדם, התאמה למקצוע, זה צריך כבר לעורר חשד לגבי רמת המכללה אם הדרישות שלה מהתלמידים הן עד כדי כך נמוכות שהם מקבלים כל אחד.

ימים פתוחים לימודי עיצוב גרפי  מה מכללה רצינית לעיצוב גרפי צריכה ללמד

[youtube RTNm3jRT6R0]

צרו קשר עכשיו וקבלו מידע נוסף אודות הלימודים

[youtube 3PkEL0BbkfE]

צרו קשר עכשיו וקבלו מידע נוסף אודות הלימודים

הדרכות ללימודי תעודה לימוד עיצוב גרפי מקצועי צריך לכלול בתוכו נושאים רבים שתפקידם בסופו של דבר לעצב את התלמיד המתחיל להפוך למעצב גרפי עם ידע של מעצב גרפי שלא יסולא מפז, התלמיד צריך לבדוק שאכן באותה מכללה לעיצוב גרפי בה הוא רוצה ללמוד, מלמדים את כל הנושא של פיתוח חשיבה גרפית, מאוד חשוב לדעת להסתכל על דברים גם מנקודות מבט שונות, לחשוב מחוץ לקופסא, חשוב לדעת ולהכיר את המושגים השונים מעולם העיצוב הגרפי, מושגים כמו קומפוזיציה נכונה, חשוב מאוד להבין עד כמה חשוב לסדר את האלמנטים במיקומים שיעבדו שישרתו את העברת המסר, אלמנטים כמו טקסט, תמונה צבע קו, לדעת מה היחסים ביניהם ואיך הם יכולים להשפיע לטובת העברת המסר לצופים.

מושג נוסף שחשוב מאוד ללמוד אותו ולהבין אותו הוא תורת הצבע, חשוב מאוד לדעת מה כל צבע מסמל, איזו אווירה הוא יכול להשרות, איך יוצרים מצבעי היסוד את הצבעים שתרצו בהם להשתמש לפרוייקטים שלכם, מתי טוב להשתמש בצבעים חמים, מתי טוב להשתמש בצבעים קרים וכמובן מתי ניתן לשלב ביניהם?

שיעורי הסבר על עולם העיצוב הגרפי  מומלץ לצפייה לכל מי שרוצה להיות חלק מעולם זה

[youtube 0oEohb-PVjM]

צרו קשר עכשיו וקבלו מידע נוסף אודות הלימודים

 

לדתיים חרדים עיצוב גרפי לימודים

ימים פתוחים לימודי עיצוב גרפי  מושג נוסף הוא טיפוגרפיה תורת הכתב, גם כאן לכל סוג של אות יש אפשרות להשרות אווירה מסויימת על הצופה.

הבנה קונספטואלית לשנות את המסר לחלוטין ולכן חשוב להכיר את הפונטים השונים ולהבין איך מתבטא כל אחד ואחד מהם, אתם כמובן תלמדו לעבוד עם התוכנות הגרפיות המתקדמות ביותר והחדישות ביותר ומכללה שבאה ואומרת לכם אצלנו מלמדים רק פריהאנד ולא אילוסטרייטור, למשל, אז עדיף שלא תבדקו אותה בכלל, כי יש ממש מעט מאוד בתי עסק שעוד עובדים עם תוכנת פריהאנד, וכבר לא משתמשים בה רובם, אלא בתוכנת האילוסטרייטור הוקטורית ואם צריך לעמד ספרים, קטלוגים עלונים מודעות וכו', אז יש כמובן את תוכנת העימוד הטובה ביותר תוכנת האינדיזיין, שאמנם היא לא תוכנת עיצוב אבל יכולה לעבוד בשיתוף נהדר עם פוטושופ ואילוסטרייטור וקבצי וורד, טבלאות אקסל וכו'.

כמובן שחשוב מאוד שתדעו לעבוד בצורה מקצועית עם תוכנת הפוטושופ המעולה לעיבוד ועיצוב תמונה, זו התוכנה שבה משתמשים גרפיקאים ומעצבים גרפיים בארץ וברחבי העולם, ולפני שאתם חושבים להירשם למכללה לעיצוב גרפי כזו או אחרת, תבדקו מראש את הדברים הנ"ל.

עיצוב גרפי - גרפיקה ממוחשבת
לפרטים והתקשרות 03-6202111 לימודים עיצוב גרפי אונליין מהבית אחד על אחד עם מורים פרטיים ללימודי תעודה "מעצבים גרפיים" https://onlinegraphic.co.il/