יזמות צעירה מיפו: אלכס ומתי מחזירים את הילדים שלנו לפשטות עם "קיפוד"

בחורה עם מחשב נייד
לאלכס, מעצבת תעשייתית בוגרת תואר ראשון מהמכון הטכנולוגי חולון היה חלום: לארוז את כל הידע וההנאה שהיא גורמת לילדים, בסדנאות העיצוב והיצירה שלה לכדי מוצר.
אלכס עוסקת רבות בעיצוב לילדים , מעבירה סדנאות עיצוב ויצירה לילדים , בני נוער ומבוגרים והיא עושה זאת ביפו, בסטודיו שלה, בסמטאות שליד שוק הפשפשים.
וכך היא מספרת, "  ולאחרונה הבנתי שמה שאני הכי נהנית ממנו בו בתוך כל העולם הזה של עיצוב ויצירה ועשייה – זה הקסם בלגרום לאנשים אחרים ליצור ולעשות – והחלטתי לקחת את הסדנאות שלי ולארוז אותן בתוך קופסאות – ולהביא לילדים סדנאות קטנות של עשייה ויצירה הביתה – כך הוחלט להקים את KIPOD"
יזמות צעירה אחרת מיפו 
 אלכס ומתי, איש שיווק ומכירות, איחדו כוחות , "כי כבר שנים אנחנו חולמים על היום הזה שבו נצליח להקים עסק משפחתי קטן משלנו ולעבור לבית קטן בגולן הרחק מכל הבלאגן "
והנה הגיע הרגע וזה קרה- לפני שנה הם התחילו לעבוד יחד  ובשנה האחרונה עבדו קשה ופיתחו ליין ראשון של מוצרים ( קיטים ליצירה והרכבה לילדים מעץ וחומרים איכותיים וידידותיים אחרים ) , מיתגו את החברה בשיתוף פעולה עם ליהי ארליך ( מעצבת גרפית סופר מוכשרת יפואית גם ) , פנו למפעלים רבים בכל העולם ( ממזרח אירופה ועד סין וכמובן שלא שכחו לעבור גם בכל מפעל פוטנציאלי בישראל) . הם גם ערכו  קבוצות מיקוד עם ילדים בגילאים שונים ותחומי עיניין שונים , חקרו , שיפרו , ושיחקו.

 אז מהו קיט היצירה קיפוד?

קיפוד פונפון הוא משחק חווייתי בו יוצרים קיפוד מעוצב וחמוד בכמה צעדים.קיפוד פונפון הוא משחק יצירה והרכבה לילדים, העוזר בפיתוח היכולות המוטוריות והקוגניטיביות, ומשלב זאת יחד עם הרבה כייף והנאה.

את הקיפוד ניתן לבנות בהתאם להוראות, וליהנות, בסוף התהליך, מיצירה מקסימה ומשמחת.קיפוד פונפון ככל המוצרים של החברה עשוי מחומרים איכותיים ,עץ מלא וצמר, סרטון הרכבה ושאר משחקים מדליקים.

pompom_porcupine

אגב, לא מקפחים שם גם חיות אחרות, תבדקו את האריה הזה:

Lןם

ויש גם כבשים כמובן (חובבי פומפונים יאהבו מאוד)
pompom_sheep

הקיפוד שרוצה להיוולד – גיוס המונים בקיקסטארטר יוצא לדרך

Funny_creatures

היום אלכס ומתי מוכנים ומזומנים לצאת לאוויר העולם –  הקמפיין שלהם עלה בקיקסטארטר לצורך גיוס המונים, על מנת להצליח לגייס כסף עבור פס הייצור הראשון בכדי שיכולו למכור את המוצרים בחנויות בארץ ובעולם.
עד כה השקיעו השניים  את כל כספםו בשנה האחרונה על בניית המותג ועתה הם זקוקים לעזרת ההמון כדי להביא את האושר לרבים.
בקמפיין ניתן לרכוש את המוצרים במחירים ידודיתיים למשתמש כולל משלוח. (מתנה קצת אחרת לפסח)
לכל הורה שמחפש אלטרנטיבה למסכים שילדיו רובצים מולם זמן כה רב, למחפשי פתרון לילדים מאתגרים בטיול (ובקיצור-נודניקים), להורים המבקשים לשפר מיומנויות מוטוריות לילדיהם ובכלל, לחובבי היצירה וההנאה ביצירת הצעצועים home made מדובר בפתרון נפלא ונגיש לכל כיס.
והכל מחומרים ידידותיים לסביבה. חוזרים לבייסיק של הצעצועים: עץ!

קליק לקמפיין בקיקסטארטר ולסרטון המקסים שצולם בסטודיו ביפו

קליק לאתר הקיפודי המתוק

Netta Doron
בלוג על הורות,דילמות בהורות ונשים.אמא. במקצועי: קידום עסקים ברשת הלינקדאין, בניית נוכחות בלינקדאין לחברות ולפרטיים לאתר המקצועי: http://nettadoron.com/ netdor@gmail.com