ים, נוף, קוקטיילים ואוכל – מה צריך יותר מזה?

חיפושיי אחר בר חמוד עם נוף יפה ופוטוגני השתלמו, ומצאתי אותו במקרה בחיפוש סטנדרטי בגוגל. קוקטיילים שווים, והנוף הזה – למות עליו

אז לפני כמה ימים, באחד מימי החמישי העמוסים, קיבלתי טלפון מחברה טובה שגרה בחו״ל שהיא נמצאת בביקור בארץ ויש צורך בפגישת איחוד מרגשת וסוחפת.
לאור העובדה שאני חדשה פה בסביבה, והיא לא גרה באזור בכלל, הלכתי לחברו הטוב של האדם – גוגל – כדי לחפש מקום יפה, טעים ופוטוגני.

נתקלתי במקרה בכתבה שמתארת מקום חדש שנקרא ״פור דו סול״ בכיכר אתרים בתל אביב, בית למגוון רחב של קוקטיילים ונוף מרהיב של השקיעה (מסתבר שפירוש השם של המקום זה השמש, השקיעה), התלהבתי, ויצאתי לדרך.

פור דו סול 7

ההגעה למקום היא קצת מסובכת, שימו לב ללכת דרך החוף, ואחרי מלון לאונרדו לפנות שמאלה ולעלות במדרגות, ושם תראו את הכניסה למקום, שנראית כאילו יצאה מאחד הרחובות המאפיינים את ריו דה ז׳נרו, עם רמז ליערות הגשם.

התיישבנו באחד השולחנות שבחוץ, שאמנם ראו ממנו את הים ואת השקיעה, אבל ראו ממנו גם את הטיילת וכל מיני סירות עוגנות ואת כל הזבל של הרחוב. אז למי שממש מחפש נוף לשקיעה – אולי תשקלו שוב.

פור דו סול 3
ת
מונה להמחשה של הנוף (בזום)

כמובן שהדבר הראשון שלקחתי זה קוקטייל, ואחרי המלצה של המלצרית החמודה, הזמנתי קוקטייל שהיה מרענן, חמצמץ (כי זה מה שאני אוהבת), אבל לגמרי עומד בסטנדרטים.
מה שאכזב אותי, שאין האפי האוור, או מבצעים על השתייה, אבל אני יודעת שזה נעשה ממניעים של שמירה על יוקרת הבר, אז אני מקבלת. למרות שהייתי שמחה אם היה מבצע נחמד.
אבל בכל אופן הקוקטיילים היו מעולים והמחיר היה מחיר נורמטיבי לגמרי לברי תל אביב.

פור דו סול 6

אחרי 3 שעות של חפירות ועדכונים, גם הרעב התחיל, אז החלטתי להזמין את המנה של הפלאפל שהייתה מעולה ומשביעה (יחסית למנה קטנה) וחברה שלי שמטעמי דיאטה קשוחה לא יכולה לאכול יותר מדי, הזמינה את הסלט שהיה טרי ומרענן גם כן.

פור דו סול 4

בקיצור, המקום מומלץ אם אתם מחפשים בר מגניב קרוב לים ובאווירה קצת מיוחדת. חפשו בגוגל ״פור דו סול״ וצאו לדרך! רק שימו לב לא להשתכר יותר מדי 😉

אוהבת

4

shirel20something
בת 20 ומשהו (נותנת לכם לנחש 20 וכמה), גרה בהרצליה, בקרוב עוברת לתל אביב. משתמשת בבלוג הזה בעיקר כדי לפרוק, לספר, לענות ולהמליץ.