יומן אכילה ואימונים שלי ביום עמוס וביקורת על ארוחת שייק EnerZone

יומן אכילה ואימונים מלא ביום רגיל ועמוס. ביקורת על ארוחת שייק מאוזנת ועשירה בחלבונים. כל החדשות

20150403111958_IMG_0616
כהרגלי בהמשך לבקשות החמות שלכם חברים יקרים, ממשיכה לשתף את יומני אכילה שלי מימים רמדומליים. לא מדובר ב"תפריט" או המלצה גורפת שמתאימה לכולם כי בתזונה, כך אני מאמינה, חשוב להתאים את הסדר והרכב התזונתי באופן אישי לפתח את הדפוס אכילה האישי תוך היצמדות למספר כללים פשוטים שישמרו עלינו בריאים, שבעים, חטובים ומרוצים. אבל תמיד, לא משנה מה, אני מנסה לעשות את המקסימום הטוב שלי לאותו יום או בהתאם למקרה. להלן יומן אכילה ואימונים של אתמול, יום שלישי 9/6/2015.

יקיצה – 7:00

7:10 – מים על לימון וקינמון לניקוי המערכת. קפה שחור עם כף שמנת מתוקה. בלי סוכר, ברור.
7:30-7:55 – אימון מוביליטי מפנק, מעורר, מחזק, פותח טווחי תנועה, מונע פציעות ושורף שומנים.
7:55 – 8:10 – מקלחת. להתלבש, טיפוח פנים עם מוצרי סבוקלם, איפור קל.

[youtube fQFEXIcKMvw]

8:15 – 8:30 א. בוקר. מלפפון גדול, 2 ביצים קשות, סלמון מלוח ביתי, כף גבינת שמנת. צחצוח שיניים. יצאתי למתאמנים האישיים שלי ואחריהם שיחות הדרכה על כושר ותזונה בסקייפ לתלמידות החדשות של "בית הספר של ג'ני לגוף WOW"

12:00 – קערת יוגורט באפאלו 5% וכף קוטג'. סידורים. שנ"צ של 10 דקות לחדש כוחות.
13:45 – מים עם לימון. קפה שחור

14:00- 14:30 – ארוחת צהריים בינונית כי מתזמנת אימון אחרי הארוחה הזו. מלפפון גדול, כוסברה, קציצות עוף, 2 כפות שעועית אדומה אפויה. עוד שלוש שעות של עבודה עם מתאמנים בסקייפ, עבודה מול מחשב, כתיבת תכניות אימון לתלמידות המקסימות שלי ב"בית הספר לגוף WOW", ערכתי סרטון, פרסמתי פוסט חדש לבלוג "מיואשת? מפחדת להשמין" כנסי", מענה למיילים של "הבית הספר". ים עבודה

unnamed (4)

17:45 – אימון. סה"כ 6 דקות של ספורט הנפת קטלבלס. האימון האחרון לפני התחרות השנתית שתתקיים ביום שבת. עשיתי 3 דקות של הנפות רצופות ביד ימין (סה"כ כ 70 הנפות) + 3 דקות הנפות רצופות ביד שמאל (כ 74 הנפות). הגוף בוער! כן, לא טעיתם. כל האימון 6 דקות בלבד ושרירי הבטן שלי פשוט התפוצצו החוצה!

