יומנה של אימא-סידורים בחופש עם הילדים=כיף חיים!

גם בילוי באיקאה זו דרך טובה להעביר יום חופש מהביל עם הילדים

יום של סידורים,ביחוד בחופש עם הילדים יכול להיות מעייף ובכלל לא נעים. אבל אם עוצרים ובודקים  ואת היום מתכננים – אפשר לעשות ממנו כיף חיים! העברנו  בוקר רגוע יחסית בבית. אחרי שקמו לשם שינוי בשעה סבירה ולא ב6:00 בבוקר אכלנו א.צהריים ויצאנו לאסוף את הקטנה מהגן.
בתכנון שלי  היו: קניית מתנות לשני ימי הולדת, סיבוב השוואת מחירים באיקאה ולפינאלה- קניות שבועיות לבית ואם אצליח גם להכניס גם א.ערב יהיה מצוין!
עוד בבית דאגתי להכין ולעדכן את הגדולים (בת 7 ובן 11) בלו"ז הצפוי והיכן יהיו נקודות האור שלהם במסלול. את קניות המתנות תקתקתי  ב-10 דקות, החלטתי מראש מה אקנה למי ואיפה -ויצאתי כצפוי עם ספרים.
התחנה הבאה- איקאה!
כחלק מהשרות השוודי ,אוהבים באיקאה לספק את חווית הקניה המושלמת לכל המשפחה. זה מתחיל בדברים הקטנים והמוכרים כמו:עפרון ומפה לסימון ,מתקני המים הקרים הפזורים בחנות בחינם. השירותים המרווחים והמותאמים לאימהות עם עגלות שצריכות מקום  להחלפת חיתול ואפילו פינת הנקה. והדובדבן – ממלכת הילדים! משחקיה מדליקה העומדת לרשות ההורים. אז נכון שהיא רק לשעה ומיועדת לילדים גמולים בלבד שגובהם 80-120 ס"מ. אבל למה לקטר כשהיא בחינם?

2014-07-23 13.25.37 (Medium)

ישנה גם פינת הטלויזיה,ללא השגחה .שם ניתן לצפות במגוון ערוצי ילדים
 
2014-07-09 13.43.25 (Medium)
האמצעית נכנסה למשחקיה והגדול התיישב מול הטלויזיה ואמא נכנסה בכיף עם הקטנה בעגלה לסיבוב בחנות -הזכרתי שאפשר להשאיל טיולונים בכניסה לחנות?
בחופשים למיניהם ישנן הצגות ילדים ופעילויות יצירה בחינם. אחרי שיצרו להם בכיף ואף לקחו את יצירותיהם למזכרת
פעילות יצירה חינם  לילדים באיקאה
התישבו בנחת לראות הצגה מושקעת של תאטרון הילדים המצוין "בים בם  בום" ההצגות אינטראקטיביות ובחלקן משתפים את הילדים ואפילו הגדול ,שלרוב כבר באנטי נגד הצגות והופעות בקניונים,הסכים לחרוג ממנהגו ולהשתתף.
2014-07-09 13.01.19a (Medium) הצגות ילדים חינם באיקאה
ניתן להתעדכן בשעות וימי הפעילויות השונות באתר של איקאה נכנסים לשורה של שרות לקוחות-  שרותי החנות- לילדים-פעילויות לילדים אלו התכניות שפורסמו נכון לעכשיו לחודש יולי 2015

סניף נתניה

איקאה נתניה
סניף ק.אתא
איקאה קרית אתא
סניף ראשל"צ
איקאה ראשלצ
אחרי שהילדים נהנו ואמא סיימה סיבוב שופינג התישבנו לאכול ארוחת ערב. הארוחות באיקאה בכלל וארוחת הילדים בפרט ידועות במחיריהן הזולים במיוחד. ארוחת ילדים הכוללת 2 נקניקיות,צ'יפס ושתיה ב-9 ש"ח בלבד במסעדה של איקאה. יש גם ארוחת בוקר קלה ב-9 ש"ח או קצת יותר מושקעת ב-25 ש"ח. קיים מזנון צמוד שהוא חלבי וכל האוכל בחנות כשר.
2014-08-19 20.00.29 (Medium)
גם במזנון ביציאה לחנות ניתן להנות ממגון מאכלים משביעים במחירים מצחיקים לגדולים ולקטנים. נקניקיה בלחמניה /מנת פלאפל +צ'יפס+שתיה ב-15 ש"ח ולקינוח – גלידה אמריקאית ב- 2 ש"ח בלבד! לא שווה?
2014-07-09 13.21.36 (Medium)
 
2014-08-20 19.33.48 (Medium)
 

לימור גרוס-קלינגר
אמא לשלושה מדהימים וכלב אחד. המתבגר המאתגר, ילדת השוקולד רבת האשכולות והפושעת קטנה שרק נראת מפורצלן. הצצה אל עולם האימהות בפרט, הורות בכלל ומה שביניהם... קצת מתכונים והרבה המלצות: ספרים, סרטים, סדרות ועוד. יצירה ורעיונות מקוריים לימי הולדת. בקיצור - אין רגע דל!