18:00 – ארוחה בשייק ENERZONE על בסיס מים כי נגמר לי חלב העיזים מייד אחרי האימון. לתוספת של קרמיות ושומנים , הוספתי כף של שמנת מתוקה. לקחתי אותו איתי לדרך ושתיתי בתחילת הנסיעה הארוכה בפקקים בדרכי לביקור משפחתי כי הייתי חייבת לצאת וכבר לא נשאר לי זמן לשבת ולאכול "אוכל". מדובר בפורמולה עם איזון מושלם של חלבונים ברמה גבוהה בכמות מעולה לארוחה ממוצעת (21 ג'), פחמימות עם ערך גליקמי בינוני ושומנים. קניתי את הארוחות שייק בהמלצה חמה של הגר שפר, חברתי וקולגה, תזונאית בשיטת ZONE המובילה בישראל, כי בסדר יום עמוס כמו שלי, פגישה אחרי פגישה, אימון אחרי אימון וחיים באמצע, לא קל למצוא זמן להכנה ואכילת הארוחות. מצד שני – אני יודעת שפספוס ארוחה לא ישפיע לטובה על הגוף, ההרגשה והביצועים. ולפעמים פשוט אין לי מספיק זמן להקדיש כדי לשבת, ללעוס הרבה פעמים כל ביס ולאכול אותה בצורה רגועה כפי שצריך. מצד שלישי – אתם יודעים שאני לא בעד המוצרים המועבדים. וכאן הרכב השייק קנה אותי היות והשייק מכיל רק 7 מרכיבים ואת כולם ניתן לזהות: חלבון מי גבינה, קקאו איכותי, פרוקטוז (סוכר פירות מעלה סוכר בדם פחות מסוכר ולא מדובר בממתיק מלאכותי מזיק), אבקת חלב מלא ומגנזיום שתורם להתאוששות, קמח זרעי גואר ולציטין סויה שמופק מסויה הלא מהונדסת (זו הסיבה שאין מה לחשוש מסויה במשקה, כך הסבירה הגר והסירה את החששות שלי בפני הסויה). בקיצור, זה פתרון מצוין לימים עמוסים, ואגב, ניסיתי כבר כ 15 מנות של השייק  במהלך התקופה האחרונה לפני שבחרתי לדווח לכם עליו בצורה מפורטת. נוח לעיכול ומצוין לגזרה. בטוח אקנה עוד אחרי שייגמר.

unnamed (5)
20:00 – ארוחת ערב משפחתית. סלט ירקות, כרוב מאודה, פטריית פורטובלו ממולאת בגבינות, דג מושט קטן בתנור עם לימון ועשבי תיבול. 3 קציצות עוף קטנות ברוטב עגבניות. כוס למברוסקו. פלח מלון לקינוח.
23:30 – קערת יוגורט באפאלו עם כף קוטג', כפית דבש, כפית גרעיני חמנייה.
00:30 שינה

בין הארוחות כמובן המון מים.

*קיבלתי הרבה שאלות איפה ניתן לקנות את השייק המאוזן. אני קניתי אותו במרכז Eatgood של הגר שפר. אפשר להזמין במשלוח שמגיע בכל הארץ, בטלפון 03-6488363

כאן תגלו איך לאכול כדי לרזות ולחטב את הגוף בלי לספור קלוריות

לטיפים ואימונים נוספים, בקרו באתר שלי WOW YOUR BODY, עקבו אחרי בדף הפייסבוק ובאינסטגרם ותישארו מעודכנים וחטובים.

בברכה ובאהבה,

ג’ני קפלן

מאמנת כושר בשיטת PRIMAL MOVE, TACFIT :WOW YOUR BODY

KETTLEBELLS , FMS – Functional Movement Screen
TRX,  HIIT

מייסדת "בית הספר של ג'ני לגוף WOW" – תכנית ליווי אישית בכושר ותזונה עם הדרכה אישית ומעקב און ליין

אלופת ישראל בספורט הנפת קטלבלס שנתיים ברציפות
אימוני כושר אישיים וקבוצתיים/ יעוץ וליווי אישי און ליין/ סדנאות בהכוונה לתזונה נכונה ובניית תפריטים והקניית כלים אישיים להצלחה בתחום התזונה, ירידה במשקל, חיטוב הגוף ושיפור הכושר הגופני.

לתיאום האימונים וסדנאות ולהרשמה ל"בית הספר של ג'ני לגוף WOW" ניתן ליצור קשר בטלפון: 0544238824 / 054-2000-995

*מדריכת תזונת ספורט מטעם “קמפוס שיאים” אונ’ תל אביב

*בעלת תואר ראשון BA בפסיכולוגיה, אונ-טה הפתוחה
*בעלת "בלוג הכושר של ג'ני", ערוץ הכושר ואתר WOW YOUR BODY

Made with Repix (http://repix.it)

 

 

 

 

 

 

 

.

 

 

 

.